Przetargi.pl
Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza przetarg

  • Adres: 41-253 Czeladź, ul. Elizy Orzeszkowej 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 265 26 53 , fax. 032 363 26 53
  • Data zamieszczenia: 2011-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
    ul. Elizy Orzeszkowej 12 12
    41-253 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 265 26 53, fax. 032 363 26 53
    REGON: 24090935100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami Przedmiotem zamówienia jest administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim obejmującym: a) targowisko przy ulicy Grodzieckiej, b) targowisko przy ulicy Miasta Auby. 1) Prowadzący targowisko będzie wykonywał usługę na własny rachunek i ryzyko w ramach prowadzonej i zarejestrowanej działalności gospodarczej w oparciu o aktualny Regulamin targowisk miejskich w Czeladzi oraz aktualną uchwałę Rady Miejskiej Czeladzi w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty targowej, zasad jej ustalania i poboru na terenie gminy Czeladź. 2) Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: a) pobieranie opłaty eksploatacyjnej, targowej i miesięcznej za rezerwację miejsc handlowych, b) utrzymanie czystości i porządku na terenie targowiska oraz terenu w bezpośrednim sąsiedztwie targowiska - zgodnie z mapką załączoną do umowy, c) zaopatrzenie targowiska w odpowiednią ilość pojemników na odpady i ulokowanie ich w istniejących, przystosowanych do tego celu pomieszczeniach, d) utrzymywanie odpowiedniego stanu sanitarnego targowiska, wiat magazynowych i sanitariatów (toalety miejskiej na targowisku przy ul.Grodzieckiej oraz serwisowanie przenośnej kabiny sanitarnej na targowisku przy ul. Miasta Auby), e) przeprowadzenie akcji deratyzacji w okresie od 15 do 30 kwietnia oraz od 1 do 15 października, zgodnie z postanowieniami, zawartymi w Gminnym Regulaminie utrzymania porządku i czystości w gminie Czeladź, f) udostępnianie sanitariatów w dni targowe, g) w okresie zimowym, zależnie od potrzeb - odśnieżanie, usuwanie lodu, posypywanie preparatami przeciwpoślizgowymi, wywóz nadmiaru masy śniegowej, h) aktualizowanie i odpowiednie wyeksponowanie tablic i ogłoszeń informacyjnych obejmujących w szczególności Regulamin targowiska, cennik opłaty targowej, eksploatacyjnej i rezerwacyjnej oraz informacje o Administratorze Targowiska. i) przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. w obrębie targowiska, j) podejmowanie stosownych czynności w przypadku stwierdzenia niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania urządzeń znajdujących się na targowisku, ich uszkodzenia lub kradzieży. 3) W ramach umowy Administrator targowiska będzie zobowiązany do: a) pobierania i rozliczania się w Urzędzie Miejskim w Czeladzi z ewidencjonowanych bloczków biletów opłaty targowej, b) pobierania opłaty targowej, wydawania oznakowanego biletu tej opłaty wraz z wpisaniem nazwiska osoby korzystającej z targowiska w celach handlowych, c) wydawania paragonów z kasy fiskalnej i pobieranie - opłaty eksploatacyjnej, - opłaty rezerwacyjnej, d) rozliczania się w MZGK z opłaty eksploatacyjnej i rezerwacyjnej poprzez dostarczenie paragonów fiskalnych wraz z ich miesięcznym zestawieniem, e) rozliczania się z wpływów z opłaty targowej w sposób zgodny z uchwałą () Rady Miejskiej Czeladzi oraz z wpływów z opłaty eksploatacyjnej i rezerwacyjnej zgodnie z zarządzeniem () Burmistrza Miasta Czeladź. 4) Zamawiający protokolarnie przekaże Administratorowi kasę fiskalną stanowiącą własność Zamawiającego a) koszty materiałów eksploatacyjnych kasy fiskalnej obciążają Administratora , b) Administrator ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan techniczny, ewentualne zniszczenia lub kradzież kasy fiskalnej. 5) Za wykonanie usług Administrator otrzyma: a) wynagrodzenie określone w złożonej ofercie przetargowej, a stanowiące kwotę ryczałtową, b) niezależnie od powyższego wynagrodzenia Administratorowi przysługiwać będzie prowizja od opłaty targowej zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miejskiej Czeladzi. 6) Wynagrodzenie będzie obowiązywać przez okres trwania umowy i będzie obejmować wszystkie koszty związane z administrowaniem targowiska, a w szczególności: a) koszty utrzymania i konserwacji budynku szaletu, łącznie z kosztami mediów (woda, energia elektryczna) oraz przeglądów obowiązkowych i opróżniania szamba, b) prowadzenia i aktualizacji książki obiektu budowlanego -szaletu, c) ustawienia przenośnej kabiny sanitarnej na targowisku przy ul. Miasta Auby i zapewnienie jej stałego serwisu, d) koszty sprzątania targowiska, utrzymania w czystości i udostępniania sanitariatów w okresie działania targowiska, e) koszty utrzymania na bieżąco czystości i porządku na terenie targowiska jak też na zieleńcu wokół targowiska (bez koszenia), zgodnie z mapką załączoną do umowy, f) koszty składowania odpadów na wysypisku, g) w okresie zimowym, zależnie od potrzeb koszty - odśnieżania, usuwania lodu, posypywanie preparatami przeciwpoślizgowymi, wywóz nadmiaru masy śniegowej, h) koszty materiałów eksploatacyjnych kasy fiskalnej. 7) Zamawiający oraz Straż Miejska są uprawnieni do kontroli prawidłowości wykonania przez Administratora przedmiotu umowy, w szczególności prawidłowego wydawania dokumentów potwierdzających uiszczenia opłat. 8) Administrator ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków określonych umową jak również za wyrządzone szkody tak wobec Zamawiającego jak i wobec osób trzecich. 9) Administrator nie ma prawa powierzyć wykonania usługi innemu podmiotowi lub innej osobie fizycznej bez zgody Zamawiającego, wyrażonej na piśmie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach