Przetargi.pl
bankowa obsługa budżetu

Gmina Miejska Duszniki Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, ul. Rynek 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 869 76 60 , fax. 74 866 90 25
  • Data zamieszczenia: 2011-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Duszniki Zdrój
    ul. Rynek 6 6
    57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 869 76 60, fax. 74 866 90 25
    REGON: 89071790600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    bankowa obsługa budżetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Duszniki - Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych 2. Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy: a) Szkoła Podstawowa, ul. Sprzymierzonych 6, b) Zespół Szkół Gimnazjalno - Licealny, ul. Wybickiego 2 a, c) Przedszkole Publiczne z Grupą Żłobkową, ul. Krakowska 3, d) Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Słowackiego 32 e) Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Słowackiego 16 f) Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Zdrojowa 8, g) Miejski Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Zdrojowa 8. 2. Wykonawca zapewnia: a) obsługę rachunków bieżących (8 sztuk) oraz rachunków pomocniczych b) możliwość otwierania lokat terminowych, oraz lokat typu overnight c) udzielanie kredytów w rachunku bieżącym na cele określone w art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. nr 157, poz. 1240 z zastrzeżeniem art. 92 ust 1 w/w ustawy. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radą Miejską w Dusznikach - Zdroju. d) dostęp do bankowości elektronicznej - operacje w formie elektronicznej 3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca gwarantuje: a) możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym b) możliwość wypłacania gotówki z rachunków bankowych c) możliwość wpłacania gotówki na rachunki bankowe d) potwierdzanie sald konta na wybrany przez Zamawiającego dzień e) sporządzanie wyciągów bankowych do prowadzonych rachunków bankowych z każdego dnia, najpóźniej do godz. 10:00 dnia następnego. f) przechowywanie depozytów g) wykonywanie innych czynności wynikających z regulaminu prowadzenia rachunku bankowego Wykonawcy h) zawarcie odrębnych umów rachunku bankowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Gminy na warunkach będących przedmiotem zamówienia , według jednolitego wzoru ustalonego z wybranym bankiem, ze zmianami wynikającymi ze specyfiki jednostki. i) uruchomienie oddziału/filii/punktu swojego banku na terenie miasta Duszniki - Zdrój. 4) Przez dostęp do bankowości elektronicznej zamawiający rozumie możliwość dokonywania operacji w formie elektronicznej, a w szczególności: a) możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym b) możliwość drukowania potwierdzeń wykonanych przelewów przez Zamawiającego c) możliwość drukowania wyciągów bankowych 5) W celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania bankowości elektronicznej u Zamawiającego, Wykonawca: a) dostarczy i zainstaluje odpowiedni sprzęt i oprogramowanie b) przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi systemu bankowości elektronicznej. c) zapewni usunięcie awarii uniemożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie 24 godzin od zgłoszenia takiej awarii. W przypadku zgłoszenia awarii w dzień poprzedzający święta, dni ustawowo wolne lub w dzień poprzedzający dni wolne od pracy u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii do godziny 12:00 dnia następującego po tych dniach wolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.duszniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach