Gmina Mosina ogłasza przetarg
- Adres: 62-050 Mosina, Pl. 20 Października
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 109 500 , fax. 618 109 558
- Data zamieszczenia: 2019-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mosina
Pl. 20 Października 1
62-050 Mosina, woj. wielkopolskie
tel. 618 109 500, fax. 618 109 558
REGON: 63125862600000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja ze zmianą sposobu użytkowania budynku po Ośrodku Zdrowia na Urząd Miejski w Mosinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Adaptację ze zmianą sposobu użytkowania budynku po Ośrodku Zdrowia na Urząd Miejski w Mosinie. Budynek usytuowany w Mosinie przy ul. Dworcowej 3, o następujących gabarytach powierzchnia użytkowa przebudowy – 1.347,25 m² powierzchnia całkowita – 1.786,49 m² kubatura – 7.068,30 m3 wysokość całkowita – 12,46 m 2) Roboty obejmują m. innymi następujący zakres prac : 1. Roboty ogólnobudowlane: a. Roboty przygotowawcze b. Roboty fundamentowe c. Roboty rozbiórkowe d. Roboty murowe, nadproża, wieńce e. Okładziny wewnętrzne f. Malowanie pomieszczeń g. Stolarka otworowa h. elewacje z ociepleniem i. izolacja ścian podziemia j. wejścia do budynku k. elementy kowalsko-ślusarskie 2. Instalacje sanitarne a. instalacja wodociągowa b. instalacja kanalizacyjna c. instalacja centralnego ogrzewania d. roboty demontażowe e. wentylacja mechaniczna 3. Instalacje elektryczne a. instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne b. uziom i połączenia wyrównawcze c. instalacja odgromowa d. pomiary 4. Roboty drogowe 3) Oferent zobowiązany jest, w ramach realizowanego zadania do: 1. Zabezpieczenia placu budowy odpowiednim ogrodzeniem oraz oświetlenia i oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zapewnienia dojazdu sprzętu budowlanego, odpowiednio oznakowanego na plac budowy. 3. Zapewnienia pomieszczenia do narad z przedstawicielami Inwestora i Projektantami wyposażonego w instalację elektryczną, ogrzewanie i meble biurowe. 4. Oznakowania ewakuacyjne i p.poż zgodnie z obowiązującymi przepisami całego obiektu oraz terenu objętego zakresem. 5. Opracowania szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego. 6. Uporządkowania terenu objętego inwestycją po zakończeniu prac i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 7. Złomowania starych elementów w miejscu uzgodnionym z Inwestorem i przekazanie uzyskanej z tego kwoty na rzecz Inwestora. 8. Opracowania dokumentacji powykonawczej- w 3 egzemplarzach. 9. Wykonania pomiarów, prób i sprawdzeń wszystkich wykonanych instalacji i urządzeń potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 10. Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych odbiorów i uzgodnień, w tym uzyskanie pozytywnego badania wody ( wykonywania badania aż do skutku), odbioru kotłowni przez Dozór Techniczny oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 11. Opracowania świadectwa energetycznego. 12. Opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach. 13. Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozytywnego odbioru Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej. 14. Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) Obiekt powinien być wygrodzony na czas trwania budowy. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Przedmiar robót – załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł, słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa budynku administracyjno-garażowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie- Etap III”
Dodano: 2024-07-16 - Remont wentylacji łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
Dodano: 2024-07-15 - REWITALIZACJA DWORKU SWINARSKICH W CZARNKOWIE WRAZ Z JEGO ADAPTACJĄ NA FUNKCJE SPOŁECZNO–KULTURALNE - ETAP I
Dodano: 2024-07-12 - „Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szkoły Podstawowej w Baszkowie” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-07-12 - „Modernizację dachu hali sportowej na ul. Paderewskiego 13” – montaż instalacji odgromowej
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne
Dodano: 2024-07-08 - Remont dachu budynku Przedszkola nr 135 przy ul. Płowieckiej 5 w Poznaniu.
Dodano: 2024-07-03 - Remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
Dodano: 2024-06-13 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Białośliwie
Dodano: 2024-06-12 - Budowa podwójnej kancelarii na terenie Szkółki leśnej Kuklinów
Dodano: 2024-06-11