Przetargi.pl
Aktualizacja części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków Powiatu Będzińskiego

Powiat Będziński ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 368 07 00 , fax. 032 267 79 33
  • Data zamieszczenia: 2010-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Będziński
    ul. Sączewskiego 6 6
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 368 07 00, fax. 032 267 79 33
    REGON: 27628501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków Powiatu Będzińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków Powiatu Będzińskiego poprzez wprowadzenie do systemu obsługującego część opisową operatu ewidencji gruntów i budynków aktów notarialnych przesłanych do tut. Urzędu przez kancelarie notarialne wraz z zawiadomieniem właściwych sądów, które dotyczą rzeczonych aktów notarialnych oraz sporządzanie stosownych dokumentów będących wynikiem wprowadzenia zmian w części opisowej operacie ewidencji gruntów. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzenie do tej bazy 3500 dokumentów (1 dokument = akt notarialny + zawiadomienie z KW), a w szczególności zgodnie z treścią tych dokumentów aktualizację: a) Rejestru gruntów b) Kartotek budynków c) Rejestru lokali d) Kartotek lokali e) Rejestru cen i wartości f) Operatu nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej g) Zasobu dowodów zmian ewidencji gruntów i budynków Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również przygotowanie wszelkich dokumentów generowanych w ramach pracy związanej z ewidencją gruntów i budynków, łącznie z dokumentami przygotowanymi w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego akty notarialne i zawiadomienia o wpisach w księgach wieczystych z właściwych sądów. Zamawiający udostępni do realizacji zadania oddelegowanym pracownikom materiały niezbędne do realizacji zadania. Wykonawca w swoim własnym zakresie zabezpieczy 4 stanowiska komputerowe z oprogramowaniem podstawowym. Oprogramowanie specjalistyczne Systemem informatycznym służącym do prowadzenia bazy ewidencji gruntów i budynków Powiatu Będzińskiego, w części opisowej, stanowiącym podstawę realizacji zamówienia jest system GEO INFO Integra. Podstawowe przepisy prawa oraz instrukcje i wytyczne techniczne a) Ustawa z dn. 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne z późniejszymi zmianami ( Dz. U. Nr 240/2005, poz. 2027) b) Ustawa z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami ( Dz. U. Nr 101/2002, poz. 926) c) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38/2001, poz. 454) d) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim winny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100/2004, poz. 1024).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach