Miasto Luboń ogłasza przetarg
- Adres: 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 813 00 11 , fax. 61 813 00 97
- Data zamieszczenia: 2013-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Luboń
pl. E. Bojanowskiego 2 2
62-030 Luboń, woj. wielkopolskie
tel. 61 813 00 11, fax. 61 813 00 97
REGON: 00052461900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubon.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AKTUALIZACJA ISTNIEJĄCEJ KONCEPCJI ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 ZLOKALIZOWANEJ PRZY SKRZYŻOWANIU ULIC PONIATOWSKIEGO I SZKOLNEJ W LUBONIU I OPRACOWANIE NA JEJ PODSTAWIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa związana z aktualizacją istniejącej koncepcji architektonicznej wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 1 zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ulic Poniatowskiego Szkolnej w Luboniu. Rozbudowa ma polegać na dobudowaniu trzykondygnacyjnego wraz z częściowym podpiwniczeniem budynku oraz łącznikiem pomiędzy nowym budynkiem a istniejącym budynkiem szkoły a także częściowej przebudowie budynku Sali gimnastycznej. Powierzchnia zabudowy projektowanych obiektów to około 1030 m2. W całym kompleksie naukę pobierać ma około 650 uczniów. Aktualizacja koncepcji - 2 egz.: - podczas opracowywania aktualizacji koncepcji Wykonawca musi uwzględnić przesunięcie projektowanego budynku w kierunku ul. Szkolnej (kierunek południowo - zachodni) zgodnie z wytycznymi otrzymanymi od Straży Pożarnej, - modyfikację układu pomieszczeń i ich funkcji w tym m.in. sale lekcyjne zlokalizować od strony ul. Szkolnej (zastosować odbicie lustrzane pomieszczeń względem ciągu komunikacyjnego), zamiana sali stołówki na salę wielofunkcyjną z możliwością przeprowadzania w niej oprócz spożywania posiłków także zebrań, pokazów multimedialnych, uwzględnienie możliwości wykorzystania jej również jako salę gimnastyczno - korekcyjną, lub zamianę jednej z sal lekcyjnych na salę gimnastyczno - korekcyjną dla klas I-III - zmniejszenie pomieszczenia kuchni do wielkości umożliwiającej jedynie podgrzanie i wydawanie posiłków (posiłki do szkół są dowożone), - dodanie pomieszczenia przewidzianego na sklepik szkolny z napojami i artykułami spożywczymi, - uwzględnienie w nowo projektowanym budynku szatni i wejścia głównego do całego obiektu szkolnego wraz z portiernią, - doprowadzenie do każdego pomieszczenia łącza internetowego, - zmianę wyglądu projektowanej elewacji na elewację posiadającą mniejszą ilość przeszkleń oraz nawiązującą kolorystycznie do istniejącego budynku szkoły - po aktualizacji koncepcja musi zostać przedstawiona do uzgodnienia i zaakceptowania przez Zamawiającego Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej dla rozbudowy szkoły, w tym: - projekt budowlany rozbudowy szkoły opracowany na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji uwzględniający wszystkie niezbędne branże łącznie z projektami przyłączy do budynku ( m.in. gaz, energia, woda, kanalizacja sanitarna, c.o., kanalizacja deszczowa, sieć teleinformatyczna, sieć odgromowa) - 5 egz. - projekt wykonawczy rozbudowy szkoły (sporządzony tak by umożliwiał etapowanie robót) dla wszystkich branż- 4 egz. - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego remontu elewacji istniejącego budynku szkoły w tym wykonanie projektu niezbędnych rozbiórek ścian w celu połączenia budynku z projektowanym (łącznikiem) oraz projektu ewentualnych koniecznych napraw elewacji istniejącego budynku wraz z propozycją kolorystyczną - 6 egz. - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy budynku Sali gimnastycznej wraz z projektem niezbędnych rozbiórek celem połączenia budynku z nowo projektowanym budynkiem oraz z projektem termomodernizacji dla budynku sali gimnastycznej - 6 egz. - wykonanie projektów inwentaryzacji istniejących budynków w zakresie potrzebnym do sporządzenia opracowania - 2 egz. - opracowanie projektów budowlano -wykonawczych przełożenia sieci znajdujących się na terenie szkoły kolidujących z zamierzoną rozbudową szkoły - 6 egz. - opracowanie dokumentacji geotechnicznej - 2 egz. - opracowanie projektu nowej nawierzchni na terenie dziedzińca szkolnego - 5 egz. - opracowanie projektu wyposażenia wnętrz również z projektem kuchni (uzgodniony z Zamawiającym) - 2 egz. - opracowanie inwentaryzacji dendrologicznej wraz z projektem wycinki drzew w zakresie potrzebnym do realizacji zamierzonej inwestycji- 2 egz. - opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla zakresu objętego dokumentacją projektową we wszystkich branżach - 3 egz. - kosztorysy inwestorskie dla każdej branży- 2 egz. - przedmiary robót dla każdej branży- 2 egz. - wersja elektroniczna dokumentacji - w formatach .pdf .dwg i .ath (przekazana na płytach CD lub ewentualnie DVD) Pozostałe warunki i wymagania: Wykonawca do dnia 02.01.2014r. przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcję przebudowy i rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 1. Wykonawca musi uzyskać własnym kosztem wszystkie niezbędne opinie, warunki techniczne od gestorów sieci, pozwolenia i decyzje, w tym również od wymaganych służb oraz pozwolenie konserwatorskie, i pozwolenie na budowę, które umożliwią późniejszą realizację zadania. Wykonawca zapewni w trakcie późniejszej realizacji nadzór autorski. Przepisy: Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in.: - Prawem budowlanym (Dz. U. 2010 Nr 243 poz. 1623) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013 poz 1129) - Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. 2004 Nr 130 poz. 1389) - Polskimi Normami, innymi ustawami i rozporządzeniami oraz wiedzą techniczną. Materiały udostępniane przez Zamawiającego: - koncepcja architektoniczna w formacie .pdf - operat z inwentaryzacji budynku sali gimnastycznej wraz z ekspertyzą budowlaną dotyczącą oceny stanu obiektu pod kątem jego nadbudowy - aktualne podkłady geodezyjne dla terenu szkoły - rysunki poglądowe istniejącego budynku szkoły z naniesioną liczbą osób mogących przebywać w poszczególnych pomieszczeniach. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia zawarte w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulic: Brignoles, Tielt, Bruneck, Glabisza, Halderberge w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Słowackiego i Norwida w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Ogrodowej i Wiosny Ludów w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Wiosennej i Spokojnej w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi gminnej w ulicy Wierzbowej w Bierzglinku
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - postępowanie nr 016/POZ/32/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3821P w miejscowości Osłonin i Wieleń - dokumentacja projektowa
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Odolanów - 2 postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej budowy ulicy Kasprowicza, Kasztanowej, Długiej, Grabowej, Akacjowej, Jodłowej i Jaworowej, wraz z odwodnieniem w m. Mosina
Dodano: 2016-07-27 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH W ZAKRESIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Krańcowej w Kole. Zadanie nr 2: Przebudowa ulicy Kasztanowej w Kole. Zadanie nr 3: Przebudowa ulicy Bema w Kole. Zadanie nr 4: Przebudowa ulicy Krzywej w Kole
Dodano: 2016-07-27