Przetargi.pl
„Aktywne przejścia dla pieszych na ulicach Miasta Konina - realizowane w ramach konińskiego budżetu obywatelskiego na rok 2020” .

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Aktywne przejścia dla pieszych na ulicach Miasta Konina - realizowane w ramach konińskiego budżetu obywatelskiego na rok 2020” .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie aktywnych przejść dla pieszych na ulicach Miasta Konina. Zadanie realizowane jest w ramach konińskiego budżetu obywatelskiego na rok 2020 według formuły „zaprojektuj i zbuduj” dla następujących lokalizacji na terenie Konina: 1) ul. Jana Pawła (w rejonie skrzyżowania z ul. Portową) 2) ul. Piłsudskiego (przy dyskoncie Biedronka) 3) ul. Piłsudskiego (przy pętli autobusowej ) 4) ul. Piłsudskiego (przy pasażu NABO) 5) ul. Szpitalna (przy Kościele Parafii Miłosierdzia Bożego) 6) ul. Szpitalna (przy skrzyżowaniu z ul. Cyrkoniową) 7) ul. Cyrkoniowa (przy osiedlu Diamentowym) 8) ul. Szpitalna (przy skrzyżowaniu z ul. Solną) 9) ul. Kolska (przy rondzie Ducha Świętego) 10) ul. Kolska (przy Szkole Hutniczej) 11) ul. Reformacka (przy skrzyżowaniu z ul. Kolską) 12) ul. Sztarka (przy skrzyżowaniu z ul. Kolską). 2. Zakres prac do wykonania określa się następująco: 1) W ramach przedmiotu zamówienia należy opracować następującą dokumentację: 2.1 Projekty stałej organizacji ruchu dla każdej ze wskazanych lokalizacji. 2.2 Projektów organizacji ruchu na czas robót dla każdej ze wskazanych lokalizacji. 2.3 Opracowanie dokumentacji technicznej – według opisu PFU. 2) Wykonanie w terenie Aktywnych Przejść dla Pieszych na podstawie zakresów i warunków określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wymagana gwarancja na wykonane roboty wynosi – min. 5 lat za wyjątkiem oznakowania poziomego, „kocich oczek”, detektorów ruchu, na które okres gwarancji wynosi 36 m – cy). Zamawiający przewiduje wydłużenie okresu gwarancji zgodnie z kryterium oceny ofert (rozdz. XV SIWZ) 5. Wizja lokalna. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233150-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Wypełnione Zestawienie kosztów zadania na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 4 Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach