Przetargi.pl
Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów obejmująca aplikacje Finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r.

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów obejmująca aplikacje Finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca w ramach zawartej umowy będzie świadczył asystę techniczną od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. zainstalowanego systemu informatycznego w Urzędzie Miasta Mikołów obsługującym moduły: POJAZD - podatek od środków transportowych - wersja Windows KASA - system rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych - wersja Windows FINANSE - system finansowo - księgowy - wersja Windows BUDŻET + RB - projekt wraz z analizą wykonania budżetu - wersja Windows EPROJEKT – projekt budżetu PRZELEW ELEKTRONICZNY - emisja przelewów - wersja Windows KADRY - system ewidencji pracowników - wersja Windows PŁACE - system płacowy - wersja Windows REX – podatek od posiadania psów EAKCYZA – zwrot podatku akcyzowego KONCESJE ALKOHOLOWE – system ewidencji udzielania zezwoleń na sprzedaż alkoholu PKZP - moduł księgowości kasy zapomogowo-pożyczkowej i funduszu mieszkaniowego FAKTURA - system fakturowania - wersja Windows - POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - wymiar - wersja Windows POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - księgowość - wersja Windows FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - wymiar - wersja Windows FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - księgowość - wersja Windows KASA PODATKOWA współpracująca z systemami dochodowymi - wersja Windows DYSPONENT BUDŻETOWY - rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych - wersja Windows DYSPOZYTOR KASOWY – moduł umożliwiający generowanie dyspozcji wprost do kasy. DZIERŻAWY - ewidencja umów z tytułu dzierżaw - wersja Windows WIECZYSTE UŻYTKOWANIE - ewidencja umów z tytułu wieczystego użytkowania - wersja Windows REJESTR OPŁAT - księgowość analityczna dochodów niepodatkowych - wersja Windows R_PESEL (EWID-POD) - moduł komunikacji pomiędzy systemami podatkowymi a Ewidencją Ludności - wersja Windows R_SWDE (SŁOWNIKI) - moduł współpracy programów dochodowych z ewidencją gruntów - wersja Windows ODPADY KOMUNALNE - wymiar i księgowość opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych WYCIĄG BANKOWY - moduł płatności masowych - wersja Windows GUS - moduł eksportu danych z bazy dochodowej dla GUS-u na potrzeby Narodowego Spisu Powszechnego ŚRODKI TRWAŁE - system gospodarki środkami trwałymi WYPOSAŻENIE - system ewidencji pozostałych środków trwałych R_CEPIK - moduł do wymiany danych z bazą Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców - 1 licencja ADMIN - administrator systemu do obsługi powyższych licencji WYCIĄG BANKOWY - moduł obsługi bankowych wyciągów elektronicznych do systemu FK - wersja Windows EURZAD – moduł dla firmy wywozowej celem importu danych. NOTA – moduł wymiany danych pomiędzy aplikacjami w ramach jednej bazy XML- transfer plików wymiany danych pomiędzy bazami danych w formacie xml DB BACKUP IB – moduł odpowiedzialny za wykonywanie kopii bezpieczeństwa Obsługa techniczna polegać będzie na: 1) W zakresie asysty technicznej: a. informowanie o zmianach w programach objętych umową b. udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu, c. udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji zainstalowanego systemu w zakresie oprogramowania poprzez stronę Wykonawcy. d. udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00 e. udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy NTRSupport lub TeamViewer w zakresie usterek i awarii f. usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy - czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną – do 8 godzin roboczych - czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie – do 16 godzin roboczych - czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd – do 24 godzin roboczych - czas usunięcia usterki/błędu – do 10 dni roboczych przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, które jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. g. usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a nie wynikających z winy Wykonawcy h. przeprowadzania dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową. 2) W zakresie asysty technicznej serwera Firebird / Linux: a. Udzielania konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00. b. Informowania o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird. c. Zdalnego podniesienia wersji systemu bazodanowego Firebird na życzenie klienta. d. Diagnostyki, reinstalacji i rekonfiguracji oprogramowania serwera bazodanowego Firebird. e. Diagnostyki i rekonfiguracji serwera bazodanowego w zakresie systemu operacyjnego Linux Redhat/Centos (inne dystrybucje po uzgodnieniu). f. 20% zniżki na przygotowanie nowego fizycznego/wirtualnego serwera do pracy z systemem oprogramowania. 3) W zakresie dodatkowej współpracy: a. zorganizowania raz w roku spotkania, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu oprogramowania b. bezpłatnego udziału dwóch przedstawicieli Zamawiającego w corocznie organizowanej konferencji dla użytkowników c. zapewnienia możliwości skorzystania z 16 godzin prac szkoleniowo – wdrożeniowych realizowanych w siedzibie Wykonawcy w ciągu każdego 6 miesięcznego okresu trwania umowy lub alternatywnie przeprowadzenia dwóch wizyt szkoleniowo – wdrożeniowych w siedzibie Zamawiającego. Powyższe prace będą realizowane na wniosek Zamawiającego w okresie od lutego do listopada.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych), nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach