Przetargi.pl
11/2009

Regionalny Węzeł Łączności w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Rakowicka 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3553700 , fax. 012 3553718
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Węzeł Łączności w Krakowie
    ul. Rakowicka 29 29
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 3553700, fax. 012 3553718
    REGON: 12034871800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    11/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług pocztowych powyżej 50 gram z podziałem na części: 1. RWŁ w Krakowie, 2. GWŁ w Łodzi, 3. RWŁ w Lublinie, 4. GWŁ w Rzeszowie, 5. GWŁ w Przemyślu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIe dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto: 2) dla części I zamówienia: a) wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie min. 1 zamówienie w zakresie świadczenia usług pocztowych na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto, b) wykonali/wykonują ww. usługę należycie, 3) dla części II zamówienia: a) wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie min. 1 zamówienie w zakresie świadczenia usług pocztowych na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł brutto, b) wykonali/wykonują ww. usługę należycie. 4) dla części III zamówienia: a) wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie min. 1 zamówienie w zakresie świadczenia usług pocztowych na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto, b) wykonali/wykonują ww. usługę należycie. 5) dla części IV zamówienia: a) wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie min. 1 zamówienie w zakresie świadczenia usług pocztowych na kwotę nie mniejszą niż 26 000,00 zł brutto, b) wykonali/wykonują ww. usługę należycie. 6) dla części V zamówienia: a) wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie min. 1 zamówienie w zakresie świadczenia usług pocztowych na kwotę nie mniejszą niż 5 000,00 zł brutto, b) wykonali/wykonują ww. usługę należycie. 7) jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą - załącznik nr 1 do SIWZ, składa: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, - wykaz wykonanych usług - wg załącznika nr 3 do SIWZ, - dokumenty potwierdzające, że ww. usługi pocztowe wykazane w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie, - arkusz kalkulacyjny - wg załącznika nr 4, 4a, 4b, 4c, 4d do SIWZ, - zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy PZP wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy, - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokumenty winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach