Przetargi.pl
Administrowanie Cmentarzem Komunalnym w Chełmku przy ulicy Na Skałce oraz wykonywanie grobów murowanych

Gmina Chełmek ogłasza przetarg

  • Adres: 32-660 Chełmek, ul. Krakowska 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8449040, 8449000 , fax. 033 8449019
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
    ul. Krakowska 11 11
    32-660 Chełmek, woj. małopolskie
    tel. 033 8449040, 8449000, fax. 033 8449019
    REGON: 00052776000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie Cmentarzem Komunalnym w Chełmku przy ulicy Na Skałce oraz wykonywanie grobów murowanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obowiązków administratora 1. Wyznaczanie miejsc pod szczelne groby zgodnie z projektem zagospodarowania przekazanym przez Zamawiającego. Projekt zagospodarowania cmentarza może ulec zmianie. Z uwagi na specyficzne uwarunkowania pochówek dokonywany będzie wyłącznie w szczelnych grobach, uwzględniających pełne zabezpieczenie przed przenikaniem skażeń do podłoża z wykluczeniem grobów ziemnych. 2. Wykonanie i odbieranie robót w zakresie budowy grobów oraz nadzór nad wykonywaniem nagrobków zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 3. Nadzorowanie przeprowadzanych ekshumacji. 4. Bieżące naprawy i konserwacja budynku grabarza wynikające z normalnego zużycia, w tym: przeglądy, prowadzenie książki obiektu, konserwacja i naprawa instalacji elektrycznej, sprzętu i wyposażenia, urządzeń sanitarnych oraz bieżące sprzątanie, mycie okien, drzwi itp. 5. Konserwacja i bieżące naprawy wynikające z normalnego zużycia obiektów i elementów wyposażenia cmentarza. 6. Bieżące utrzymanie czystości na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym do cmentarza (m.in. parking przed cmentarzem) tj. zamiatanie alejek i ich odśnieżanie w okresie zimowym, likwidowanie zastoisk wody, śniegu, gołoledzi. Łączna powierzchnia terenu utwardzonego do utrzymania wynosi około 1705 m2. 7. Wykonywanie prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni tj. pielenie alei i kwater, pielęgnacja krzewów, koszenie i grabienie trawników (minimum 5 razy w roku), wygrabianie i zamiatanie liści, wykonywanie oprysków. Powierzchnia do koszenia na terenie cmantarza oraz na terenie przyległym wynosi około 6500 m2. 8. Zapewnienie dostatecznej ilości kontenerów na śmieci, utrzymanie porządku wokół nich oraz bieżące usuwanie śmieci i wywóz ich na wysypisko śmieci na własny koszt. Przybliżona ilość odpadów wynosi 10 m3 miesięcznie. 9. Regulowanie zobowiązań za media - konieczność zawarcia umowy na dostawę wody i energii elektrycznej. Wywóz w miarę potrzeby nieczystości płynnych ze zbiornika zlokalizowanego przy budynku grabarza. Średnie zużycie energii w ciągu miesiąca wynosi około 330 kwh. Zużycie wody kształtuje się na poziomie około 15 m3 miesięcznie. 10. Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w tym studzienek i innych punktów czerpania wody - zapewnienie możliwości korzystania z tych punktów. 11. Zapewnienie dostępu do szaletu. Bieżące utrzymanie i konserwacja czystości szaletu znajdującego się na terenie cmentarza oraz bieżące naprawy urządzeń sanitarnych. 12. Sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem regulaminu cmentarza przyjętego Uchwałą Nr XXIII/182/2008 Rady Miejskiej w Chełmku z dnia 2.X.2008 roku. Zapisy regulaminu mogą ulec zmianie. 13. Prowadzenie pełnej, zgodnej z aktualnymi w tym zakresie przepisami prawa, dokumentacji cmentarnej tj. księgi osób pochowanych, księgi grobów, księgi cmentarnej, książki obiektu budowlanego oraz ewidencjonowanie cmentarza za pomocą programu komputerowego - Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt komputerowy, natomiast Zamawiający zapewni odpowiedni program i jego wdrożenie. 14. Udostępnianie terenu cmentarza każdej firmie świadczącej usługi pogrzebowe w zakresie dotyczącym ceremonii pogrzebowej oraz budowy nagrobków. 15. Zawarcie polisy ubezpieczeniowej od ognia i zdarzeń losowych obejmującej budynki i budowle zlokalizowane na terenie cmentarza. 16. Wykonywanie czynności związanych z wykopaniem grobu oraz wykonaniem szczelnego grobu murowanego: a. grób jednomiejscowy, b. grób dwumiejscowy w pionie, c. grób dla dzieci i pod urny, d. grób czteromiejscowy. Parametry grobów określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 roku w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz.U. Z 2008 r. Nr 48, poz. 284).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, jak również musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych. b) oferta winna być sporządzona na piśmie w języku polskim, c) oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 3. Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków realizacji zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia ofert - zgodności ze specyfikacją jak i ustawą Prawo zamówień publicznych metodą spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: / dokumenty potwierdzające ważność ofert/ a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu warunków w niej zawartych, e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (wspólnicy spółki cywilnej składają wymagane dokumenty na spółkę jak i na wspólników spółki), f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju potwierdzające , że jest: uprawniony do występowania w obrocie prawnym nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). (Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt /4f/zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyszczególnione w części VI 4 a-f specyfikacji, warunki oraz dokumenty uwiarygadniające dotyczą wszystkich występujących w ofercie podmiotów. g) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje. Zamawiający wymaga przedstawienia minimum 1 referencji potwierdzającej minimum 6 - miesięczne doświadczenie w administrowaniu cmentarzem komunalnym. (W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wystarczy spełnienie w/w warunku przez jednego z Wykonawców). h) w przypadku podmiotów występujących wspólnie określenie zakresu robót poszczególnych podmiotów lub jednostek organizacyjnych, i) kalkulację cenową (zgodnie z tabelą wyceny usług) j) Licencję zawodową zarządcy nieruchomości nadaną w trybie art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami lub umowę o świadczenie usług w tym zakresie z osobą, która posiada wymienioną licencję wraz z kopią tej licencji.(W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wystarczy spełnienie w/w warunku przez jednego z Wykonawców). k) Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do lokalu użytkowego na terenie Chełmka, w którym będzie wykonywana obsługa klientów. (W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wystarczy spełnienie w/w warunku przez jednego z Wykonawców). l) Polisa od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę co najmniej 150 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach