Przetargi.pl
Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul.Zaborska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8429311,8429311 , fax. 033 8429199
  • Data zamieszczenia: 2010-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    ul.Zaborska 2 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8429311,8429311, fax. 033 8429199
    REGON: 00052640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: I. Administrowanie Oświęcimskim Inkubatorem Przedsiębiorczości ( OIP): 1)obsługa techniczna komisji kwalifikacyjnej do OIP i udział w jej obradach, 2)przygotowanie umów z rezydentami o najem powierzchni w OIP i związanych z tym usług, 3)sporządzenie faktur z tytułu: czynszu najmu, dostawy energii elektrycznej i cieplnej 4)przestrzeganie regulaminu obowiązującego w OIP oraz nadzorowanie przestrzegania regulaminu przez rezydentów, 5)dbałość o czystość i bezpieczeństwo eksploatacji obiektu, 6)wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów o ochronie przeciwpożarowej i sanitarnej 7)utrzymanie w bieżącej sprawności technicznej instalacji wewnętrznych tj.: instalacji elektrycznej, wymiennika ciepła i instalacji centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnej, sieci LAN, sieci telefonicznej wraz z centralą abonencką, instalacji sygnalizacji włamania, instalacji monitoringu wizyjnego, 8)bieżące monitorowanie zużycia mediów w celu minimalizacji kosztów oraz niezwłoczne informowanie o stwierdzonych nieprawidłowościach i ponadnormatywnym zużyciu eksploatacyjnym, 9)bieżące remonty i konserwacja urządzeń instalacji OIP, 10)zawieranie umów i regulowanie z tego tytułu należności za usługi świadczone przez osoby trzecie w zakresie: a)usług informatycznych (koszt podstawowego zakresu usługi czyli podłączenie jednego urządzenia w każdym wynajmowanym pomieszczeniu do internetu, wliczony w stawkę czynszu rezydenta), b)usług telefonicznych (Wykonawca refakturuje rezydenta kwotą z tytułu zainicjowanych przez niego połączeń, koszty abonamentów telefonicznych, utrzymywania centrali wewnętrznej w całości ponosi Wykonawca), c)wywozu odpadów (koszt wliczony w stawkę czynszu). W przypadku znacznej ilości odpadów obowiązek zawarcia odrębnej umowy będzie ciążył na rezydencie), d)ochrony obiektu (koszt wliczony w stawkę czynszu). 1)Regularne wystawianie we własnym imieniu faktur za wykonane usługi, o których mowa w punkcie 2.1.10 II. Świadczenie usług na rzecz osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą w następującym zakresie: a)doradztwo z zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, b)doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania, c)udzielanie szczegółowej informacji w zakresie obowiązkowej procedury rejestracji oraz na temat podstawowych zgłoszeń wynikających z prowadzenia działalności gospodarczej, d)udzielanie szczegółowej informacji dot. możliwości źródeł finansowania rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz współpraca w tym zakresie z Powiatowym Urzędem Pracy, e)pomoc w zakresie przygotowania biznesplanu, w szczególności na potrzeby uzyskania kredytu lub pożyczki, f)informowanie o usługach świadczonych dla MŚP przez inne instytucje otoczenia biznesu. III. Świadczenie usług na rzecz przedsiębiorców w OIP w następującym zakresie: a)doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym pomoc w przygotowaniu biznesplanów, b)pomoc w poszukiwaniu środków finansowych dla przedsiębiorców w postaci grantów na prowadzenie i rozwój działalności gospodarczej, c)współpraca z PUP w Oświęcimiu w zakresie inicjatyw dla aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i zmiany kwalifikacji zawodowych, d)doradztwo w zakresie rachunkowości, e)świadczenie podstawowych usług sekretarskich, rozumianych jako odbieranie telefonów, odbiór dokumentów pocztą, faksem, pocztą elektroniczną, udzielanie zainteresowanym osobom podstawowych informacji o ofercie firmy, standardowym cenniku itp., pomoc w redagowaniu standardowych pism, f)podstawowe doradztwo gospodarcze (informowanie o zmianach w najważniejszych przepisach w szczególności podatkowych), g)udostępnienie pomieszczeń wspólnie użytkowanych (toalety, szatnie, kuchnie, pomieszczenia socjalne, sale konferencyjne) oraz parkingów. h)bieżącego gromadzenia informacji wymaganych do sporządzenia raportów dotyczących realizacji projektu Zintegrowany rozwój Miejskiej Strefy Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory oraz przekazywanie danych do Zamawiającego w terminach: do 20 maja 2011 oraz do 20 listopada 2011r. a)podejmowanie działań marketingowych mających na celu pełne wykorzystanie OIP oraz promocja terenów MSAG Nowe Dwory w tym utrzymanie min. 26 firm w OIP. IV. Wykonywanie innych prac i robót niezbędnych do należytego wykonywania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach