Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 52
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8613916 , fax. 033 8613916
- Data zamieszczenia: 2009-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Sienkiewicza 52 52
34-300 Żywiec, woj. śląskie
tel. 033 8613916, fax. 033 8613916
REGON: 00030442100010 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// przetargi.ipzp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AG/zp/XXX/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1 A do niniejszej specyfikacji wraz z uruchomieniem i szkoleniem pracowników, oraz dostawa: Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku oraz płyny niezbędne do wykonywania ciągłych, konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerkozastępczych. Grawitacyjny zestaw seperacji koncentratu leukocytryno- płytkowego czynników wzrostu oraz urządzenie do produkcji autologicznej trombiny - zestaw pojedynczy i podwójny. Pakiet nr.1 Cykloergometr -System do prób wysiłkowych 1 szt Pakiet nr.2 Pompa infuzyjna 2 szt Pakiet nr.3 Ssak elektryczny 2 butlowy 1 szt Pakiet nr.4 Myjka ultradźwiękowa 1 szt Pakiet nr.5 Ciemnia automatyczna 1 szt Pakiet nr.6 Aparat do Hemodializy 1 szt Pakiet nr 7 Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku oraz płyny niezbędne do wykonywania ciągłych, konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerkozastępczych. Pakiet nr 8 Grawitacyjny zestaw seperacji koncentratu leukocytryno- płytkowego czynników wzrostu oraz urządzenie do produkcji autologicznej trombiny - zestaw pojedynczy i podwójny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2. wymagania dla przedmiotu zamówienia: udzieli gwarancji na okres minimum 24miesięcy na oferowany przedmiot zamówienia ( Pakiety nr1-6) Ponadto wykona bezpłatnie techniczne przeglądy okresowe zgodnie z wymogami określonymi przez producenta w okresie trwania gwarancji. - wymagany termin płatności - 30 dni - czas reakcji serwisowej 2 dni robocze, w przypadku awarii aparatu uniemożliwiającej korzystanie z niego i trwającej dłużej niż 3 dni roboczych Dostawca na własny koszt wstawi sprzęt zastępczy na czas usunięcia usterki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Załącznik Nr 1 Formularz cenowy Pakiety nr 1-8 2.Załączniki Nr.1A Opis parametrów granicznych przedmiotu zamówienia (Pakiety nr 1-6) 3.Załącznik Nr 2 Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp 4.Załącznik nr 3 Formularz ofertowy 5.Załącznik nr 4 Projekt umowy 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych)w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE lub posiadają wpis do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.)jeżeli są wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2)
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP APARATÓW DO HEMODIALIZY I FOTELI DIALIZACYJNYCH DLA POTRZEB STACJI DIALIZ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczonego nr 33/PN/16 na dostawę systemu nadzoru okołoporodowego dla 5 stanowisk oraz 2 aparatów KTG z telemetrią o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i uruchomienie aparatu EKG dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2016-07-27 - Zakup sprzętu i aparatury medycznej realizowany w ramach zadania pn. Zakup sprzętu, aparatury medycznej i środków transportu sanitarnego dla Miejskiego Szpitala Zespolonego niezbędnego dla kontraktowania usług medycznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa: - adapter z filtrem antybakteryjnym; - sonda sengstakena; - klipsy tytanowe do laparoskopii; - klipsy naczyniowe; - dreny do drenażu dokomorowego impregnowane srebrem
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia dla Izby Przyjęć Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. - kardiomonitory o sygn. DZP/23PN/2016
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego w ramach zadania pn. Modernizacja Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie celem utworzenia dwóch boksów Meltzera dla potrzeb chorych wysoce zakaźnych w Częstochowie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca o sygn. sprawy DZP/25PN/2016
Dodano: 2016-07-25