Gmina Końskowola ogłasza przetarg
- Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska 3a
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 081 8816201 , fax. 081 8816202
- Data zamieszczenia: 2016-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
ul. Pożowska 3a 3a
24-130 Końskowola
tel. 081 8816201, fax. 081 8816202
REGON: 00054347900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Urzędu Gminy do możliwości korzystania przez osoby niepełnosprawne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja sali konferencyjnej w budynku Urzędu Gminy do możliwości korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym: -dostawa i montaż mebli, -dostawa i montaż: wykładziny, rolet, klimatyzatora, lamp, listew podłogowych -zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych, demontaż klimatyzacji, demontaż istniejących szaf, demontaż podłogi, wykonanie instalacji elektrycznej itp. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna znajdująca się w załączniku nr 1-3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia i sprzętu do budynku biurowego Nadleśnictwa Mielec
Dodano: 2013-09-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Nadleśnictwa Gryfice
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Nadleśnictwa Gryfice
Dodano: 2012-11-29 - Dostawa mebli biurowych do siedziby Nadleśnictwa Toruń-II SA-2710-14-12
Dodano: 2012-11-06 - Dostawa mebli biurowych do siedziby Nadleśnictwa Toruń. SA-2710-13-12
Dodano: 2012-10-23 - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI RUCHOMYCH W RAMACH PROJEKTU: PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I CZĘŚCIOWA NADBUDOWA BUDYNKU PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY TEATRALNEJ WE WROCŁAWIU
Dodano: 2011-11-15 - Dostawa mebli biurowych na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej i Lokalnego Punktu Informacyjno - Konsultacyjnego przy ul. Bema 54 Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu
Dodano: 2010-11-04