Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie ogłasza przetarg
- Adres: 83-110 Tczew, ul. Czyżykowska 70
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5314005 , fax. 058 5303255
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie
ul. Czyżykowska 70 70
83-110 Tczew, woj. pomorskie
tel. 058 5314005, fax. 058 5303255
REGON: 19298941800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzm.tczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
awarie sanitarne - usuwanie awarii oraz bezzwłoczne wykonywanie robót sanitarnych w zakresie likwidacji skutków oraz przyczyn awarii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
awarie sanitarne - usuwanie awarii oraz bezzwłoczne wykonywanie robót sanitarnych w zakresie likwidacji skutków oraz przyczyn awarii. Z uwagi na charakter zamówienia nie ma mozliwości skutecznego przewidzenia rodzaju i ilości poszczególnych robót. Zamawiający podaje do wyceny pozycje z cennika branżowego remontowego KNR, które będą stanowiły podstawę do rozliczeń zleconych robót. Szczegółowy zakres podajemy na naszej stronie internetowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ - na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu uznania oferty za ważną i nie odrzuconą Wykonawcy zobowiązani są złożyć kompleksowo i w wyznaczonym - określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - terminie , wszystkie niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę: 6.1a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 Oświadczenia i deklaracje wykonawcy do SIWZ. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie , oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący 6.1.b aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ww odpis lub zaświadczenie datowane muszą być przez instytucje je wystawiające w terminie wymaganym Prawem Zamówień Publicznych. W przeciwnym przypadku oferta zostanie odrzucona z postępowania. 6.1.c. uprawnienia sanitarne osoby warunek wymagalny: osoba przedstawiająca uprawnienia musi być zatrudniona na podstawie umowy minimum na czas wykonywania robót , zgodnie z obowiązującymi przepisami która będzie odpowiedzialna, w świetle przepisów Prawa Budowlanego oraz wszystkich innych obowiązujących przepisów, za wykonywane roboty. 6.1.d. poświadczenie aktualnej przynależności osoby z pkt 6.1.c. do Izby Inżynierów Budownictwa 6.1.e. wykaz minimum 4 osób nazwisko i imię na stanowisku pracownika fizycznego, zatrudnionych na podstawie aktualnej umowy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 6.1.f. informacja finansowa sporządzona przez księgowego Wykonawcy, za rok 2008, z której wynika , ze wysokość przerobu w zakresie przedmiotu postępowania wszystkie roboty sanitarne, zarówno awaryjne jak i pozostałe wyniosła minimum 200.000 złotych 6.1.g samochód tzw.dostawczy o ładowności dla części towarowej min. 600 kg - w celu uwiarygodnienia tej informacji wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego. 6.1.h zestawienie wykonanych w roku 2008 robót zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia o wartości minimum 100.000,00 złotych. Z podaniem: - adresu inwestora wraz z jego numerem telefonu - szczegółowego zakresu robót 6.1i. aktualne ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem zakresu umowy oraz odpowiedzialności wobec osób trzecich na kwotę minimum 50.000 zł.. Kolejne aktualizacje ubezpieczeń nie mogą powodować przerw w ciągłości ubezpieczenia i muszą obejmować cały okres realizacji umowy. Wykaz wymaganych dokumentów: a potwierdzenie posiadania ubezpieczenia przedłożone w formie kserokopii polisy, podpisanej za zgodność przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, uwaga: w przypadku ubezpieczenia przez oferenta odpowiedzialności cywilnej w walucie obcej, Zamawiający przyjmować będzie wartość ubezpieczenia według kursu NBP na dzień sporządzenia oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzm.tczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/41/2016/AEZ/ Remont instalacji wentylacji mechanicznej w hali basenowej Pływalni Krytej Akademii Morskiej przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
Dodano: 2016-07-25 - Realizacja monitoringu, sieci p.poż i antywłamaniowej w Ośrodku Szkoleniowo - Wypoczynkowym Leśnik w Orzechowie
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja węzła cieplnego c.o. + c.w.u. + c.t. w budynku Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni
Dodano: 2016-07-21 - Uruchomienie i prowadzenia stałego monitoringu węzłów cieplnych administrowanych przez KPW Gdynia na terenie m. Gdynia i Gdańsk
Dodano: 2016-07-05 - Remont pomieszczenia archiwum Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 13
Dodano: 2016-05-11 - Zaprojektowanie i wykonanie mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej lub do produkcji ciepła i energii elektrycznej na potrzeby istniejących budynków jednorodzinnych na terenie Gminy Żukowo w ramach programu priorytetowego Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii cześć 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji i odnawialnych źródeł energii: CZEŚĆ I- Panele fotowoltaiczne, kolektory słoneczne, i pompy ciepła CZEŚĆ II - Systemy mikroelektrowni wiatrowych
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie nagłośnienia i monitoringu w ramach projektu budowy hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie
Dodano: 2016-01-26 - Remont systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w Domu Studenta nr 4 Akademii Pomorskiej w Słupsku
Dodano: 2016-01-20 - Remont instalacji wentylacji w pomieszczeniach kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Chojnicach
Dodano: 2016-01-05 - Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska, roboty instalacyjne, elektryczne i teletechniczne
Dodano: 2015-11-23