Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w budynku A szpitala na potrzeby utworzenia oddziału ortopedycznego II w SPZOZ w Krotoszynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Młyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Młyńska 2
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
    REGON: 31022628200
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń w budynku A szpitala na potrzeby utworzenia oddziału ortopedycznego II w SPZOZ w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest "Adaptacja pomieszczeń w budynku A szpitala na potrzeby utworzenia oddziału ortopedycznego w SPZOZ w Krotoszynie” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa. Załączone przedmiary robót są materiałami pomocniczymi. Obowiązkiem składającego ofertę jest podanie wartości ryczałtowej robót w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i dokumentację techniczną. Obowiązującą formą rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 4. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2004 r. poz. 1502, z późn.zm.). 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) wydzielenie i adaptacja pomieszczeń na sanitariaty w ilości sztuk 4 , remont sal chorych sztuk 2.Montaż stolarki drzwiowe i okiennej w salach i sanitariatach. Okna dostarcza zamawiający. b) wykonanie instalacji wod-kan. oraz wyposażenie wszystkich sanitariatów w umywalki, sedesy podwieszane Geberit lub równoważny, brodziki zlicowane z posadzką , kabiny natryskowe ze szkła bezpiecznego typu ScreenGuard (nie tłukącego się) uchwyty dla niepełnosprawnych przy umywalkach , sedesach i w kabinach prysznicowych, lustra nad umywalkami, wieszaki do odzieży i ręczników oraz siedzenia prysznicowe w kabinach. c) prace malarskie oraz położenie wykładzin podłogowych. Ważne: Rozbudowa usytuowana jest w całości w budynku Zamawiającego. Prace adaptacyjne prowadzone są na oddziale w ruchu. Kosztorysy należy uzupełnić o brakujące elementy wynikające z opisu pkt. 5 lit b i projektu. Szczegółową dokumentację stanowią : Załącznik nr 6_ślepy kosztorys nr 1_sale_węzły_sanitarne, Załącznik nr 7_ślepy kosztorys nr 2_węzeł sanitarny, Załącznik nr 8_ślepy kosztorys nr 3_elektryczny, Załącznik nr 9a_projekt_sal_węzłów_rys1, Załącznik nr 9b_projekt_węzła_rys2, Załącznik nr 10_Opis remontu_węzła_sanitarnego, Załącznik nr 11_opis remontu sal i węzłów, Załącznik nr 12_projekt_elektryczny_opis, Załącznik nr 13_Projekt elektryczny_rysunki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta winna zawierać wypełnione dokumenty i oświadczenia podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 2, b) Oświadczenie – załącznik nr 3, c) Załącznik nr 6_ślepy kosztorys nr 1_sale_węzły_sanitarne, d) Załącznik nr 7_ślepy kosztorys nr 2_węzeł sanitarny, e) Załącznik nr 8_ślepy kosztorys nr 3_elektryczny, W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). II.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – załącznik nr 14. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach