WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW Z SIEDZIBĄ W PRZEMYŚLU ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Jagiellońska 29
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW Z SIEDZIBĄ W PRZEMYŚLU
ul. Jagiellońska 29
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
REGON: 005078700 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacji części poddasza wraz z wykonaniem klimatyzacji oraz wykonanie instalacji klimatyzacji I piętra budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków Delegatury w Rzeszowie ul. Mickiewicza 7. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie zrealizowane zostanie w formule ,, zaprojektuj i wybuduj” . 1. Przedmiot zamówienia w zakresie podstawowym obejmuje wykonanie: ETAP I w zakresie podstawowym obejmujący część formalno-prawną: a) Opracowanie harmonogramu prac projektowych i robót budowlanych w zakresie robót podstawowych b) Uzupełnienie istniejącej dokumentacji projektowej, to jest Projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - w niezbędnym obszarze dot. zakresu podstawowego, w tym: ekspertyza ppoż pod kątem poprawności przyjętych rozwiązań w świetle aktualnych przepisów wraz ze scenariuszem pożarowym w zakresie podstawowym Inwentaryzacja uzupełniająca dla potrzeb projektów wykonawczych - w niezbędnym zakresie projekty wykonawcze dot. instalacji sanitarnych stanowiące uzupełnienie i uszczegółowienie PB w zakresie niezbędnym dla dokonania uzgodnień i wykonania obejmujących zakres podstawowy c) Opracowania związane z odbiorem robót i pozwoleniem na użytkowanie: Dokumentacja powykonawcza wielobranżowa w zakresie zrealizowanych robót Instrukcja eksploatacji budynku - w zakresie instalacji, urządzeńi materiałów, będących przedmiotem zamówienia w zakresie podstawowymETAP I w zakresie podstawowym obejmujący wykonanie robót budowlanych a) Roboty rozbiórkowe – usuniecie części stropu nad poddaszem wg projektu, demontaż pokryć podłóg w pomieszczeniach objętych pracami, skucie wylewki w pom. 2.17 wg projektu, skucie schodków, wyburzenie ścian wg projektu, b) Dostosowanie więźby dachowej – wykonanie otworów w dachu dla nowo projektowych okien dachowych, zabezpieczenie drewnianej konstrukcji do NROc) Montaż okien dachowych – montaż projektowanych okien dachowych, wykonanie obróbek d) Obudowa poddasza z ociepleniem – wykonanie izolacji wilgociowej metodą odwróconą i ocieplenie dachu, wykonanie zabudowy gipsowo – kartonowej na ruszcie. e) Roboty konstrukcyjne – belki, nadproża, rama w osi D, schodki na komunikacji poddasza f) Nowe przegrody – ściana S4, S4’ w osi D, ściany S1, S2, S2’, S3, S5, S5’, zamurowanie otworów drzwiowych zgodnie z projektem, powiększenie otworów drzwiowych zgodnie z projektem, sufit podwieszany S6, wykonanie nowych wylewek cementowych, naprawa czapek kominowychg) Stolarka drzwiowa – demontaż drzwi zgodnie z projektem, wykucie ościeżnic, montaż drzwi kolankowych DWF o wymiarze 60x100cm ( w ścianie S4), wymiana i powiększenie wyłazu na strych wyposażonego w schody strychoweh) Podłogi i posadzki – rozbiórka istniejących posadzek, wyrównanie poziomu posadzek, wykonanie nowych wylewek cementowych, wykonanie izolacji termicznej podłogi nieużytkowej za ścianką kolankową w północnej części poddasza (pomiędzy osią G-H)i) Instalacje sanitarne – Roboty demontażowe, instalacja co, instalacje wodno – kanalizacyjne. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie opcjonalnym 1) Przedmiot zamówienia w zakresie opcji nr 1 obejmuje wykonanie:ETAP II w zakresie opcjonalnym obejmujący część formalno-prawną: a) Opracowanie harmonogramu prac projektowych i robót budowlanych w zakresie robót objętych opcjąb) Uzupełnienie istniejącej dokumentacji projektowej, to jest Projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - w niezbędnym zakresie, w tym: ekspertyza ppoż pod kątem poprawności przyjętych rozwiązań w świetle aktualnych przepisów wraz ze scenariuszem pożarowym w zakresie opcjonalnym Inwentaryzacja uzupełniająca dla potrzeb projektów wykonawczych - w niezbędnym zakresie Inwentaryzacja konstrukcji stalowej dachu nad klatką schodową oraz orzeczenie dotyczące stanu technicznego projekt wykonawczy świetlika nad klatką schodowa oraz systemu oddymiania i napowietrzania klatki schodowej projekty wykonawcze dot. instalacji sanitarnych i elektrycznych – stanowiące uzupełnienie i uszczegółowienie PB w zakresie niezbędnym dla dokonania uzgodnień i wykonania robót obejmujących zakres opcjonalny c) Opracowania związane z odbiorem robót i pozwoleniem na użytkowanie: Dokumentacja powykonawcza wielobranżowa w zakresie opcjonalnym Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego Instrukcja eksploatacji budynku - w zakresie instalacji, urządzeńi materiałów, będących przedmiotem zamówienia w zakresie opcjonalnymETAP II w zakresie opcjonalnym obejmujący wykonanie robót budowlanych a) Klatka schodowa – wymiana doświetlenia klatki schodowej wraz z montażem klapy oddymiającej lub pasma świetlnego z oddymianiem, wymiana i/lub konserwację elementów konstrukcji stalowej ( w zależności od stanu istniejącej konstrukcji), zapewnienie napowietrzenia mechanicznego klatki schodowej (dostosowane do wymogów producenta klap oddymiających)b) Stolarka okienna - demontaż istniejących okien zgodnie z projektem, montaż nowych projektowanych okien, obróbka szpalet, montaż nowych parapetów przy wymienianych oknach zewnętrznych c) Stolarka drzwiowa – montaż nowych projektowanych drzwi, montaż elektrotrzymacza drzwiowego, demontaż i zawieszenie istniejących krat na ścianach w formie dekoracji, uzupełnienie ścianki przy drzwiach DW1 (piwnice), montaż samozamykaczy, obróbka szpaletd) Instalacje elektryczne – wyłącznik główny ppoż., tablica TP, linia zasilająca do tablicy TP, instalacja oświetlenia podstawowego, gniazd wtyczkowych zwykłych i dedykowanych, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja telefoniczna, instalacja komputerowa, system napowietrzania i oddymiania klatki schodowej, system sygnalizacji pożaru (SSP) 2) Przedmiot zamówienia w zakresie opcji nr 2 obejmuje wykonanie:ETAP III w zakresie opcjonalnym obejmujący część formalno-prawną: a) Opracowanie harmonogramu prac projektowych i robót budowlanych w zakresie robót objętych opcjąb) Uzupełnienie istniejącej dokumentacji projektowej, to jest Projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - w niezbędnym zakresie, w tym: ekspertyza ppoż pod kątem poprawności przyjętych rozwiązań w świetle aktualnych przepisów wraz ze scenariuszem pożarowym w zakresie opcjonalnym Inwentaryzacja uzupełniająca dla potrzeb projektów wykonawczych - w niezbędnym zakresie projekty wykonawcze dot. instalacji sanitarnych i elektrycznych – stanowiące uzupełnienie i uszczegółowienie PB w zakresie niezbędnym dla dokonania uzgodnień i wykonania robót obejmujących zakres opcjonalny b) Opracowania związane z odbiorem robót i pozwoleniem na użytkowanie: Dokumentacja powykonawcza wielobranżowa w zakresie opcjonalnym Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego Instrukcja eksploatacji budynku - w zakresie instalacji, urządzeńi materiałów, będących przedmiotem zamówienia w zakresie opcjonalnymETAP III w zakresie opcjonalnym obejmujący wykonanie robót budowlanych a) Roboty wykończeniowe ścian - Uzupełnienie tynków, szpachlowanie, roboty malarskie, okładziny ścian (ceramika / tapeta z włókna szklanego), wklejenie lustrab) Roboty wykończeniowe posadzek –samopoziomująca masa szpachlowa, izolacja akustyczna, pokrycie podłóg (ceramika/ panele winylowe), montaż listew przypodłogowych. c) Roboty wykończeniowe sufitów – okładziny g-k na stropach, uzupełnienie tynków w sufitach istniejących, malowanie i tapetowanie tapetą z włókna szklanego d) Dostawa i montaż wyposażenia wce) Instalacje sanitarne – wyposażenie (biały montaż, montaż spłuczki podtynkowej, montaż baterii, podgrzewacza wody)f) Instalacja wentylacji i klimatyzacji – całość robót zgodnie z projektemg) Instalacje elektryczne – zasilanie urządzeń wentylacji i klimatyzacjih) Poprawa montażu istniejącego pochwytu zamocowanego w ścianie klatki schodowej (ściana zachodnia, ostatni bieg prowadzący na poddasze) i) Montaż dwóch pochwytów przy schodach zewnętrznych wejścia głównego j) Wyposażenie pomieszczeń poddasza w gaśnice dostosowane go gaszenia pożarów grup ABC 3. Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi jednostronne uprawnienie Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji prac opisanych w zakresie opcjonalnym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 4. Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli Zamawiający pozyska środki finansowe na ten cel. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia objętego prawem opcji, określone w § 8 Umowy. W przypadku pozyskania środków i skorzystania z prawa opcji, Zamawiający zobowiązany jest przekazać Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji. Oświadczenie to powinno być przekazane Wykonawcy w takim terminie, aby możliwy był do zrealizowania zakres opcjonalny w terminach wskazanych w § 6 Umowy, tj. najpóźniej do dnia 15.08.2022r.II. Podstawą opracowania oferty jest załączony do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący:• Program Funkcjonalno-Użytkowy • Projekt budowlany • opisy, rysunki, • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót• przedmiary robót - które mają charakter wyłącznie pomocniczy, pokazujący skalę zadania zasadnicze roboty objęte przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynku będącym siedzibą Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu położonego w Jaśle przy ul. 3-go Maja 30
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
Dodano: 2024-03-01 - Prace remontowo - konserwatorskie przy budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Ropczycach
Dodano: 2024-02-20 - Budowa hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym przy PSP Nr 1 w Stalowej Woli
Dodano: 2024-02-09 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-12-15 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-10-18 - „Remont pomieszczeń na parterze i I piętrze w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Kletówki 27a”
Dodano: 2023-10-04 - Przebudowa budynku PSSE Krosno wraz z wyposażeniem laboratorium w ramach proj.„Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”
Dodano: 2023-10-02 - Modernizacja sali widowiskowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Osieku Jasielskim w ramach poddz.19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
Dodano: 2023-09-22 - Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-09-19