Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
- Data zamieszczenia: 2011-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu
ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
REGON: 00028885700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNE (POWTÓRZENIE) (Nr rej. Ż/25/11) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, w skład których wchodzą cukier oraz sery kanapkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością został ujęty w 2 niepodzielnych pakietach (Załączniku nr 2 do SIWZ). - Towar powinien być zgodny z Polskimi Normami; - Na opakowaniach powinna być umieszczona etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, oraz datą przydatności do spożycia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: - przedstawił zaświadczenie o posiadaniu systemów bezpieczeństwa żywności lub Certyfikat HACCP; - przy każdorazowej dostawie przedstawił Handlowy Dokument Identyfikacyjny; - przedstawił zaświadczenie potwierdzone opinią Inspektoratu Sanitarnego, że środek transportu spełnia warunki higieniczno - sanitarne i może służyć do przewozu żywności. - po podpisaniu umowy, przedłożył upoważnienie dla wyznaczonej osoby do odbioru gotówki (dotyczy wartości zamówionej partii produktów, nie przekraczającej kwoty 1 000,00 zł brutto), wystawione na czas trwania umowy lub okresowo. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów spożywczych delikatesowych
Dodano: 2016-06-15 - Dostawy artykułów spozywczych do Zakładu Karnego we Wronkach
Dodano: 2016-06-14 - Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych
Dodano: 2016-06-08 - Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 01 września 2016r. do 30 czerwca 2017r.
Dodano: 2016-06-06 - sukcesywne dostawy produktów żywnościowych
Dodano: 2016-04-20 - Dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych
Dodano: 2016-04-06 - Dostawy makaronu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa wafli w polewie czekoladowej
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa artykułów żywnościowych: przetwory warzywno - owocowe, miód wielokwiatowy, nabiał, tłuszcze roślinne
Dodano: 2016-02-25