Gmina Kadzidło ogłasza przetarg
- Adres: 07-420 Kadzidło, ul. Targowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 618 016
- Data zamieszczenia: 2020-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kadzidło
ul. Targowa 4
07-420 Kadzidło, woj. mazowieckie
tel. 297 618 016
REGON: 55066819500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kadzidlo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Kadzidło - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Kadzidło . Lokalizacja inwestycji – Kadzidło, ul. Targowa 4, działka o nr ewidencyjnym nr 608/8. Zakres prac do wykonania obejmuje: ROBOTY ROZBIÓRKOWE i DEMONTAŻOWE, tj: Rozbiórka ścian z cegły kratówki i gazobetonu. Rozbiórka posadzek i podłóg drewnianych Demontaż drzwi (drzwi płytowe drewniane zawieszane na ościeżnicach drewnianych regulowanych, drzwi stalowe) Demontaż boksów meblowych w sali operacyjnej Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych Demontaż grzejników Demontaż oświetlenia Roboty rozbiórkowe związane z dostosowaniem wejścia do budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych: Rozbiórka schodów wejściowych do budynku Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej Demontaż ławek , stojaka na rowery, koszy na śmieci ROBOTY REMONTOWE I ADAPTACYJNE OGÓLNOBUDOWLANE, tj.: Przebudowa pomieszczeń - wykonanie nowych ścian o szkielecie z profili stalowych z wypełnieniem wełną mineralną i wykończenie ich podwójnymi warstwami płyty g-k z gładzią gipsową. W pomieszczeniach sanitariatu (pom.5) ścianki murowane gazobetonowe (szer. 7,5 i 10 cm) z okładziną z płytek ceramicznych. Naprawa tynków, wykonanie gładzi, Montaż drzwi, Montaż urządzeń sanitarnych i dodatkowego wyposażenia toalet, Malowanie ścian i sufitów, Wykonanie podłóg: wykonanie nowych posadzek z gresu oraz paneli drewnopodobnych, Wykonanie sufitu podwieszonego, Ocieplenie wewnętrznej strony ścian fundamentowych, Wykonanie portali drzwiowych i odbojnic z płyty MDF, Usprawnienie istniejącej wentylacji, Zabudowa przewodów instalacyjnych c.o.(zasilanie grzejników) płytą g-k, Zamurowanie otworów drzwiowych, Roboty branży sanitarnej między innymi: wymiana i montaż urządzeń sanitarnych w pom ze zmianami i wykonaniem nowych podejść do tych urządzeń, wymiana grzejników we wszystkich pomieszczeniach, Roboty branży elektrycznej – przebudowa instalacji elektrycznej, wykonanie gniazd i oświetlenia według projektu branży elektrycznej, - Budowa instalacji monitoringu, Budowa systemu sygnalizacji włamania i napadu. Roboty budowlane związane z dostosowaniem wejścia do budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych: Wykonanie tarasu wejściowego Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych Wykonanie ciągów komunikacyjnych o nawierzchni utwardzonej Wykonanie pozostałych robót zewnętrznych ( pergole drewniane, trawniki, sadzenie krzewów żywopłotowych) DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W modernizowanej części budynku należy : zapewnić bezprogowy dostęp do wszystkich pomieszczeń zastosować drzwi o szer. przejścia min. 90 cm W celu udostępnienia budynku dla niepełnosprawnych przeprojektowano strefę wejściową w budynku poprzez: • Wykonanie przed wejściem tarasu utwardzonego na poziomie parteru (+/-0.00) ze spadkiem 1% od drzwi wejściowych. • Wykonanie podjazdu pochylni (nachylenie 3,8%). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: – 9 500,00 zł. ( słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formie: w pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kadzidle Nr konta 32 8916 0002 0000 0912 2000 0040. Kopię potwierdzenia przelewu należy załączyć do oferty. poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż w pieniądzu, winny być złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Urzędu Gminy w Kadzidle, ul. Targowa 4, (dział finansowo – księgowy, pok. 14) lub dołączone do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców dokument poręczenia lub gwarancji wadialnej powinien być podpisany przez Pełnomocnika. 4. Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą tj. 30 dni. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) wykonawcy, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, po zawarciu umowy z wykonawcą i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców w przypadku, o którym mowa w art. 46 ust 3 pzp. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części pomieszczeń zaplecza sali widowiskowej "OKO" w budynku przy ul.Radomskiej 13/21 w Warszawie
Dodano: 2023-11-30 - Remont pomieszczeń technicznych P-GAZ w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, ul. Domaniewska 40a w Warszawie.
Dodano: 2023-05-23 - Wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń kuchennych na poziomie piwnicy na szatnie dla personelu w budynku Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o przy ul. Kościuszki 28 w Płocku
Dodano: 2021-02-15 - Wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń kuchennych na poziomie piwnicy na szatnie dla personelu w budynku Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o przy ul. Kościuszki 28 w Płocku.
Dodano: 2020-12-29 - Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego o żłobek w miejscowości Długosiodło
Dodano: 2020-12-11 - Wykonanie remontu I piętra w budynku Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w Płocku
Dodano: 2020-11-26 - Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego o żłobek w miejscowości Długosiodło
Dodano: 2020-11-25 - Adaptacja części poddasza w Publicznej Szkole Podstawowej w Brudkach Starych na ogólnodostępną salę gimnastyczną wraz z zapleczem
Dodano: 2020-10-16 - ROZBUDOWA SZKOŁY PUBLICZNEJ W BRZOZOWIE STARYM OBEJMUJĄCA BUDOWĘ SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM I DROGĄ WEWNĘTRZNĄ – ETAP II
Dodano: 2020-09-14 - Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Suski
Dodano: 2020-07-29