Gmina Raczki ogłasza przetarg
- Adres: 16-420 Raczki, pl. Kościuszki
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 685 925 , fax. 875 686 410
- Data zamieszczenia: 2019-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Raczki
pl. Kościuszki 14
16-420 Raczki, woj. podlaskie
tel. 875 685 925, fax. 875 686 410
REGON: 54235600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.raczki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Raczkach na potrzeby edukacji przedszkolnej, część 1 – realizacja robót budowlanych i sanitarnych, część 2 – zakup mebli i wyposażenia wraz z dostawą i montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. „Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Raczkach na potrzeby edukacji przedszkolnej” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ, dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie. 4. W związku z tym, że prace odbywać się będą w czynnym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić każdorazowo z użytkownikiem obiektu harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający ustalenia w jakich okresach poszczególne części budynku będą udostępnione Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: Część I - realizacja robót budowlanych i sanitarnych -3.000,00 (słownie: trzy tysięcy złotych), Cześć 2 – zakup mebli i wyposażenia wraz z dostawą i montażem - 2.000,00 (słownie: dwa tysiące złotych). 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Raczkach w Banku Spółdzielczy w Rutce Tartak Oddział w Raczkach nr 39 9367 0007 0030 0300 0198 0222 w terminie do dnia składania ofert do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w Urzędzie Gminy Raczki w Kasie, w pokoju nr 6, Plac Kościuszki 14, 16-420 Raczki przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku świetlicy w miejscowości Stare Bożejewo oraz modernizacja budynku na boisku wraz z zagospodarowaniem terenu ZSP Wizna
Dodano: 2023-12-08 - Utworzenie mieszkania chronionego z dotacji celowej z budżetu państwa w związku z działaniem 4.4. wynikającym z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
Dodano: 2023-07-31 - Modernizacja części pomieszczeń nowej siedziby Wydziału Zamiejscowego w Ostrołęce Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku – pomieszczenia nr 01-12 i 19
Dodano: 2023-07-17 - Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pańkach gmina Choroszcz - etap III
Dodano: 2023-03-06 - Wykonanie prac na zadaniu pn.: „Prace konserwacyjne w obiekcie w m. Czerwony Bór” (sprawa nr 35/ZP/WTiZ/22)
Dodano: 2022-11-02 - Roboty budowlane w Szkole Podstawowej w Zaskrodziu
Dodano: 2022-08-30 - Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Suchowoli
Dodano: 2021-03-16 - Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Suchowoli
Dodano: 2020-12-31 - Modernizacja mieszkań nr 9 i 12 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Krzywe 82 PKOB 1130
Dodano: 2020-11-02 - „Adaptacja parteru budynku po Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Stawiskach na potrzeby Centrum Usług Społecznych”
Dodano: 2020-10-15