Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
- Data zamieszczenia: 2013-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
REGON: 00028885700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNE (Nr rejestru Ż/11/13) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością ujęto w 12 niepodzielnych pakietach (Cennik - Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby: 1) Realizacja zamówienia wynosiła 1 dzień od złożenia zamówienia do godziny 13.00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku; 2) Dostawa na koszt i ryzyko dostawcy; 3) Dostarczenie towaru wraz z dowodem dostawy, faktura zbiorcza wystawiana raz w tygodniu lub na koniec m-ca, płatna w terminie 30 dni przelew lub zapłata gotówkowa w przypadku gdy faktura nie przekracza kwoty 2.000 PLN - wyłącznie w przypadku wystawionej faktury zbiorczej na koniec miesiąca. 4) Wykonawca każdorazowo dostarczał towar wraz z Handlowym Dokumentem Identyfikacyjnym; 5) Pozostałe wymagania zawarte w projekcie umowy. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump,edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów spożywczych delikatesowych
Dodano: 2016-06-15 - Dostawy artykułów spozywczych do Zakładu Karnego we Wronkach
Dodano: 2016-06-14 - Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych
Dodano: 2016-06-08 - Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 01 września 2016r. do 30 czerwca 2017r.
Dodano: 2016-06-06 - sukcesywne dostawy produktów żywnościowych
Dodano: 2016-04-20 - Dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych
Dodano: 2016-04-06 - Dostawy makaronu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa wafli w polewie czekoladowej
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa artykułów żywnościowych: przetwory warzywno - owocowe, miód wielokwiatowy, nabiał, tłuszcze roślinne
Dodano: 2016-02-25