Przetargi.pl
Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu – dostawa i montaż wyposażenia stałego

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 431019359
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu – dostawa i montaż wyposażenia stałego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia stałego w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Świdnik pod nazwą - Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu – dostawa i montaż wyposażenia stałego 3.2Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Szafka aktowa niska – 4 sztuki, 2)Mównica – 1 sztuka, 3)Pulpit (biurko) prezydium – 2 sztuki, 4)Pulpit (biurko) obsługi RM – 1 sztuka, 5)Pulpit (biurko) obsługi prawnej – 1 sztuka, 6)Pulpit (biurko) radnych – 16 sztuk, 7)Fotel obrotowy – 10 sztuk, 8)Fotel radnego – 32 sztuki, 9)Fotel uczestnika – 48 sztuk, 10)Lada Biura Obsługi Klienta – 1 komplet, 11)Lada Portierni – 1 komplet, 12)Pulpit (biurko) prelegenta – 1 sztuka, 13)Lada sekretariatu – 1 komplet, 3.3Przedmiot zamówienia określa 1)Dokumentacja projektowa, 2)Specyfikacja kosztów 3.4Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia 3.4.1Wymagane badania, które należy dołączyć do oferty przetargowej 1)Klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 wydana przez akredytowane laboratorium, 2)Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez akredytowane laboratorium, 3)Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny obejmujący wszystkie elementy fotela, 4)Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004, 5)Atest wytrzymałościowy pianek siedziska na ściskanie wg normy PN-EN 12727:2004 na minimum 150 000 cykli, 6)W celu potwierdzenia wymagań w stosunku do tapicerki należy przedstawić fabryczny próbnik tkanin (ok. 20*20 cm) spełniającej powyższe warunki, 7)W celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów dla każdego mebla należy przedstawić minimum jedną osobną kartę katalogową, na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia A4), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia postawione wymagania. 8)Nie dopuszcza się użycia następujących materiałów jako równoważnych: a)płyt wiórowych czy MDF zamiast elementów drewnianych, b)pianek wykrawanych z bloku w tym CMHR, c)tapicerek o innej fakturze, d)podłokietników klejonych z dwóch elementów, e)konstrukcji nośnej siedziska Fotelu radnego i Fotelu uczestnika, innej niż metalowa zatopiona w wewnątrz pianki formowanej w technologii wtrysku, 9)Wymiary lady w sekretariacie na IV piętrze, a w szczególności linia łuku lady winna być skorelowana z łukiem podziału kolorystycznego wykładziny podłogowej, 10)Rysunki warsztatowe mebli i zabudowy meblowej należy uzgodnić z Zamawiającym i Projektantem. 3.3Opis przedmiotu zamówienia określa: 1)Specyfikacja kosztów, 2)Dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 9.2Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ). 9.3Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: 1)w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego (wpłynięcia kwoty na konto Zamawiającego), 2)Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Odział w Świdniku Nr 02 1020 3176 0000 5202 0013 495 9.4Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie i obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Gwarancja wypłaty wadium musi być bezwarunkowa. Wezwanie do wypłaty wadium będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Zamawiającego. Ewentualne sprawdzenie prawdziwości w/w danych leży w gestii gwaranta. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości gwaranta Zamawiający na wniosek gwaranta może ponownie złożyć podpisy na przesłanym wcześniej wezwaniu w obecności gwaranta wyłącznie w siedzibie Zamawiającego. 9.5Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 9.6Zamawiający zwraca wadium : 1)wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.9.9 i 9.10 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 9.7Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez oferenta. 9.8Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wówczas Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, 9.9Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a pzp. 9.10Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach