Przetargi.pl
Badania napełnień pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów linii komunikacyjnych obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (ZTM) na terenie gmin ościennych

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badania napełnień pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów linii komunikacyjnych obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (ZTM) na terenie gmin ościennych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie badań napełnienia pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów linii komunikacyjnych obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (ZTM) na terenie gmin ościennych, wprowadzenie danych z kart pomiarowych do arkusza kalkulacyjnego, opracowanie wyników oraz przedstawienie wyników w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z załączonym wzorem - Załącznik nr 12. 2. Opis badań napełnienia pojazdów i struktury biletów na terenie gmin ościennych obsługiwanych przez ZTM w Gdańsku : 2.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie badań wielkości popytu na liniach komunikacyjnych (liczby osób wsiadających/wysiadających oraz pozostających w po-jeździe na wszystkich przystankach badanych linii poza Gdańskiem) oraz - dla części kursów - struktury biletów posiadanych przez wszystkich pasażerów z uwzględnieniem osób uprawnionych do przejazdów bezpłatnych i ulgowych, gapowiczów oraz wykorzystania biletów okresowych na liniach obsługiwanych przez ZTM. 2.1.1. Badaniami objęte są linie komunikacyjne na terenie następujących gmin: a) Gmina Kolbudy (linie: 174, 255, 256, 574), b) Miasto Pruszcz Gdański (linie: 205, 207, 209, 232, N5), c) Gmina Pruszcz Gdański (linie: 112, 186, N7, N9) - na odcinkach Bogatka - Przejazdowo oraz Płoń-ska Osiedle - Sobieszewo Most, a) Miasto Sopot (linie: 117, 122, 143, N1), b) Gmina Żukowo (linie 126, 171). Szczegółowe dane zawierające liczbę brygad, liczbę kursów podlegających badaniom oraz przedział czasowy funkcjonowania linii w poszczególnych dniach zawarte są w Załącznikach nr 6 i nr 7 do SIWZ. 2.1.2. Badania należy przeprowadzić w oparciu o rozkłady jazdy obowiązujące w dniu podpisania umowy. W przypadku zmian dotyczących rozkładu jazdy w okresie prowadzenia badań, Zamawiający jest zobo-wiązany poinformować o nich Wykonawcę z minimum 5-dniowym wyprzedzeniem. Szczegółowe dane określające udział kursów, w których należy przeprowadzić badania popytu oraz badania struktury biletów zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca przed rozpoczęciem badań otrzyma od Zamawiającego komplet szczegółowych rozkładów jazdy na wszystkie linie podlegające badaniu oraz komplet wzorów instrumentów badawczych (kart pomiarowych) obowiązujących na poszczególnych liniach. 2.1.3. Badania należy przeprowadzić przy zastosowaniu następujących metod badawczych: 2.1.3.1. w badaniach popytu - metody obserwacji jawnej, standaryzowanej, niekontrolowanej, 2.1.3.2. w badaniach struktury biletów - metody wywiadu bezpośredniego z każdym pasażerem podróżu-jącym w badanym kursie połączonego z kontrolą biletów. Dla linii 112, 186, N7 i N9 badaniem są objęci wyłącznie pasażerowie wsiadający lub wysiadający na odcinkach objętych badaniem. W przypadku pasażerów posiadających bilety w formie zapisu na karcie elektronicznej, do identyfikacji rodzaju i nominału biletów w badaniach, należy wykorzystać czytnik biletów, a odczytany bilet zanotować na karcie pomiarowej. Zamawiający udostępni Wykonawcy na okres badań 10 czytników kontrolerskich. Wykonawca musi je ubezpieczyć na czas korzystania (od kradzieży, zniszczenia, itp.) Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu sprawnych czytników po zakończeniu badań. W przypadku nie zwrócenia czytnika lub zwrócenia go w stanie niezdatnym do użycia lub naprawy, Wykonawca zobowiązany jest do zakupu nowego czytnika. W przypadku pogorszenia stanu czytnika ponad zwykły stan zużycia Wykonawca będzie zobowiązany do poniesienia kosztów naprawy czytnika. W okresie trwania badań Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu wszystkich czytników wykorzystywanych w badaniach w celu pobrania przez Zamawiającego danych z przeprowadzonych badań. 2.1.4. Obserwatorzy, rejestratorzy i ankieterzy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania zasad zawar-tych w instrukcji badań. Treść instrukcji zamieszczona jest w załączniku nr 10 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia nie stosowania zasad zawartych w instrukcji, prowadzący badania zobowiązany jest do powtórzenia całego dnia badań wynikającego z założonego harmonogramu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 2.1.5. Badania popytu należy prowadzić zgodnie z kolejnością przystanków umieszczonych w kartach pomia-ru zapełnienia. 2.1.6. W badaniach struktury biletów - wyniki należy podać osobno dla każdego zbadanego kursu. 2.1.7. Badania wykorzystania biletów okresowych i czasowych należy prowadzić w sposób ciągły - równo-cześnie z badaniami struktury biletów - z zachowaniem zasady pierwszeństwa realizacji ważności ba-dań struktury (konieczność uzyskania danych dotyczących wszystkich pasażerów (dla linii 112, 186, N7 i N9 - tylko pasażerów wsiadających lub wysiadających). 2.1.8. Obserwatorzy, rejestratorzy i ankieterzy są zobowiązani do rejestracji wszystkich badanych parametrów wyłącznie z wykorzystaniem instrumentów pomiarowych przygotowanych przez Zamawiającego. Wzory wykorzystywanych w badaniach instrumentów zawarte są w załączniku nr 11 do SIWZ. 2.1.9. Każda linia powinna zostać zbadana osobno w dniu powszednim szkolnym, sobotę i niedzielę z pominięciem okresu 29.10.2010 - 15.11.2010, przy czym w poniedziałki dopuszcza się realizowanie wy-łącznie badań wykorzystania biletów okresowych i czasowych w niedziele, natomiast w piątki dopuszcza się realizowanie wyłącznie badań uzupełniających. 2.1.10. Wykonawca zobowiązany będzie do wcześniejszego informowania Zamawiającego o wszystkich planowanych badaniach (w zakresie dnia prowadzenia badań oraz kursów i numeru badanej linii. Badanie przeprowadzone bez wcześniejszego poinformowania Zamawiającego będzie traktowane jako niezrealizowane. 2.1.11. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od przeprowadzenia uzgodnionej z Zamawiającym części badań (trwającej nie dłużej niż tydzień), wszystkich wypełnionych dotąd Kart rejestracji biletów wraz z Kartami napełnień pojazdów oraz pliku w formacie .xls, wypełnionego danymi z ww. kart. Zamawiający w ciągu 6 dni roboczych dokona weryfikacji dostarczonych materiałów. Jeżeli w wyniku weryfikacji, Zamawiający stwierdzi ewidentne błędy, np. ilość pasażerów stwierdzona na podstawie kart napełnień odbiega od ilości biletów wykazanych w Kartach rejestracji biletów i Kwestionariuszach wykorzystania biletów, Wykonawca będzie zobowiązany do powtórzenia badania w zakwestionowanej części na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach