Gmina Pilchowice ogłasza przetarg
- Adres: 44145 Pilchowice, ul. Damrota
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
ul. Damrota 6
44145 Pilchowice, woj. śląskie
tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
REGON: 00068785300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pilchowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń w ZSP w Stanicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Adaptacja pomieszczeń w ZSP w Stanicy polega na: Rearanżacja i zmiana sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń w ZSP w Stanicy. Przedmiotem zamówienia jest rearanżacja wskazanych pomieszczeń w budynku położonym w Stanicy, przy ul. Gliwickiej 18 wraz z niezbędnymi towarzyszącymi instalacjami. Zadanie dotyczy budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Stanicy, dla którego wykonano dokumentację budowlaną pn.:”Rearanżacja i zmiana sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń w ZSP w Stanicy” opracowaną przez firmę „Projektowanie Architektoniczne Wycena Nieruchomości Anna i Bartosz Michalscy s.c.” z Gliwic Zakres prac obejmuje: I. III Piętro 1. Demontaż/ usunięcie z pomieszczeń objętych inwestycją dotychczasowego umeblowania oraz wyposażenia- bez uszkodzenia, z odłożeniem na skład w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Demontaż stolarki drzwiowej. 3. Demontaż ścianek działowych. 4. Demontaż posadzek w pom. 3.4, 3.5, 3.6. 5. Demontaż fragmentu połaci dachowej w celu utworzenia kanału wentylacyjnego. 6. Demontaż warstw dachu pod wykonanie otworów pod okna połaciowe. 7. Demontaż stolarki okiennej. 8. Usunięcie powłoki malarskiej, naprawa i wyrównanie tynku. 9. Montaż nowej wykładziny PCV w pom. 3.4, 3.5, 3.6. 10. Montaż nowych opraw oświetleniowych. 11. Montaż niezbędnych instalacji elektrycznych. 12. Montaż okien połaciowych. 13. Montaż stolarki drzwiowej. 14. Montaż nawiewników w istniejących oknach. 15. Uzupełnienie posadzki. 16. Montaż anemostatów w suficie. 17. Częściowe zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego. 18. Montaż ściany działowej na stelażu z profili 50 z podwójnym poszyciem płyta GK o odpowiedniej odporności ogniowej. 19. Wyrównanie ścian i sufitów tynkiem, pokrycie gładzią, a następnie malowanie farbą lateksową w pomieszczeniach objętych granicą opracowania, zgodnie z projektem. 20. Montaż nowej umywalki oraz zlewu wraz z instalacją towarzyszącą w pom. 3.8. 21. Montaż niezbędnych instalacji sanitarnych. 22. Montaż umeblowania i wyposażenia. II. Poddasze 1. Montaż kominków wentylacyjnych do dachu z blacho dachówki. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia: a) W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. b) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. c) W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. Inne wymagania: Przy przygotowywaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnym obiekcie oświatowym. Prowadzenie robót wewnątrz budynku po godzinach pracy placówki i w dni wolne wymaga pisemnej zgody Dyrektora placówki i inspektora nadzoru inwestorskiego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz STWiORB (załącznik nr 8 do SIWZ) opracowanych przez Biuro projektowe: PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE WYCENA NIERUCHOMOŚCI ANNA I BARTOSZ MICHALSCY S.C. z siedzibą przy ul. Czarnieckiego 22a; 44-100 Gliwice. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale i musi zawierać co najmniej: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-05-08 - Budowa IT HUB GLIWICE – HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Pruchnej przy Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pruchnej
Dodano: 2024-03-07 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KALETACH
Dodano: 2024-02-23 - „Remonty ogólnobudowlane na nieruchomościach stanowiących zasób komunalny gminy zarządzanych i administrowanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Spółka z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa”
Dodano: 2024-02-16 - „Budowa Gminnego Centrum Usług Opiekuńczych w Rudzińcu”
Dodano: 2024-02-11 - Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku
Dodano: 2024-02-07 - Budowa przedszkola ze żłobkiem w Bieruniu (Maluch+)
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego
Dodano: 2023-11-07