Przetargi.pl
Adaptacja ze zmianą sposobu użytkowania budynku po Ośrodku Zdrowia na Urząd Miejski w Mosinie.

Gmina Mosina ogłasza przetarg

  • Adres: 62-050 Mosina, Pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 109 500, , fax. 618 109 558
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mosina
    Pl. 20 Października 1
    62-050 Mosina, woj. wielkopolskie
    tel. 618 109 500, , fax. 618 109 558
    REGON: 63125862600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja ze zmianą sposobu użytkowania budynku po Ośrodku Zdrowia na Urząd Miejski w Mosinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Adaptację ze zmianą sposobu użytkowania budynku po Ośrodku Zdrowia na Urząd Miejski w Mosinie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Budynek usytuowany w Mosinie przy ul. Dworcowej 3, o następujących gabarytach powierzchnia użytkowa przebudowy – 1.347,25 m² powierzchnia całkowita – 1.786,49 m² kubatura – 7.068,30 m3 wysokość całkowita – 12,46 m 2) Roboty obejmują m. innymi następujący zakres prac : 1. Roboty ogólnobudowlane: a. Roboty przygotowawcze b. Roboty fundamentowe c. Roboty rozbiórkowe d. Roboty murowe, nadproża, wieńce e. Okładziny wewnętrzne f. Malowanie pomieszczeń g. Stolarka otworowa h. elewacje z ociepleniem i. izolacja ścian podziemia j. wejścia do budynku k. elementy kowalsko-ślusarskie 2. Instalacje sanitarne a. instalacja wodociągowa b. instalacja kanalizacyjna c. instalacja centralnego ogrzewania d. roboty demontażowe e. wentylacja mechaniczna 3. Instalacje elektryczne a. instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne b. uziom i połączenia wyrównawcze c. instalacja odgromowa d. pomiary 4. Roboty drogowe oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3) Oferent zobowiązany jest, w ramach realizowanego zadania do: 1. Zabezpieczenia placu budowy odpowiednim ogrodzeniem oraz oświetlenia i oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zapewnienia dojazdu sprzętu budowlanego, odpowiednio oznakowanego na plac budowy. 3. Zapewnienia pomieszczenia do narad z przedstawicielami Inwestora i Projektantami wyposażonego w instalację elektryczną, ogrzewanie i meble biurowe. 4. Oznakowania ewakuacyjne i p.poż zgodnie z obowiązującymi przepisami całego obiektu oraz terenu objętego zakresem. 5. Opracowania szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego. 6. Uporządkowania terenu objętego inwestycją po zakończeniu prac i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 7. Złomowania starych elementów w miejscu uzgodnionym z Inwestorem i przekazanie uzyskanej z tego kwoty na rzecz Inwestora. 8. Opracowania dokumentacji powykonawczej- w 3 egzemplarzach. 9. Wykonania pomiarów, prób i sprawdzeń wszystkich wykonanych instalacji i urządzeń potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 10. Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych odbiorów i uzgodnień, w tym uzyskanie pozytywnego badania wody ( wykonywania badania aż do skutku), odbioru kotłowni przez Dozór Techniczny oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 11. Opracowania świadectwa energetycznego. 12. Opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach. 13. Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozytywnego odbioru Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej. 14. Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) Obiekt powinien być wygrodzony na czas trwania budowy. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Przedmiar robót – załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł, słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach