Przetargi.pl
Adaptację pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie do aktualnych potrzeb dydaktycznych

Powiat Dzierżoniowski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 831 67 89 , fax. 74 832 18 60
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Dzierżoniowski
    Rynek 27
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 831 67 89, fax. 74 832 18 60
    REGON: 890717817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptację pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie do aktualnych potrzeb dydaktycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest adaptacja pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie przy ul. Piłsudskiego 24 w Dzierżoniowie do aktualnych potrzeb dydaktycznych. 2. W ramach zadania planuje się wyodrębnienie jednoosobowego pokoju hotelowego z łazienką (pom. 3 i 4 na rysunku 2 w projekcie budowlanym), połączonego z salą lekcyjną oraz wykonanie sali restauracyjnej o pow. 40,68 m2, połączonej z kuchnią. Pomieszczenia te będą przeznaczone do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla uczniów z klas o profilu hotelarskim oraz gastronomicznym tutejszej szkoły. Zadanie obejmuje również montaż platformy pionowej przystosowanej dla osoby niepełnosprawnej, przy wejściu, na zewnątrz budynku. 3. Zakres prac remontowych: 1) w części hotelowej a) wyburzenie ściany oddzielającej klasę lekcyjną od gabinetu pielęgniarki dla uzyskania większej powierzchni na utworzenie pomieszczeń lekcyjnych, przeznaczonych na zajęcia w zakresie hotelarstwa (pomieszczenie 2 na rys. 2 w projekcie budowlanym); b) zamurowanie i otynkowanie otworu drzwiowego znajdującego się w „pokoju pielęgniarki” (pokój nr 3 na rys. w projekcie budowlanym); c) wydzielenie pomieszczenia stanowiącego jednoosobowy pokój hotelowy dla osoby niepełnosprawnej poprzez wykonanie ścianki z płyt g-k z charakterystycznym uskokiem; d) rozebranie posadzki i podłoża w miejscu projektowanego pokoju hotelowego do głębokości 0,18 mb; e) wykonanie wykopów dla fundamentów pod ścianki łazienki oraz rury dla instalacji kanalizacji sanitarnej i wody; f) zaizolowanie fundamentów; g) wykonanie wykucia dla celów osadzenia wylewu oraz pionu odpowietrzającego instalację kanalizacji sanitarnej; h) wyodrębnienie łazienki dla osoby niepełnosprawnej o pow. 5,4 m2 (pom. 4 na rys. nr 2 w dokumentacji technicznej) w pokoju hotelowym, poprzez wykonanie ścianek z cegły dziurawki; i) wykonanie tynków; j) wykonanie podłoża z zaprawy samopoziomującej; k) ocieplenie i zamurowanie okna w pomieszczeniu nr 4 (łazienka dla osoby niepełnosprawnej); l) pokrycie ścian łazienki płytkami ceramicznymi układanymi na kleju; ł) wykonanie podłogi i posadzki w pomieszczeniach (w pomieszczeniu nr 3 oraz sali lekcyjnej wykonać podłogę z paneli laminowanych C-6 na podłożu z foli, w pomieszczeniu nr 4 – łazienka- ułożyć posadzkę z płytek terakota na kleju i izolacji); m) zamontowanie wyposażenia w łazience (prysznica, umywalki, miski ustępowej, uchwytów dla osoby niepełnosprawnej oraz wyposażenia wyszczególnionego na rys. 4 w projekcie budowlanym); n) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie, o) dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów remontowanych pomieszczeń farbami emulsyjnymi; p) wykonanie kanalizacji sanitarnej na odcinku 3 m (od studzienki kanalizacyjnej do miejsca wpięcia wc); r) w istniejących sanitariatach znalezienie miejsca wtłoczenia projektowanej instalacji ciepłej i zimnej wody; s) wtłoczenie projektowanej instalacji ciepłej i zimnej wody; t) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w klasie i sali hotelarskiej w układzie sieci TN-S (osobna rozdzielnica dla klasy z pomieszczeniem hotelowym, zasilana z rozdzielnicy głównej; wykonanie instalacji oświetlenia LED klasy i pomieszczenia hotelarskiego; wykonanie gniazd wtyczkowych; wykonanie zamka elektrycznego do drzwi hotelowych, otwieranego przy pomocy karty magnetycznej); 2) w części restauracyjnej a) rozbiórka ścianek ( rys. nr 5 w projekcie budowlanym) b) wykucie otworu drzwiowego o wym. 1 x 2,10 mb; c) rozbiórka posadzki wraz z podłożem na wysokości 18 cm w pomieszczeniach 9,11,12,13,14 ( rys. 5 w projekcie budowlanym); d) skucie płytek na ścianach w pom. 9,11,12,13,14 ( rys.5 w projekcie budowlanym); e) licowanie ścian płytkami z zachowaniem dotychczasowych wymiarów powierzchni; f) wykonanie gładzi oraz pomalowanie ścian i sufitów na pozostałych powierzchniach, dwa razy farbą emulsyjną ekologiczną; g) istniejąca instalacja wody nie wymaga zmian, projektuje się jedynie nowe podłączenie przyborów w pomieszczeniu restauracyjnym do istniejącej instalacji wody zimnej i c.w.u.; h) istniejąca instalacja kanalizacji sanitarnej nie wymaga zmian, projektuje się jedynie nowe podłączenie przyborów w pomieszczeniu restauracyjnym; i) w zakresie instalacji grzewczej planuje się wymianę istniejących grzejników żeliwnych na nowe – płytowe; j) w zakresie wewnętrznej instalacji gazowej planuje się przesunięcie istniejących kuchenek gazowych w nowe lokalizacje i zdemontowaniu niepotrzebnych odcinków instalacji gazu. W miejscu nowych lokalizacji kuchenek gazu zostaną one podłączone do istniejącej instalacji gazowej (za pomocą węży elastycznych z atestem do stosowania w instalacji gazowej) bez konieczności jej przebudowy; k) instalacja wentylacji mechanicznej sali restauracyjnej oraz kuchni; l) zdemontowanie instalacji elektrycznej sali restauracyjnej i kuchni; ł) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w układzie sieci TN-S (instalacja zasilająca centralę wentylacyjną i klimatyzator, instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych, instalacja zasilająca urządzenia kuchenne, instalacja elektryczna zasilania gniazd wtyczkowych do włączenia podręcznego sprzętu kuchennego używanego przy kuchniach gazowych, instalacja ochrony przeciwporażeniowej, wykonanie rozdzielnicy zasilającej pomieszczenia kuchni i sali restauracyjnej, zasilanej z rozdzielnicy głównej; wykonanie oświetlenia LED pomieszczeń kuchni i sali restauracyjnej); 3) wykonanie platformy pionowej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do siwz. Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny ryczałtowej (brutto) należy określić na podstawie dokumentacji technicznej, siwz oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu zaplanowanych robót. 5. Dokumentację techniczną stanowią: 1) projekt budowlany, plany, rysunki (branża budowlana, sanitarna, elektryczna), 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (branża budowlana, sanitarna, elektryczna), 3) przedmiary robót (branża budowlana, sanitarna, elektryczna). 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający zgodnie z postanowieniem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pod ich kierownictwem następujące czynności w okresie realizacji robót budowlanych: 1) roboty instalacyjne elektryczne, 2) wykonanie wentylacji. 8. W trakcie realizacji zamówienia, w okresie wykonywania robót budowlanych, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w siwz czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania robót. 9. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób, wykonujących wymagane w siwz czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (np. wg wzoru formularza nr 7 do siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą należącym do tej samej grupy kapitałowej nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego – wzór pełnomocnictwa stanowi formularz nr 6 do siwz. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę – Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach