Przetargi.pl
Adaptacja z przebudową pomieszczeń w obiekcie Zespołu Szkół w Chocianowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Zespołu Szkół w Chocianowie – etap 1” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 w ramach Działania nr 7.2.1 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – konkursy horyzontalne, Poddziałanie nr 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową w Osi Priorytetowej nr 7 Infrastruktura edukacyjna

Powiat Polkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. św. Sebastiana
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 15 00 , fax. 76 746 15 01
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Polkowicki
    ul. św. Sebastiana 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 15 00, fax. 76 746 15 01
    REGON: 39064723900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja z przebudową pomieszczeń w obiekcie Zespołu Szkół w Chocianowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Zespołu Szkół w Chocianowie – etap 1” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 w ramach Działania nr 7.2.1 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – konkursy horyzontalne, Poddziałanie nr 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową w Osi Priorytetowej nr 7 Infrastruktura edukacyjna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje adaptację z przebudową pomieszczeń w Zespole Szkół w Chocianowie (lokalizacja: działka o numerze ewidencyjnym 40/8, obręb 0002; Jednostka ewidencyjna: 021601_4), a w szczególności: Część 1: Przebudowa części holu na salę praktyki zawodowej – na parterze budynku wydzielenie dodatkowej sali w systemie ścian szkieletowych GK o powierzchni 34,46 m2, montaż okien, rolet, dr4zwi, grzejnika, wentylacji, wykładzin. Dokumenty opisujące szczegółowo przedmiot zamówienia: PB Przebudowy części holu na salę praktyki zawodowej autorstwa: Studio Architektury Grażyna Biernat, ul. Zawilcowa 4, 59-100 Polkowice wraz z decyzja pozwolenia na budowę nr 883.2019 z dnia 05.02.2020 r., Uzgodnienie projektu budowlanego pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych nr ZNS.720.102.2205.2019.MŚ z dnia 27.11.2019 r. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Polkowicach, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych autorstwa Studio Architektury Grażyna Biernat, ul. Zawilcowa 4, 59-100 Polkowice, Przedmiar Robót. Część 2: Adaptacja (remont) pomieszczenia higieniczno-sanitarnego w zakresie ogólnobudowlanym z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych o powierzchni 7,9 m2 – wymiana drzwi, wymiana okładzin ściennych i podłogowych, montaż elementów wyposażenia i urządzeń sanitarnych, w tym dla osób z niepełnosprawnościami. Dokumenty opisujące szczegółowo przedmiot zamówienia: PW Adaptacji Pomieszczenia Higieniczno-Sanitarnego nr 0/4 oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych autorstwa: Biuro Projektowe ARCHITEKT Janusz Terpiłowski, ul. Grodzieńska 14, 59-300 Lubin. Cześć 3 Remont pracowni matematyczno-przyrodniczej (sala 209) o powierzchni 51,2 m2 w zakresie remontu ścian, podłóg. Dokumenty opisujące szczegółowo przedmiot zamówienia – stanowiące załącznik do SIWZ: STWiOR sporządzona w dniu 16.12.2020r. przez Iwonę Rosińska, Przedmiar robót, Rys I5- inwentaryzacja II piętro Segment A, branża: architektura, sporządzona przez Biuro Projektowe ARCHITEKT Janusz Terpiłowski, ul. Grodzieńska 14, 59-300 Lubin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem ofertowym wykonawca składa szczegółowy kosztorys ofertowy. Do oferty każdy wykonawca zobligowany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w OŚWIADCZENIACH (str. 2, str. 3 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz); Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w OŚWIADCZENIU (str. 4 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz); W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, OŚWIADCZENIA, o których mowa w punkcie 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Część, 1, Część 2, Część 3 :WYKAZ ROBÓT budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do siwz); Część 1: WYKAZ OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do siwz). ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy; w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty; w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne; wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Zał. nr 4 do siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązek złożenia oświadczenia w sprawie grupy kapitałowej dotyczy każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach