Przetargi.pl
Aktualizacja „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Częstochowy” oraz opracowanie „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta Częstochowy na lata 2021-2040”.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Częstochowy” oraz opracowanie „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta Częstochowy na lata 2021-2040”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Aktualizacja „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Częstochowy” oraz opracowanie „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta Częstochowy na lata 2021-2040”. 1. W zakresie Aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Częstochowy”: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : Część I: Opracowanie p.n. „Ocena stanu aktualnego zaopatrzenia miasta Częstochowy w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe” Część II: Opracowanie p.n. „Analizy, prognozy i propozycje” w przedziałach czasowych 2025, 2030 z horyzontem do roku 2040 Część III: Prognozę oddziaływania na środowisko treści zawartych w „Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Częstochowy". Część IV: Czynności warunkujące zakończenie i odbiór opracowania: • Przygotowanie prezentacji opracowanego materiału przed skierowaniem go do wymaganych prawem uzgodnień; • Spotkanie z zespołem opiniującym Założenia, analiza uwag zgłoszonych przez jego członków oraz dokonanie stosownych zmian i uzupełnień w dokumencie wnioskowanych przez zespół w przypadku uznania ich za zasadne; • Uzyskanie pozytywnej opinii samorządu województwa w zakresie koordynacji współpracy z innymi gminami oraz w zakresie zgodności z założeniami polityki energetycznej państwa; • Przygotowanie dokumentu do wyłożenia do publicznego wglądu zgodnie z wymogami określonymi funkcjonującym prawem; • Dokonanie analizy wnoszonych do opracowania wniosków i uwag w czasie wyłożenia projektu założeń do publicznego wglądu; • Uzyskanie opinii i uzgodnienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w zakresie zapisów Prognozy oddziaływania na środowisko; • Uzyskanie opinii i uzgodnienia Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w zakresie zapisów Prognozy oddziaływania na środowisko • Zapewnienie możliwości udziału społeczeństwa w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko; • Czynny udział w posiedzeniach komisji Rady Miasta dotyczących przedmiotu zamówienia; • Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii i uzgodnień dla opracowanego dokumentu; • Dokonanie prezentacji projektu założeń na posiedzeniu Rady Miasta Częstochowy • Zakończenie czynności stanowi uchwalenie aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Częstochowy” UWAGA: W trakcie opracowania przedmiotowego dokumentu należy zapoznać się z "Założeniami do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Częstochowy” przyjętymi Uchwałą Nr 492/XXXVI/2004 Rady Miasta Częstochowy z dnia 19 października 2004 r. oraz kolejnymi aktualizacjami tego dokumentu z lat 2007, 2011, 2014 i 2018. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia w zakresie aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Częstochowy” stanowią załącznik nr 1 do wzoru umowy 2. W zakresie opracowania „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta Częstochowy na lata 2021-2040”: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I: „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta Częstochowy na lata 2021-2040” (PGN) Część II: Prognozę oddziaływania na środowisko treści zawartych w „Planie Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta Częstochowy na lata 2021-2040” Część III: Czynności warunkujące zakończenie i odbiór opracowania: • Przygotowanie prezentacji opracowanego materiału przed skierowaniem go do wymaganych prawem uzgodnień; • Spotkanie z zespołem opiniującym PGN, analiza uwag zgłoszonych przez jego członków oraz dokonanie stosownych zmian i uzupełnień w dokumencie wnioskowanych przez zespół w przypadku uznania ich za zasadne; • Przygotowanie dokumentu do przeprowadzenia konsultacji społecznych; • Dokonanie analizy wnoszonych do opracowania wniosków i uwag w czasie wyłożenia opracowania do publicznego wglądu; • Uzyskanie opinii i uzgodnienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w zakresie zapisów Prognozy oddziaływania na środowisko; • Uzyskanie opinii i uzgodnienia Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w zakresie zapisów Prognozy oddziaływania na środowisko; • Zapewnienie możliwości udziału społeczeństwa w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko; • Czynny udział w posiedzeniach komisji Rady Miasta dotyczących przedmiotu zamówienia; • Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii i uzgodnień dla opracowanego dokumentu; • Dokonanie prezentacji PGN na posiedzeniu Rady Miasta Częstochowy; • Zakończenie czynności stanowi uchwalenie PGN przez Radę Miasta Częstochowy; Warunki szczegółowe realizacji zamówienia w zakresie opracowania „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta Częstochowy na lata 2021-2040” stanowią załącznik nr 2 do wzoru umowy. Szczegółowy zakres opracowania jest zawarty we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71241000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.3. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach