Przetargi.pl
Badanie napełnienia pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów linii komunikacyjnych obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (ZTM) na terenie gmin ościennych

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2013-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie napełnienia pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów linii komunikacyjnych obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (ZTM) na terenie gmin ościennych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań napełnienia pojazdów i - dla wskazanych kursów - struktury biletów posiadanych przez pasażerów linii komunikacyjnych obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (ZTM) na terenie Gdańska i gmin ościennych, wprowadzenie danych z kart pomiarowych do arkusza kalkulacyjnego, opracowanie wyników oraz przedstawienie wyników w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z załączonym wzorem - Załącznik nr 7 do SIWZ. Opis badań napełnienia pojazdów i struktury biletów na terenie gmin ościennych obsługiwanych przez ZTM w Gdańsku : 1 - Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie we wskazanych kursach: a)badań wielkości popytu na liniach komunikacyjnych, b)dla części kursów na terenie gmin ościennych - struktury biletów posiadanych przez wszystkich pasażerów z uwzględnieniem osób uprawnionych do przejazdów bezpłatnych i ulgowych oraz gapowiczów, c)wykorzystania biletów okresowych i czasowych na liniach obsługiwanych przez ZTM w gminach ościennych (w zakresie i ilości określonej załącznikiem 7 do SIWZ) oraz wprowadzenie danych z kart pomiarowych do arkusza kalkulacyjnego, opracowanie wyników oraz przedstawienie wyników w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z załączonym wzorem - Załącznik nr 7 do SIWZ. 2 - Badaniami objęte są linie komunikacyjne na terenie następujących gmin: -Gmina Kolbudy (linie: 174, 255, 256, 574), -Miasto Pruszcz Gdański (linie: 200, 205, 207, 232, N5), -Gmina Pruszcz Gdański (linie: 112, N9) - na odcinku Bogatka - Przejazdowo, -Miasto Sopot (linie: 117, 122, 143, N1), -Gmina Żukowo (linia 126) -Miasto Gdańsk (linia 112, 122, 143, N9). w zakresie ustalonym załącznikiem 7. 3 - Badania należy przeprowadzić w oparciu o rozkłady jazdy obowiązujące w dniu podpisania umowy. W przypadku zmian dotyczących rozkładu jazdy w okresie prowadzenia badań, Za-mawiający jest zobowiązany poinformować o nich Wykonawcę z minimum 5-dniowym wyprzedzeniem. Szczegółowe dane określające kursy, w których należy przeprowadzić badania popytu oraz badania struktury biletów zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ. W wybranych kursach (wskazanych w załączniku 7) obserwator jest zobowiązany do skasowania kontrolki celem udokumentowania obecności w pojeździe. Wykonawca przed rozpoczęciem badań otrzyma od Zamawiającego komplet szczegółowych rozkładów jazdy na wszystkie linie podlegające badaniu oraz komplet wzorów instrumentów badawczych (kart pomiarowych) obowiązujących na poszczególnych liniach. 4 - Badania należy przeprowadzić przy zastosowaniu następujących metod badawczych: 4-1 - w badaniach popytu - metody obserwacji jawnej, standaryzowanej, niekontrolowanej, 4-2 - w badaniach struktury biletów - metody wywiadu bezpośredniego z każdym pasażerem podróżującym w badanym kursie połączonego z kontrolą biletów. Dla linii 112 i N9 badaniem są objęci wyłącznie pasażerowie wsiadający lub wysiadający na odcinkach objętych badaniem. W przypadku pasażerów posiadających bilety w formie zapisu na karcie elektronicznej, do identyfikacji rodzaju i nominału biletów w badaniach, należy wykorzystać czytnik biletów, a odczytany bilet zanotować na karcie pomiarowej. Zamawiający udostępni Wykonawcy na okres badań 10 czytników kontrolerskich. Wykonawca musi je ubezpieczyć na czas korzystania (od kradzieży, zniszczenia, itp.) Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu sprawnych czytników po zakończeniu badań. W przypadku nie zwrócenia czytnika lub zwrócenia go w stanie niezdatnym do użycia lub naprawy, Wykonawca zobowiązany jest do zakupu lub pokrycia kosztów zakupu nowego czytnika. W przypadku pogorszenia stanu czytnika ponad zwykły stan zużycia Wykonawca będzie zobowiązany do poniesienia kosztów naprawy czytnika. W okresie trwania badań Wykonawca zobowiązany jest do udostępniania Zamawiającemu wszystkich czytników wykorzystywanych w badaniach w celu pobrania przez Zamawiającego danych z przeprowadzonych badań. 5-Obserwatorzy, rejestratorzy i ankieterzy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania zasad zawartych w instrukcji badań. Treść instrukcji zamieszczona jest w załączniku nr 10 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia nie stosowania zasad zawartych w instrukcji, prowadzący badania zobowiązany jest do powtórzenia całego dnia badań wynikającego z założonego harmonogramu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 6-W żadnym wypadku (także przy opóźnieniu kursu) nie dopuszcza się przerywania badania w celu przesiadki na kurs zmierzający w kierunku powrotnym. 7-Badania popytu należy prowadzić zgodnie z kolejnością przystanków umieszczonych w kartach pomiaru zapełnienia. 8-W badaniach struktury biletów - wyniki należy podać osobno dla każdego zbadanego kursu. W każdym kursie wyznaczonym do badania struktury biletów należy uzyskać dane dotyczące wszystkich pasażerów, a dla linii 112 i N9 - tylko pasażerów wsiadających lub wysiadających. 9-Badania wykorzystania biletów okresowych i czasowych realizowane są przez Wykonawcę w dowolnie wybranych przez niego kursach, z zastrzeżeniem konieczności realizacji wywiadów w ilości określonej Załącznikiem 7. Wykonawca powinien dążyć, aby wywiadem obejmowane były w pierwszym rzędzie osoby dysponujące biletem o rzadko występującym nominale (np. biletem 72h MZKZG). 10-Obserwatorzy, rejestratorzy i ankieterzy są zobowiązani do rejestracji wszystkich badanych parametrów wyłącznie z wykorzystaniem instrumentów pomiarowych przygotowanych przez Zamawiającego. Wzory wykorzystywanych w badaniach instrumentów zawarte są w załączniku nr 11 do SIWZ. 11-Każda linia powinna zostać zbadana osobno w dniu powszednim szkolnym, sobotę i niedzielę z pominięciem okresu 22.03-02.04.2013 oraz 26.04-06.05.2013, przy czym w piątki dopuszcza się realizowanie wyłącznie badań wykorzystania biletów okresowych i czasowych. Badanie w dniach 4.04.2013, 23-25.04.2013 i 7-9.05.2013 wymaga uzyskanie zgody Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego kursy (o ile wskazanie takie ma miejsce) należy przebadać dwukrotnie (zob. załącznik 7). 12-Wykonawca ma obowiązek wcześniejszego informowania Zamawiającego o wszystkich badanych kursach (w zakresie dnia prowadzenia badań, ich charakteru, osób realizujących badania oraz kursów i numeru badanej linii) najpóźniej w terminie 2 dni roboczych przed realizacją badania oraz niezwłocznego informowania o zmianie badanego kursu lub odstąpieniu od badania z przyczyn leżących po jego stronie. Zawiadomienie uznaje się za dokonane również za pomocą poczty elektronicznej na adres a.wloch@ztm.gda.pl. W przypadku braku zawiadomienia o przeprowadzeniu badania, jego przesunięciu lub rezygnacji z badania, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia części badania, których zawiadomienie powinno dotyczyć, i jego powtórzenia na koszt Wykonawcy. 13-Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od przeprowadzenia uzgodnionej z Zamawiającym części badań (trwającej nie dłużej niż tydzień), wszystkich wypełnionych dotąd Kart rejestracji biletów wraz z Kartami napełnień pojazdów, skasowanych kontrolek oraz pliku w formacie .xls, wypełnionego danymi z ww. kart. Zamawiający w ciągu 8 dni roboczych dokona weryfikacji dostarczonych materiałów. Jeżeli w wyniku weryfikacji Zamawiający stwierdzi ewidentne błędy, np. ilość pasażerów stwierdzona na podstawie kart napełnień odbiega o 5 lub więcej % od ilości biletów wykazanych w Kartach rejestracji biletów i Kwestionariuszach wykorzystania biletów, lub gdy karty te będą nieczytelne, Wykonawca będzie zobowiązany do powtórzenia badania w zakwestionowanej części na własny koszt. 14-Zamawiający zastrzega sobie prawo wykluczania z badań osób działających w imieniu i/lub na rzecz Wykonawcy, których postawa etyczna, zachowanie w czasie realizacji badań lub ilość popełnianych błędów stwarza zagrożenie dla rzetelności przeprowadzanych badań. 15- Wartość zamówienia oszacowano na kwotę 70.000 zł. netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach