Przetargi.pl
Badania z zakresu medycyny pracy ( badania: wstępne, okresowe, kontrolne ) 800 pracowników Uniwersytetu Przzyrodniczego we Wrocławiu. Sprawa RAP/103/2010

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25/27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3283576, 3205496 , fax. 071 3283576
  • Data zamieszczenia: 2010-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25/27 25/27
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3283576, 3205496, fax. 071 3283576
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badania z zakresu medycyny pracy ( badania: wstępne, okresowe, kontrolne ) 800 pracowników Uniwersytetu Przzyrodniczego we Wrocławiu. Sprawa RAP/103/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wszystkie badania pracownik wykonuje w ciągu 1 dnia i w jednym obiekcie, w tym badania kontrolne i wstępne muszą być wykonane bez oczekiwania na ich realizację; w godzinach od 8oo do 18,oo 2.Uczelnia obciążona jest kosztem badań tylko przez jednostkę, z którą zawarła umowę. W przypadku konieczności poddania pracownika wysoce specjalistycznym badaniom, których usługobiorca nie wykonuje, koszty badania pokrywa wykonawca, a następnie obciąża nimi zamawiającego. Nie dopuszcza się przypadku, że pracownik musi sam płacić za badania. 3.Do faktury obciążającej usługodawcę musi być załączony wykaz zawierający: nazwisko i imię pracownika, PESEL, nazwa jednostki organizacyjnej, która skierowała pracownika na badania oraz termin ważności badań. Rozliczenia za wykonane usługi odbywać się będą w cyklu mesięcznym. Zamawiający zobowiązuje się do regulowania należności za faktycznie wykonane usługi na podstawie faktury VAT. Należność za wykonaną usługę Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo zapłacić przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT. 4.Zaświadczenia i orzeczenia lekarskie otrzymuje bezpośrednio pracownik, który był badany 5.Realizacja badań będzie odbywać się na podstawie imiennych skierowań wystawionych i podpisanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (wzór skierowania jest załącznikiem do umowy). 6.Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał własne laboratorium analityczne w miejscu świadczenia usług. 7.Wykonawca oświadcza, że zapewnia kompleksowość usług wg poniższych zasad: - godziny działalności laboratoriów od 8,00 do 18,00, - godziny działalności gabinetów lekarskich od 8,00 do 18,00, - czas oczekiwania na wyniki badań podstawowych: w dniu badania, - lokalizacja gabinetów lekarskich i laboratoriów w jednym miejscu (podać adres) - lekarz medycyny pracy winien posiadać uprawnienia do wykonywania badań pracowników pracowni rtg i izotopowych, - lekarz medycyny pracy winien posiadać znajomość wymogów dotyczących bezpiecznej i higienicznej pracy w laboratoriach chemicznych, mikrobiologicznych, pracowni rtg i izotopowych - badania kontrolne i wstępne pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu będą realizowane bez oczekiwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2200 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 6 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą , zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz w art. 46 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24.09.2010 r. do godz. 8:30. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: Bank PKO BP S.A. O/ Wrocław 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 z podaniem tytułu: Wadium RAP/103/10 - Badania z zakresu medycyny pracy ( badania: wstępne, okresowe, kontrolne ) 800 pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii, potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być złożone w formie oryginału w likwidaturze (pok.nr 6, parter - ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław) w siedzibie Zamawiającego w godzinach 9:30-12:30. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie należy załączać oryginału do oferty! 7. Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą. 8. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę , któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących przypadkach: a) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ust Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należnego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach