Przetargi.pl
Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Brzeszczach i w Jawiszowicach w okresie od dnia 01.01.2010r.do dnia 31.12.2010r.

Urząd Gminy Brzeszcze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. Kościelna 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7728500
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeszcze
    ul. Kościelna 4 4
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 032 7728500
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeszcze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Brzeszczach i w Jawiszowicach w okresie od dnia 01.01.2010r.do dnia 31.12.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest administrowanie cmentarzami komunalnymi stanowiącymi własność Gminy Brzeszcze, położonymi: - w Brzeszczach w rejonie ulic Ofiar Oświęcimia, Dąbrowskiego i Sobieskiego o łącznej powierzchni 27 101 m2, - w Jawiszowicach w rejonie ulicy Olszyny o łącznej powierzchni 35 975 m2 . I.Zakres obowiązków dotyczących administrowania cmentarzami: 1)prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi poprzez wyznaczanie miejsc pod groby na cmentarzach komunalnych w Brzeszczach i w Jawiszowicach, zgodnie z obowiązującą dokumentacją w tym zakresie. 2)prowadzenie dokumentacji cmentarnej w formie pisemnej i elektronicznej. 3)wskazywanie miejsc wykopania grobów, nadzór nad wykonywanymi pracami oraz odbiór techniczny grobów. 4)ustalanie terminów i warunków pogrzebów wraz z obsługą interesantów, 5)pobieranie opłat za usługi cmentarne na podstawie stosownych uchwał Rady Miejskiej w Brzeszczach i przekazywanie ich do Urzędu Gminy w Brzeszczach do dnia 10 każdego następnego miesiąca za miesiąc poprzedni, 6)udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z administrowaniem cmentarzami na żądanie Zamawiającego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2)aktualnego odpisu właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty, 3)kopię licencji zawodowej zarządcy nieruchomości nadaną w trybie art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. gospodarce nieruchomościami tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603 z późniejszymi zmianami lub oświadczenie, że zatrudnia pracownika, który posiada wymienioną licencję wraz z kopią tej licencji, 4)oświadczenia o posiadaniu tytułu prawnego lub oświadczenia o przyrzeczeniu tytułu prawnego do lokalu użytkowego składającego się przynajmniej z dwóch pomieszczeń, z którego jedno przeznaczone będzie na urządzenie punktu kasowego, na terenie miasta Brzeszcze lub na Osiedlu Paderewskiego w Jawiszowicach, w którym będzie wykonywał obsługę klientów, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia, że posiada aktualną polisę o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia: 1)wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Warunkiem spełnienia punktu 1 jest wykazanie wykonywania co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługi nie mniejszej, niż 70% ceny oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeszcze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach