Gmina Pałecznica ogłasza przetarg
- Adres: 32-109 Pałecznica, ul. św. Jakuba 11
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3848037 , fax. 0-41 3848107
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pałecznica
ul. św. Jakuba 11 11
32-109 Pałecznica, woj. małopolskie
tel. 0-41 3848037, fax. 0-41 3848107
REGON: 29000722400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.palecznica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptację pomieszczeń budynku zlewni mleka na Gminną Bibliotekę Publiczną w Pałecznicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptację pomieszczeń budynku zlewni mleka na Gminną Bibliotekę Publiczną w Pałecznicy obejmująca dostosowanie wnętrza budynku do potrzeb biblioteki. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie (Przedmiar robót) stanowiącym załącznik A do SIWZ. W przypadku, gdzie Zamawiający dla określenia parametrów lub standardu użył nazwy własnej, dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123308
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlanych wewnętrznych, 2) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części IV SIWZ, z których powinno wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2.1 do SIWZ), 2) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik 2.2 do SIWZ), 3) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ - wykaz powienien zawierać rodzaj robót, wartość robót (netto), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania; 4) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 5) wykaz zawierający osobę lub osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach, o których mowa w części IV pkt 2 wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik 4 do SIWZ), UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą, napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 i 2 oraz wykazy, o których mowa w pkt 3 i 5 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/BIP/palecznica
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie I etapu rozbudowy i modernizacji budynku biblioteki przy ul. Powroźniczej 2 w Krakowie
Dodano: 2016-06-20 - Rozbudowa i remont pomieszczeń dla Biblioteki Publicznej w Nowej Białej
Dodano: 2016-06-07 - Przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły położonej w Starym Sączu przy ul. Mickiewicza 33 na potrzeby Powiatowej i Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu, wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-06-01 - Budowa filii Powiatowej i Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu w miejscowości Gołkowice Górne
Dodano: 2013-09-03 - Wykonanie robót budowlanych dotyczących adaptacji do celów bibliotecznych lokalu na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Telimeny 9 w Krakowie.
Dodano: 2013-03-19 - Prace remontowe w Filii nr 3 Podgórskiej Biblioteki Publicznej w Krakowie, przy ul. Komandosów 1.
Dodano: 2012-06-29 - Prace remontowe w Filii nr 13 i Czytelni Informacyjno-Bibliograficznej przy ul. Powroźniczej 2 w Krakowie.
Dodano: 2012-06-01 - Przebudowa i modernizacja istniejącego budynku filii biblioteki w Barcicach - zamawiającym dla przedmiotowego zadania jest: Powiatowa i Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna im. W. Bazielicha w Stary Sączu 33-340 Stary Sącz ul. Stefana Batorego 25b
Dodano: 2011-10-13 - Malowanie dachu wraz z jego drobnymi naprawami w budynku Podgórskiej Biblioteki Publicznej w Krakowie przy ul. Powroźniczej 2
Dodano: 2011-09-08 - Remont instalacji centralnego ogrzewania - częściowa wymiana grzejników w PiMBP w Olkuszu
Dodano: 2010-05-12