Przetargi.pl
Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze oświaty i wychowania

Instytut Badań Edukacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-180 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 241 71 00 , fax. 22 241 71 11
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Edukacyjnych
    ul. Górczewska 8
    01-180 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11
    REGON: 17823500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibe.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze oświaty i wychowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu jakościowego badania „Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze oświaty i wychowania” (w dalszej części: „badanie”). Badanie ma charakter eksploracyjny, dotyczy sektora oświaty i wychowania w Polsce i ma wspomóc prace dążące do opracowania mapy kwalifikacji w tym sektorze. Badanie zostanie przeprowadzone na zlecenie Instytutu Badań Edukacyjnych (IBE) w ramach realizacji projektu systemowego "Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem badania jest analiza kompetencji i kwalifikacji pracowników sektora oświaty i wychowania oraz przeprowadzenie identyfikacji kompetencji posiadanych przez te osoby i wykorzystywanych w realizowanych przez nie procesach, zadaniach i czynnościach zawodowych. Na potrzeby badania sektor oświaty i wychowania został określony jako: Ogół działalności związanej z kształceniem oraz wychowywaniem dzieci i młodzieży a także kształceniem osób dorosłych, realizowanej w wymienionych w art. 2 prawa oświatowego (Dz.U. z 2020 r. poz. 910) instytucjach, przez nauczycieli i pracowników pedagogicznych, zatrudnionych w publicznych i niepublicznych jednostkach. Cele szczegółowe badania dla sektora oświaty i wychowania to: 1. Identyfikacja kompetencji pracowników sektora oświaty i wychowania, ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji nabywanych i potwierdzanych w toku realizacji procedury awansu zawodowego w oparciu o ustawę z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215) oraz Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2018 r. poz. 1574, z późn. zm.). 2. Analiza sposobów realizacji zadań i czynności prowadzonych w wyodrębnionych obszarach wykonywanej pracy oraz wykorzystywanych w nich kompetencji/umiejętności w nawiązaniu do wymagań niezbędnych oraz obowiązków wynikających z awansu zawodowego opisanego w ww. rozporządzeniu. 3. Analiza czynników motywujących do podnoszenia kompetencji i kwalifikacji, w tym wpływ okresowej oceny dorobku pracy dokonywanej przez dyrektora; wpływ nadzoru pedagogicznego oraz wpływ eksperckiej komisji egzaminacyjnej i kwalifikacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień zawodowy. 4. Analiza sposobów pozyskiwania kompetencji i kwalifikacji na drodze kształcenia formalnego, pozaformalnego oraz nieformalnego uczenia się, w tym uwzględnienie oferty programów studiów podyplomowych, szkoleń i doskonalenia zawodowego dla nauczycieli i wychowawców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79315000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2018.110 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem: Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze oświaty i wychowania. Znak sprawy: IBE/59/2020. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w zdaniu pierwszym, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr B12) przed upływem terminu składania ofert a kopie dołączyć do oferty lub też złożyć oryginał dokumentu w kopercie zawierającej ofertę wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. W ofercie Wykonawca, w celu dokonania oceny wg. kryteriów wskazanych w § 14 poza wyceną realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek opracować i załączyć do oferty: a) Propozycję szczegółowego harmonogramu realizacji zamówienia b) Projekt narzędzia rekrutacyjnego dla respondentów do wywiadu TDI; c) Koncepcję możliwych ścieżek rekrutacyjnych uwzględniających typy respondentów w grupie docelowej; d) Informacje na temat doświadczenia zespołu realizującego badanie e) Propozycję rozwiązań zapewniania jakości transkrypcji; f) Propozycję listy podmiotów do wywiadów FGI dla sektora oświaty i wychowania. Przedmiotowe opracowania są niezbędne do merytorycznej oceny oferty zgodnie z kryteriami wskazanymi w § 14. Brak jakiegokolwiek elementu opisanego w tym punkcie skutkuje niezgodnością treści oferty z treścią SIWZ i spowoduje, z uwzględnieniem możliwości zawartych w art. 87 ustawy, odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach