Przetargi.pl
Aplikacja dla uprzywilejowanych użytkowników - Aktywne Formularze ( II postępowanie)

Instytut Badań Edukacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-180 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 241 71 00 , fax. 22 241 71 11
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Edukacyjnych
    ul. Górczewska 8
    01-180 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11
    REGON: 17823500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibe.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aplikacja dla uprzywilejowanych użytkowników - Aktywne Formularze ( II postępowanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji w technologii webowej, skierowanej do wszystkich interesariuszy biorących udział w procesie procedowania kwalifikacji w ZSK, szczególnie podmiotów składających wnioski za pośrednictwem ZRK, pracowników ministerstw oraz specjalistów i ekspertów analizujących na kolejnych etapach zgłoszone kwalifikacje. Poprzez AF wnioskodawcy składają wnioski, a pozostali uczestnicy procesu wnioskowania m.in. opiniują te wnioski i na tej podstawie podejmują decyzje. AF automatyzują pracę dzięki umieszczeniu całego procesu w jednym miejscu. AF ponadto umożliwiają pracę przy ocenie wniosków, przy przypisywaniu poziomu itp. AF pozwalają również pracownikom administratora systemu i ministrowi-koordynatorowi na monitoring aktywności i przebiegu prac, co jest elementem modernizacji ZRK. Aplikacja AF jest produktem informatycznym, funkcjonalnie pozwalającym na tworzenie formularzy, wypełnianie formularzy, obieg formularzy i pomoc wnioskodawcom. Założeniem jest takie wykonanie aplikacji, aby programista-administrator AF mógł samodzielnie tworzyć nowe formularze lub modyfikować istniejące, zmieniać uprawnienia oraz przepływy. AF powinny być napisane w sposób jak najbardziej uniwersalny, umożliwiający dalszą rozbudowę lub wykorzystanie przez Zamawiającego do kolejnych zastosowań. Narzędzie powinno dysponować interfejsem do wykonywania wszystkich operacji w systemie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72212000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2018.110 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem: „Opracowanie i wykonanie aplikacji – Aktywne formularze (II postępowanie). IBE/52/2019 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w zdaniu pierwszym, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr B12) przed upływem terminu składania ofert a kopie dołączyć do oferty lub też złożyć oryginał dokumentu w kopercie zawierającej ofertę wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach