Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 52
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8613916 , fax. 033 8613916
- Data zamieszczenia: 2012-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Sienkiewicza 52 52
34-300 Żywiec, woj. śląskie
tel. 033 8613916, fax. 033 8613916
REGON: 00030442100010 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AG/zp/ 1/2012 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb ZZOZ w Żywcu określonych w PAKIETACH od 1 do 11 Część II Dostawa artykułów medycznych i materiałów diagnostycznych określonych w PAKIETACH 12,13,14 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część I Pakiet nr 1 - 2500,00 PLN Pakiet nr 3 - 3600,00 PLN Pakiet nr 4 - 900,00 PLN Pakiet nr 5 - 900,00 PLN Pakiet nr 7 - 2400,00 PLN Część II Pakiet nr 12- 3 000,00 PLN Pakiet nr 13- 2 400,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: // przetargi .ipzp. pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb CPiT w Bystrej
Dodano: 2016-07-13 - Przetarg nieograniczony nr 29/PN/16 na dostawę materiałów opatrunkowych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000,00 EURO
Dodano: 2016-06-23 - 8/PN/DEG/AS/2016 - Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-05-25 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I MATERIAŁÓW SZEWNYCH
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-25 - dostawy materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-03 - AG/zp/IV/2016
Dodano: 2016-02-16