Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej ogłasza przetarg
- Adres: 22-680 Lubycza Królewska, ul. Kolejowa 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6617002, 6617462 , fax. 084 6617412
- Data zamieszczenia: 2011-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej
ul. Kolejowa 1 1
22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie
tel. 084 6617002, 6617462, fax. 084 6617412
REGON: 00054065300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ANALIZY I BADANIA MARKETINGOWE W CELU WYKREOWANIA MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Pod nazwą : KAMIENNY LAS NA ROZTOCZU JAKO MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY LUBELSZCZYZNY. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ANALIZY I BADANIA MARKETINGOWE W CELU WYKREOWANIA MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO PN. KAMIENNY LAS NA ROZTOCZU JAKO MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY LUBELSZCZYZNY. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie analiz i badań marketingowych na terenie Roztocza (Powiat Tomaszowski oraz Zamojski)województwo lubelskie w ramach realizacji projektu pn. (Kamienny Las na Roztoczu jako markowy produkt turystyczny Lubelszczyzny), Oś priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.2 Promocja kultury i turystyki w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wynikiem czego winny powstać cztery odrębne opracowania, dokumentujące realizację następujących zadań: Zadanie nr 1 - Analiza atrakcyjności turystycznej Roztocza pod kątem rozwoju geoturystyki. Zadanie nr 2 - Przeprowadzenie badań marketingowych w celu identyfikacji grupy docelowej dla opracowywanego produktu turystycznego. Zadanie nr 3 - Przygotowanie zintegrowanego planu rozwoju i marketingu produktu turystycznego /Kamienny Las na Roztoczu jako markowy produkt turystyczny Lubelszczyzny/, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi :2 750,00 zł słownie :dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych groszy 00/100
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubycza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ANALIZY I BADANIA MARKETINGOWE W CELU WYKREOWANIE MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO PN. NADWIŚLAŃSKA KOLEJKA WĄSKOTOROWA.
Dodano: 2010-06-07 - Opracowanie analizy atrakcyjności turystycznej gmin leżących wzdłuż szlaku kajakowego w kontekście optymalnego wykorzystania walorów przyrodniczych Bystrzycy i Wieprza do rozwoju turystyki kajakowej.
Dodano: 2010-05-17