Powiat Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8276122 , fax. 081 8272236
- Data zamieszczenia: 2010-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski
ul. Lubelska 4 4
24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
tel. 081 8276122, fax. 081 8272236
REGON: 43102908500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ANALIZY I BADANIA MARKETINGOWE W CELU WYKREOWANIE MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO PN. NADWIŚLAŃSKA KOLEJKA WĄSKOTOROWA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie analiz i badań marketingowych na terenie gmin Powiatu Opolskiego i Puławskiego, województwo: lubelskie w ramach realizacji projektu pn. Nadwiślańska Kolejka Wąskotorowa jako markowy produkt turystyczny Lubelszczyzny. Wynikiem czego winny powstać trzy odrębne opracowania, dokumentujące realizację następujących zadań: Zadanie nr 1 - Analiza atrakcyjności turystycznej gmin powiatu opolskiego i puławskiego pod kątem optymalnego wykorzystania infrastruktury kolejki wąskotorowej. Zadanie nr 2 - Przeprowadzenie badań marketingowych w celu identyfikacji grupy docelowej dla opracowywanego produktu turystycznego. Zadanie nr 3 - Przygotowanie zintegrowanego planu rozwoju i marketingu produktu turystycznego Nadwiślańska Kolejka Wąskotorowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga uiszczenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/powiatopole/index
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ANALIZY I BADANIA MARKETINGOWE W CELU WYKREOWANIA MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Pod nazwą : KAMIENNY LAS NA ROZTOCZU JAKO MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY LUBELSZCZYZNY.
Dodano: 2011-05-27 - Opracowanie analizy atrakcyjności turystycznej gmin leżących wzdłuż szlaku kajakowego w kontekście optymalnego wykorzystania walorów przyrodniczych Bystrzycy i Wieprza do rozwoju turystyki kajakowej.
Dodano: 2010-05-17