Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-544 Kielce, ul. Studzienna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
- Data zamieszczenia: 2019-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
ul. Studzienna 2
25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
REGON: 36770510000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Sandomierskiej 126 w Kielcach na potrzeby utworzenia świetlicy specjalistycznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Sandomierskiej 126 w Kielcach na potrzeby utworzenia świetlicy specjalistycznej. Zakres robót/prac do wykonania obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty murowe, roboty izolacyjne, roboty okładzinowe ścian, tynkowanie, malowanie, podłoża i posadzki, stolarkę, wywóz gruzu, roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych i urządzeń sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych, instalacji wentylacji. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, rzuty i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. UWAGA: wszystkie użyte w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do siwz nazwy własne , znaki towarowe , normy krajowe lub międzynarodowe , które mogą wskazywać na producentów lub źródło pochodzenia produktów , wskazują wyłącznie na minimalne wymagania Zamawiającego co do jakości produktów , które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych , przez które rozumie się takie , które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w siwz i załącznikach do siwz ; również dopuszcza się wykazanie się normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wykazania równoważności . Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizyty należy uzgodnić z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie- zał. 2a do siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. . Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające (dowody), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu- wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu w/w dokumenty; wykonawcy występujący wspólnie spełniają ten warunek każdy oddzielnie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Szczegółowy sposób, warunki zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu określa art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy w oryginale załączyć do oferty. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- zał. nr 7 do siwz. 4. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w tym co najmniej jednej z uprawnieniami w specjl. konst.-bud. (kierownik budowy). Wykaz jest niezbędny do oceny ofert w kryterium - doświadczenie kierownika budowy (do punktacji)- zał. 1b do SIWZ.. 5 . Oświadczenie o podwykonawcach - - zał. 1a do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu D
Dodano: 2024-04-11 - Rozbudowa budynku użyteczności publicznej-budowa szybu windowego przy ul. Szpitalnej 4D w Opatowie
Dodano: 2023-10-20 - Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku DPS Czachów Gmina Ożarów
Dodano: 2023-10-17 - „Przebudowa małej hali celem wydzielenia jej od pozostałych pomieszczeń”
Dodano: 2023-08-22 - Remont pomieszczeń administracyjnych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich nr 1 w Zgórsku z podziałem na zadania częściowe
Dodano: 2023-08-10 - Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury
Dodano: 2023-06-12 - Budowa świetlicy wiejskiej i zagospodarowania terenu wokół budowy w sołectwie Wola Szczygiełkowa
Dodano: 2023-03-10 - Rozbudowa infrastruktury kulturalnej i społecznej w gminie Ożarów
Dodano: 2023-03-07 - Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu przedszkolno żłobkowego w msc. Wilków”
Dodano: 2023-01-10 - Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
Dodano: 2023-01-02