Przetargi.pl
Aktualizacja numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków m. Gdańska

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3236129 , fax. 58 3236529
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
    ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3236129, fax. 58 3236529
    REGON: 00059846300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków m. Gdańska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:
    a) Wykonywanie aktualizacji bazy operatu ewidencji gruntów i budynków, numerycznej mapy zasadniczej miasta Gdańska w zakresie pełnej treści w/w bazy dla 5 000 działek
    b) Podstawą wprowadzania stosownych zmian w bazie ewidencyjnej będą operaty geodezyjne wpływające do Referatu Ewidencji Gruntów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712221001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
    2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
    2.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
    Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunki określone w art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2005 r., Dz. U. Nr 240 poz.2027 ze zm.);
    2.2 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
    Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem komputerowym i oprogramowaniem niezbędnym do wykonania zamówienia:
    a) co najmniej 3 zestawy komputerowe spełniające minimalne wymagania programów TurboEWID, przystosowane do pracy w sieci, wraz z niezbędnym systemem operacyjnym klasy Windows XP Professional (poziom funkcjonalności domeny- Windows Server 2003) i oprogramowaniem antywirusowym aktywnym przez cały okres realizacji zamówienia oraz
    b) licencją oprogramowania aplikacyjnego TurboEWID na co najmniej trzy stanowiska komputerowe;
    2.3 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami, które będą wykonywać zamówienie i które:
    a) posiadają praktyczne doświadczenie i umiejętności w zakresie obsługi zintegrowanych systemów ewidencyjnych (oprogramowanie TurboEWID) oraz posiadają wiedzę z zakresu zagadnień i przepisów prawnych, dotyczących zasad prowadzenia operatu ewidencji gruntów i technologii podziałów nieruchomości, wznowień, rozgraniczeń nieruchomości oraz inwentaryzacji powykonawczych budynków;
    b)Osoba pełniąca funkcje kierownika zespołu realizującego przedmiot zamówienia posiada uprawnienia zawodowe z zakresu art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 240 poz. 227)
    oraz co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędną wiedzę informatyczną, odpowiedzialną za serwisowanie sprzętu komputerowego i nadzór informatyczny nad oprogramowaniem aplikacyjnym TurboEWID
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, należy złożyć wraz z ofertą:
    1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy- załącznik nr 1 do oferty;
    2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty;
    3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do oferty;
    4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załączonego wzoru - załączniki nr 4 do oferty;
    5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wg załączonego wzoru - załącznik nr 5 do oferty;
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć wraz z ofertą :
    1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg załączonego wzoru- załącznik nr 6 do oferty;
    2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy- załącznik nr 2 do oferty;
    Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo dołączył do oferty informację adresową wg załączonego wzoru - załącznik nr 7 do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach