42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, Sadków 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Sadków 9
26-600 Radom, woj. mazowieckie
REGON: 7962932928 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktualizacja baz danych lotniczych odbiorników NAV/ GPS , /EGPWS dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2023 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Aktualizacja baz danych odbiorników GARMIN 530AW na samolotach PZL - 130 ORLIK TC-II TJ,; Baza map terenu (Atlantic-North) do 16 samolotów (32 szt. odbiorników GARMIN 530AW), Baza map przeszkód terenowych (US/EUROPE Obstacles) do 16 samolotów (32 szt. odbiorników GARMIN 530AW)Baza nawigacyjna do 16 samolotów (32 szt. odbiorników GARMIN 530AW)Aktualizacja baz danych odbiorników AVIDYNE IFD 540 na samolotach PZL-130 ORLIK TC - II TJ.; Baza map terenu (Atlantic-North) do 12 samolotów (24 szt. odbiorników AVIDYNE IFD 540)Baza map przeszkód terenowych (US/EUROPE Obstacles) do 12 samolotów (24 szt. odbiorników AVIDYNE IFD 540)Baza nawigacyjna do 12 samolotów (24 szt. odbiorników AVIDYNE IFD 540)Baza CHART do 12 samolotów (24 szt. odbiorników AVIDYNE IFD 540)Aktualizacja baz danych odbiorników na samolotach M–28 BRYZA TJ.:Baza do 8 szt. odbiorników Bendix-King KLN-900Baza map terenu (Atlantic PL 071- 00161-0103) do 8 szt. odbiorników Bendix-King KMD-540 Baza do 6 szt. odbiorników EGPWS - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72312000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 97 ustawy Pzp., w wysokości:1) część I – 1 073,00zł (jeden tysiąc siedemdziesiąt trzy złote 00/100);2) część II – 1 853,00 zł (jeden tysiąc osiemset pięćdziesiąt trzy złote 00/100);3) część III – 926,00 zł (dziewięćset dwadzieścia sześć złotych 00/100);2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usługo charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonaniai podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagana max. 2 usługa o wartości nie mniejszej niż:a) część I - min. 90 tys. bruttob) część II – min. 160 tys. bruttoc) część III – min. 80 tys. bruttoW przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych usług, jakie zostały przewidziane dla danej części zamówienia lub osobno na każdą część.Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznejlub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Aktualizacja baz danych lotniczych odbiorników GPS dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2021 r.
Dodano: 2021-01-26 - Konsultacje merytoryczne i koordynacja prac polegających na kompletnym opracowaniu zbiorów Archiwum Jasnogórskiego Klasztoru OO. Paulinów na Jasnej Górze w bazie Répertoire International des Sources Musicales (RISM) w programie Muscat w ramach Projektu Operacyjnego Polska Cyfrowa – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie – 2 części
Dodano: 2021-01-12 - Aktualizacja baz danych lotniczych odbiorników GPS dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2021 r.
Dodano: 2020-12-16 - Konsultacje merytoryczne i koordynacja prac polegających na kompletnym opracowaniu zbiorów Archiwum Jasnogórskiego Klasztoru OO. Paulinów na Jasnej Górze w bazie Répertoire International des Sources Musicales (RISM) w programie Muscat w ramach Projektu Operacyjnego Polska Cyfrowa – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie – 2 części
Dodano: 2020-12-01 - Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla pierwodruków i wczesnych wydań znajdujących się w zbiorach Biblioteki Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina wytypowanych do POPC „Dziedzictwo chopinowskie w otwartym dostępie” – 1 część oraz metadanych dla źródeł muzyki polskiej okresu od XVI do XIX wieku znajdujących się w Archiwum i Bibliotece Krakowskiej Kapituły Katedralnej na Wawelu (PL-Kk) i korekta istniejących już rekordów w RISM ze zbiorów Archiwum Jasnogórskiego (PL-CZ) wytypowanych do POPC „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” – 6 części
Dodano: 2020-11-05 - Wprowadzanie danych w standardzie MARC21 dla druków muzycznych autorstwa Fryderyka Chopina z kolekcji Biblioteki Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina na platformę internetową tworzoną w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa – Projekt pod tytułem „Dziedzictwo chopinowskie w otwartym dostępie” – 8 części
Dodano: 2020-10-21 - „Opracowanie w programie Muscat w międzynarodowej bazie źródeł muzycznych Répertoire International des Sources Musicales (RISM) metadanych dla pierwodruków i wczesnych wydań znajdujących się w zbiorach Biblioteki Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina wytypowanych do POPC „Dziedzictwo chopinowskie w otwartym dostępie” – 2 części oraz metadanych dla źródeł muzyki polskiej okresu od XVI do XIX wieku znajdujących się w Warszawskim Towarzystwie muzycznym (PL-Wtm), Archiwum i Bibliotece Krakowskiej Kapituły Katedralnej na Wawelu (PL-Kk) i korekta istniejących już rekordów w RISM ze zbiorów Archiwum Jasnogórskiego (PL-CZ) wytypowanych do POPC „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie – 17 części”
Dodano: 2020-10-07 - Elektroniczne katalogowanie wskazanych przez Instytut obiektów w formacie MARC 21 w Katalogu Centralnym Polskich Bibliotek Naukowych i Akademickich (NUKAT), retrokonwersja danych znajdujących się w inwentarzach archiwalnych do elektronicznego zintegrowanego systemu bibliotecznego KOHA - 2 części
Dodano: 2020-09-28 - Konsultacje merytoryczne i koordynacja prac polegających na kompletnym opracowaniu zbiorów Archiwum i Biblioteki Krakowskiej Kapituły Katedralnej na Wawelu w bazie Répertoire International des Sources Musicales (RISM) w programie Muscat w ramach Projektu Operacyjnego Polska Cyfrowa – Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie”
Dodano: 2020-09-21 - Poprawa jakości metadanych dla zbiorów Fototeki Biblioteki Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w systemie Collection Index + (2.42a) zgodnie ze standardem Spectrum wytypowanych do Projektu Operacyjnego Polska Cyfrowa – Dziedzictwo chopinowskie w otwartym dostępie
Dodano: 2020-09-01