Przetargi.pl
Badania marketingowe napełnień pojazdów linii komunikacyjnych organizowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku oraz przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich w pojazdach i na przystankach wg załączonych harmonogramów pracy

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badania marketingowe napełnień pojazdów linii komunikacyjnych organizowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku oraz przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich w pojazdach i na przystankach wg załączonych harmonogramów pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie badań napełnienia pojazdów linii komunikacyjnych organizowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku oraz przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich w pojazdach i na przystankach wg załączonych harmonogramów pracy, wprowadzenie danych z kart pomiarowych i kart wywiadu do arkusza kalkulacyjnego programu MS EXCEL i dostarczenie Zamawiającemu wyników w postaci papierowej i elektronicznej. II. Opis badań napełnienia pojazdów oraz przeprowadzenia wywiadów bezpośrednich w pojazdach i na przystankach: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie: - badań wielkości popytu na liniach tramwajowych metodą pomiaru przekrojowego w wybranych punktach obserwacyjnych wg załączonego harmonogramu pracy (Załącznik nr 1 - do umowy), - wywiadów bezpośrednich z pasażerami na wybranych przystankach wg załączonego harmonogramu pracy (Załącznik nr 2 - do umowy), - wywiadów bezpośrednich z pasażerami w wybranych pojazdach wg załączonego harmonogramu pracy (Załącznik nr 3 - do umowy). 2. Szczegółowe dane zawierające kursy, punkty obserwacyjne i przystanki podlegające badaniu, prze-działy czasowe funkcjonowania linii w poszczególnych dniach oraz minimalną wymaganą liczbę obserwatorów i ankieterów zawarte są w Załącznikach nr 1, 2 i 3 do umowy. 3. Badania należy przeprowadzić w oparciu o rozkłady jazdy i organizację ruchu obowiązujące w dniu podpisania umowy. W przypadku zmian dotyczących rozkładu jazdy (np. liczby brygad danej linii lub jej okresu funkcjonowania) lub zmian w organizacji ruchu linii komunikacyjnych, Zamawiający jest zobowiązany poinformować o nich Wykonawcę z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem przed rozpoczęciem badań. 4. Wykonawca przed rozpoczęciem badań otrzyma od Zamawiającego komplet wzorów instrumentów badawczych (karty pomiarowe i kwestionariusze), instrukcję ich wypełniania oraz wzory plików .xls do ich wypełniania danymi z kart pomiarowych i kwestionariuszy. 5. Zamawiający przeszkoli w siedzibie Zamawiającego przedstawiciela Wykonawcy w zakresie prawidłowego sposobu przeprowadzenia badań. Zamawiający uzgodni termin szkolenia z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 6. Badania należy przeprowadzić przy zastosowaniu metod: - obserwacji jawnej, standaryzowanej, niekontrolowanej w przypadku badania popytu, - wywiadu bezpośredniego w przypadku badania ruchu. 7. Obserwatorzy i ankieterzy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania zasad zawartych w instrukcji badań. W przypadku stwierdzenia nie stosowania zasad zawartych w instrukcji, prowadzący badania zobowiązany jest do powtórzenia badania wynikającego z założonego harmonogramu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 8. Badania popytu należy prowadzić metodą oceny wizualnej wyłącznie w punktach obserwacyjnych, określonych w kartach pomiaru napełnień. Zasady oceny i rejestracji wszystkich parametrów (w tym np. sposób rejestracji przejeżdżających przez punkt obserwacyjny tramwajów typu N8C z za-klejonymi reklamą szybami) zawarte są w instrukcji. 9. Wywiady bezpośrednie należy przeprowadzać wyłącznie na przystankach i w pojazdach linii określonych w załączonych harmonogramach pracy. 10. Obserwatorzy i ankieterzy są zobowiązani do rejestracji wszystkich badanych parametrów wyłącz-nie z wykorzystaniem wzorów kart pomiarowych i kwestionariuszy przygotowanych przez Zamawiającego. 11. Badania należy przeprowadzić w okresie 06.-08.12.2011 wg załączonych harmonogramów pracy (Załączniki nr 1, 2 i 3 do umowy). 12. Zamawiający przeprowadzi kontrolę jakości pracy Wykonawcy metodą tajemniczego klienta. 13. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu drogą poczty elektronicznej listę z nazwiskami obserwatorów i ankieterów najpóźniej jeden dzień roboczy przed planowanym badaniem. 14. Każdy obserwator i ankieter w trakcie wykonywania swoich czynności zobowiązany jest do noszenia widocznej kamizelki odblaskowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym. Za każdy stwierdzony przypadek braku noszenia przez obserwatora lub ankietera w trakcie wykonywania swoich czynności widocznej kamizelki odblaskowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o sto złotych netto. 15. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia wykonania badania wszystkich wypełnionych dotąd Kart napełnień pojazdów i kwestionariuszy oraz plików w formacie .xls, wypełnionych danymi z ww. kart. Zamawiający w ciągu 1 dnia roboczego dokona weryfikacji dostarczonych materiałów. Jeżeli w wyniku weryfikacji, Zamawiający stwierdzi ewidentne błędy, Wykonawca będzie zobowiązany do powtórzenia badania w zakwestionowanej części na własny koszt. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykluczania z badań osób działających w imieniu i/lub na rzecz Wykonawcy, których postawa etyczna lub ilość popełnianych błędów stwarza zagrożenie dla rzetelności przeprowadzanych badań. 17. Szacunkowa wartość zamówienia to: 50 367,00 zł. netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/przetargi_lista
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach