Przetargi.pl
Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na awaryjnych naprawach dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Prace będą polegać w szczególności na: przemurowaniu kominów, uzupełnieniu czapek kominowych, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych na zimno z roztworu asfaltowego, wykonaniu tynków cementowo – wapiennych na kominach ponad dachem, malowaniu tynków farbami elewacyjnymi, montażu opasek dociskowych, deskowaniu dachu na styk, wymianie elementów konstrukcji dachów, kryciu dachów papą termozgrzewalną, uzupełnieniu obróbek blacharskich, nakryw włazów kominiarskich, rynien dachowych, rur spustowych, czyszczaków, nasad wentylacyjnych, obsadzeniu drzwiczek wyciorowych, przełożeniu pokrycia z dachówek ceramicznych karpiówki, uzupełnieniu zaprawą styków pokrycia dachówki z murami, wykonaniu bieżących zleceń kominiarskich m.in. uszczelnienie czyszczenie, udrażnianie, frezowanie, podwyższanie przewodów kominowych, montaż nasad kominowych. Zamówienie podzielone jest na 2 części: 1) Część 1 obejmuje awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w obrębie następujących oddziałów administracji budynków: EB-1 (ul. Katowicka 46b), EB-3 (ul. Słowackiego 18), EB-5 (ul. Koszalińska 2d). Zamówienie na Część 1 będzie realizowane do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 73.145,00 zł brutto. 2) Część 2 obejmuje awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w obrębie następujących oddziałów administracji budynków: EB-2 (ul. Bednorza 60), EB-4 (ul. PCK 2), EB-6 (ul. Janasa 6). Zamówienie na Część 2 będzie realizowane do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 73.145,00 zł brutto. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 1 część zamówienia.Aktualnie średnia wartość jednego zlecenia wynosi ok. 2500-3000 zł brutto. Do realizacji około 20% zleceń potrzebna jest zwyżka. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Zestawienie rodzaju i ilości robót zwane dalej (także w umowie) Przedmiarem robót (Załącznik nr 6 do SIWZ) oraz STWiOR stanowiący Załącznik nr 1 do umowy (Załącznik 5 do SIWZ). Ilekroć w SIWZ (lub w umowie) jest mowa o Cenniku Wykonawcy Zamawiający ma na myśli Kosztorys ofertowy. Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący bezpośrednio roboty budowlane określone w przedmiarach (wchodzące w koszty bezpośrednie) byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we Wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach