Przetargi.pl
Administrowanie Strefą Płatnego Parkowania Niestrzeżonego na terenie miasta Swarzędza w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2020r.

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62020 Swarzędz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1
    62020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie Strefą Płatnego Parkowania Niestrzeżonego na terenie miasta Swarzędza w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zadań wykonawcy należy: Administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Swarzędza w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2020 UWAGI: Zasady funkcjonowania SPP określa Uchwała Rady Miejskiej nr XXV/222/2012 z dnia 15 maja 2012 roku w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego, wysokości stawek za parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania (Dz.Urz.Woj.Wlkp. poz. 3301, z dn. 20.07.2012r. z późn. zmianami: Dz.Urz.Woj.Wlkp. poz.5171 z dn.11.09.2013r.), dalej zwana Uchwałą RM. Zamawiający zobowiązuje się konsultować z Wykonawcą projekty zmian ww. uchwały i umożliwić mu przedstawienie swoich uwag na sesji Rady Miejskiej lub komisjach, na których projekty takie będą omawiane. 1. Zorganizowanie, wyposażenie i prowadzenie w obrębie SPPN biura obsługi. 2. Prowadzenie czynności techniczno - organizacyjnych związanych z pobieraniem opłat za parkowanie oraz bieżącym utrzymaniem SPP i jej wyposażenia. 3. Wdrożenie i obsługa systemu rozliczania rzeczywistego czasu postoju w Strefie Płatnego Parkowania za pomocą telefonu komórkowego zgodnie z SIWZ. Minimalne parametry, jakie musi spełniać parkometr określone są w SIWZ. Szczegóły zamówienia zgodnie z treścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 22000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach