Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po Warsztatach Terapii Zajęciowej z przystosowaniem pomieszczeń na żłobek

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń w budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po Warsztatach Terapii Zajęciowej z przystosowaniem pomieszczeń na żłobek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po Warsztatach Terapii Zajęciowej z przystosowaniem pomieszczen na Opis przedmiotu zamówienia stanowią: Dokumentacja projektowa (branża architektoniczno-budowlana - projekt wykonawczy adaptacji pomieszczeń w budynku MGOPS po WTZ z przystosowaniem pomieszczeń na żłobek wraz z zagospodarowaniem terenu, branża instalacja elektryczna - projekt wykonawczy adaptacji pomieszczeń w budynku MGOPS po WTZ z przystosowaniem pomieszczeń na żłobek, , branża sanitarna - projekt wykonawczy adaptacji pomieszczeń w budynku MGOPS po WTZ z przystosowaniem pomieszczeń na żłobek i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które znajdują się w załączniku nr 9, 10 i 11 siwz. UWAGA: Dokumentacja obejmuje budowę placu zabaw, której nie należy uwzględniać w wycenie. 1. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1.1. Główne roboty budowlane w budynku: -Demontaż warstw posadzkowych w pomieszczeniach objętychopracowaniem, -Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych w pomieszczeniachobjętych opracowaniem, -Demontaż istniejących instalacji wewnętrznych nie spełniającychobowiązujących przepisów w pomieszczeniach objętychopracowaniem, -Demontaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach objętychopracowaniem, -Demontaż stolarki okiennej koniecznej do wykonania stref pożarowych(klatki schodowe), -Demontaż istniejącego parapetu w klatce schodowej żłobka i ponownymontaż nowego dostosowują jego wymiar do szer. Ściany. -Wykonanie nowych otworów drzwiowych, -Wykonanie nowego podziału pomieszczeń wewnętrznych zgodnie zczęścią rysunkową projektu, -Wykonanie nowych warstw posadzkowych, -Wykonanie wentylacji w projektowanych pomieszczeniach grawitacyjneji mechanicznej zgodnie z przeznaczeniem, -Uzupełnienie lub wykonanie nowych tynków wewnętrznych wnikające znowego układu pomieszczeń, -Wykonanie przebudowy istniejącej instalacji centralnego ogrzewaniazgodnie z nowym podziałem pomieszczeń wewnętrznych, -Wykonanie przebudowy istniejącej instalacji ciepłej wody użytkowejzgodnie z nowym podziałem pomieszczeń wewnętrznych, -Wykonanie nowej instalacji zimnej wody użytkowej zgodnie z nowympodziałem pomieszczeń wewnętrznych, -Wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej zgodnie z nowympodziałem pomieszczeń wewnętrznych, -Wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej wpomieszczeniach objętych opracowaniem, -Wykonanie instalacji strukturalnej w pomieszczeniach objętychopracowaniem, -Wydzielenie klatek schodowych jako strefy pożarowe, -Wykonanie oddymiania klatek schodowych, -Montaż stolarki okiennej zgodnie z zestawieniem stolarki, -Montaż i wyposażenie pomieszczeń objętych opracowaniem, 2. Podstawowe roboty remontowe w projektowanych pomieszczeniach: Parter: Składnica akt: -demontaż istniejącej posadzki, rozebranie fragmentu ścianki, demontaż istniejących drzwi,domurowanie fragmentów ścian, uzupełnienie tynków wewnętrznych, montaż nowych drzwi, montaż nowej posadzki gressowej malowanie pomieszczenia,montaż szaf na składowanie akt A1 Biuro /dwa pom./ -demontaż istniejącej posadzki, demontaż istniejących drzwi, rozebranie ścianki, wymurowanie ściany uzupełnienie i wykonanie nowych tynków, montaż nowych drzwi, montaż nowej w.dywanowej, malowanie pomieszczenia Świetlica środowiskowa/ dwa pom./ -demontaż istniejącej posadzki, demontaż istniejących drzwi, rozebranie ścianki, wymurowanie dwóch ścinek, uzupełnienie i wykonanie nowych tynków, montaż nowych drzwi przesuwnych, montaż nowej posadzki gressowej, malowanie pomieszczenia Korytarz -demontaż istniejącej posadzki, demontaż istniejących drzwi, rozebranie ściany, wymurowanie nowej ściany, uzupełnienie i wykonanie nowych tynków, montaż nowych drzwi, montaż nowej posadzki gressowej malowanie pomieszczenia Serwerownia - rozebranie istniejących ścianek, demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, demontaż istniejących drzwi,demontaż istniejącej posadzki, wymurowanie nowej ściany, uzupełnienie i wykonanie nowych tynków,montaż nowych drzwi, montaż nowej posadzki gressowej, malowanie pomieszczenia Biuro / trzy pom./ - rozebranie istniejących ścianek, demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, demontaż istniejących drzwi, demontaż istniejącej posadzki, wymurowanie nowej ściany, uzupełnienie i wykonanie nowych tynków, montaż nowych drzwi, montaż nowej w. dywanowej,malowanie pomieszczenia Wiatrołap -montaż nowych witryn, uzupełnienie tynków, uzupełnienie posadzki gresowej malowanie pomieszczenia Szatnia - demontaż istniejących drzwi, demontaż fragmentu ścinay, montaż nowych witrynuzupełnienie tynków,montaż nowych okien, uzupełnienie posadzki gresowej, malowanie pomieszczenia, umeblowanie pomieszczenia Piętro: Łazienka -rozebranie istniejących ścianek, demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, demontaż istniejących drzwi, demontaż istniejącego okna, rozebrania fragmentu sciany pod zamontowanie, witryny, demontaż istniejącej posadzki, wymurowanie nowych ścinek, uzupełnienie i wykonanie nowych tynków, montaż nowych drzwi, zamurowanie fragmentu ściany zewn.,montaż witryny, montaż nowej posadzki gresowej, montaż płytek na ścianach do wys. drzwi, malowanie pozostałej cz. pomieszczenia Biuro /dwa pom./ -rozebranie istniejących ścianek, demontaż istniejących drzwi, demontaż istniejącej posadzki wymurowanie nowych ścinek, uzupełnienie i wykonanie nowych tynków, montaż nowych drzwi, montaż nowej w. dywanowej, malowanie pomieszczenia Magazyn -rozebranie istniejących ścianek, demontaż istniejących drzwi, demontażistniejącej posadzkiwymurowanie nowych ścinek, uzupełnienie i wykonanie nowych tynków, montaż nowych drzwi, montaż posadzki gressowej, montaż płytek na ścianach do wys. drzwi, malowanie pozostałej cz. pomieszczenia Korytarz -demontaż istniejącej posadzki, demontaż istniejących drzwi, rozebranie ścian, wymurowanie nowych ścian, uzupełnienie i wykonanie nowych tynków, montaż nowych drzwi, montaż witrynymontaż nowej posadzki tarkett i gress,montaż sufitów podwieszanych (rys. A11), malowanie pomieszczenia Bawialnia/sypialnia -rozebranie istniejących ścianek, demontaż istniejących drzwi, demontaż istniejącej posadzki,uzupełnienie tynków wewnętrznych, wymurowanie nowych ścinek, montaż witryn, montaż nowych drzwi,montaż nowej w. dywanowej, malowanie pomieszczenia, umeblowanie pomieszczenia Magazynek - demontaż istniejących drzwi, demontaż istniejącej posadzki, uzupełnienie tynków wewnętrznychwymurowanie nowych ścinek, montaż nowych drzwi, montaż nowej w. dywanowej,malowanie pomieszczenia,umeblowanie pomieszczenia 3. Instalacje sanitarne: -demontaż przyborów kanalizacyjnych z podejściami, -demontaż rur zimnej i ciepłej wody z armaturą czerpalną, -demontaż grzejników, -demontaż przewodów wentylacyjnych i wentylatorów, -wykonanie elementów nowej instalacji wod. -kan., -montaż grzejników, -montaż elementów nowej instalacji wentylacji, -montaż klimaztyzatorów, -roboty budowlane uzupełniające /przebicie ścian i stropów, zamurowanie otworów, zatynkowanie miejsc po otworach, malowanie, zerwanie posadzek i podłóg, uzupełnienie glazury i terakoty, obudowy gipsowo- kartonowe. 4. Instalacje elektryczne : -wymiana instalacji w objętych remontem pomieszczeniach, -przebudowa i modernizacja rozdzielnicy głównej budynku RG NN oraz rozdzielnic T1 NN i T2 NN na parterze i piętrze budynku, -roboty budowlane uzupełniające po robotach elektrycznych /przebicie ścian i stropów, zamurowanie otworów, zatynkowanie miejsc po otworach, malowanie, uzupełnienie glazury i terakot y itp./, -dokonanie wszelkich niezbędnych przepięć instalacji nowej zistniejącą /niepodlegającą modernizacji/. 5. Inne roboty towarzyszące przy pracach remontowych między innymi: odtworzeniowe po wykonanej instalacji co, wod -kan. i instalacji elektrycznej /uzupełnienie tynków, szpachlowanie, malowanie, wszelkie niezbędne przeróbki po robotach demontażowych/ 6. Wykonanie robót pomocniczych, w tym: -konserwacja wbudowanych elementów zgodnie z zaleceniami producenta w okresie rękojmi i gwarancji (szczegółowe warunki określa załącznik nr 2), -nieodpłatne bieżące przeglądy kończone protokołami na zasadach zapewniajacych zamawiającemu maksymalne bezpieczeństwo podczas eksploatacji obiektu i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów, -oznakowanie oraz poniesienie kosztów związanych z zabezpieczeniem placu budowy oraz oznakowaniem terenu budowy zgodnym z przepisami, -zabezpieczenie istniejących urządzeń kolidujących z zadaniem zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci / KGK wodociągi, PGE,Gazownia/, -roboty prowadzić pod nadzorem właścicieli sieci, -przed włączeniem do sieci roboty podlegają odbiorowi przez właścicieli sieci i urządzeń, -wywózka materiałów odpadowych (gruzu oraz innych) pochodzących z placu budowy i ich utylizacja, zachowanie czystości dróg w czasie prowadzenia robót, -wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, -przejęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami, -trwałe wygrodzenie ciągów pieszych na czas prowadzenia robót, -zapewnienie dojazdów do przyległych do placu budowy i posesji, -pisemne powiadomienie z 2 tygodniowym wyprzedzeniem właściciela obiektu o terminie prowadzenia robót i ewentualnych niedogodnościach z nimi zwiazanych oraz sporządzenie protokołu zdawczo odbiorczego przekazania pomieszczeń do remontu z wszelkimi uzgodnieniami (kopię protokołu należy przekazać Zamawiającemu). Protokół sporządzić przy udziale: Wykonawca, właściciel / użytkownik obiektu, inspektor nadzoru,. -uporządkowanie terenu bezpośrednio przylegającego do placu budowy, -dokonanie niezbędnych w toku realizacji uzgodnień z właściwymi organami, w tym m.innymi z RE, Gazownią,Kozienicką Gospodarką Komunalną Sp. z o.o.. -na żądanie Zamawiającego wynikające z art. 26 ustawy Prawo Budowlane przeprowadzenie na koszt Wykonawcy badań, które nie były przewidziane umową, -zawarcie umowy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z okreslonymi zdarzeniami losowymi zgodnie z zapisami umowy, -przekazanie Zamawiającemu certyfikatów, kart gwarancyjnych zabudowanych urządzeń, -zakup, dostawa i montaż wszystkich elementów, -Wykonawca odpowiada za pozostawione wyposażenie i po wykonaniu robót , oddaje obiekt w stanie o niepogorszonym standardzie, nadajacy się do użytkowania, -roboty w zakresie co i c.w.u, wod-kan., elektryki należy zgłosić i uzgodnić z Zakładem KGK Sp. zo.o. i Rejonowym Zakałdem Energetycznym w Kozienicach, -wymagane przez obowiązujące przepisy próby, badania, sprawdzanie, pomiary sieci i instalacji, -uzyska pozwolenie na użytkowanie (z upoważnienia Zamawiającego). Zakres robót został szczegółowo określony w załączonym do siwz załączniku nr 9,10,11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach