Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby utworzenia samorządowej jednostki budżetowej – publiczny żłobek w Niechlowie „DOBRY START” w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2018.

Gmina Niechlów ogłasza przetarg

  • Adres: 56215 Niechlów, ul. Głogowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 435 688 , fax. 0-65 5435814
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niechlów
    ul. Głogowska 31
    56215 Niechlów, woj. dolnośląskie
    tel. 655 435 688, fax. 0-65 5435814
    REGON: 41105063000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby utworzenia samorządowej jednostki budżetowej – publiczny żłobek w Niechlowie „DOBRY START” w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń wraz z zakupem wyposażenia 1.1 Projekt przewiduje między innymi: 1.1.1 remont piwnicy (powierzchnia całkowita 84,81 m2): - roboty rozbiórkowe, roboty tynkarskie i okładzinowe, roboty malarskie, 1.1.2 remont parteru (powierzchnia całkowita 103,56 m2): - roboty rozbiórkowe, roboty tynkarskie i okładzinowe, roboty malarskie, 1.1.3 wyposażenie, 1.1.4 przebudowa schodów w części istniejącej szkoły, 1.1.5 stolarka drzwi i montaż okien PCV 1.1.6 elewacja: - ściany na poziomie piwnic, ściany na poziomie parteru, 1.1.7 schody zewnętrzne, podjazd, zadaszenie: - demontaż, fundamenty, elementy żelbetowe podjazdu i schodów, posadzki, nawierzchnia, balustrady, zadaszenie 1.1.8 zagospodarowanie terenu: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, wykonanie miejsc postojowych 1.1.9 wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej 1.1.10 wymiana instalacji sanitarnej 1.2 Zakres robót określa: 1.2.1 projekt budowlany- architektura i konstrukcja, 1.2.2 projekt budowlany- instalacji elektryczne, 1.2 3 projekt budowlany- instalacji sanitarnej, 1.2.4 przedmiar robót. Wymienione wyżej dokumentacje opracowane zostały przez: Monarch Pracownia Projektowa i Realizacja Inwestycji Monika Szumielska, ul. Karpińskiego 16 64-100 Leszno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone w formie przelewu na rachunek bankowy, musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi – Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument składany w oryginale. 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) zgodne z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). Dokument składany w oryginale. 3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazie CEIDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał Wykonawca składa w odrębnej kopercie. 5. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach