Przetargi.pl
ADAPTACJA POMIESZCZEŃ RESTAURACJI NA CENTRUM OBSŁUGI TURYSTÓW WRAZ Z WYKONANIEM TARASÓW WIDOKOWYCH W BUDYNKU NR 9 NA ZAMKU KRÓLEWSKIM NA WAWELU - nr sprawy V/ZKnW/09

Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 31-001 Kraków, Wawel 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4225155 , fax. 012 4215177
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
    Wawel 5 5
    31-001 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4225155, fax. 012 4215177
    REGON: 00027600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA POMIESZCZEŃ RESTAURACJI NA CENTRUM OBSŁUGI TURYSTÓW WRAZ Z WYKONANIEM TARASÓW WIDOKOWYCH W BUDYNKU NR 9 NA ZAMKU KRÓLEWSKIM NA WAWELU - nr sprawy V/ZKnW/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ADAPTACJA POMIESZCZEŃ RESTAURACJI NA CENTRUM OBSŁUGI TURYSTÓW WRAZ Z WYKONANIEM TARASÓW WIDOKOWYCH W BUDYNKU NR 9 NA ZAMKU KRÓLEWSKIM NA WAWELU zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, w zakresie obejmującym roboty budowlane, sanitarne, elektryczne i teletechniczne: - wyburzenia ścian działowych, wykucia otworów, demontaż stolarki, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, roboty murowe, sufity podwieszane, roboty tynkarskie, posadzki kamienne i z płytek ceramicznych, roboty malarskie, dostawa i montaż stolarki aluminiowej i krat stalowych, dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej, roboty ziemne, wykonanie hydroizolacji murów zewnętrznych, roboty żelbetowe i kamieniarskie przy płytach tarasów, okładziny kamienne, balustrady, demontaż instalacji sanitarnej i wentylacji, wykonanie nowej instalacji sanitarnej, instalacji wentylacji oraz centralnego ogrzewania, wyposażenie w biały montaż, demontaż instalacji elektrycznej, wykonanie trasy kablowej w piwnicy dla ogólnie pojętych instalacji teletechnicznych, łącznie z instalacją obsługi kamer, wykonanie instalacji elektrycznej, tablice informacyjne dostawa i montaż, instalacja telefoniczna, domofonowa, komputerowa i logiczna, instalacji kontroli dostępu, monitoringu TV, instalacja ppoż, system sygnalizacji włamania, demontaż starych rozdzielnic i dostawa nowych RG i SZR wraz z prefabrykacją i kompletacją, ich podłączenie - cały zakres o podwyższonym standardzie. Termin realizacji zamówienia; 31 marca 2010 roku; Zamawiający przewiduje rozliczenia płatności faktur w ujęciu kwartalnym dla całości zadania. Odbioru końcowego Zamawiający dokona po zakończeniu realizacji całości inwestycji. Od odbioru końcowego będą biegły uprawniania z tytułu rękojmi i gwarancji. Minimalny termin gwarancji udzielony przez Wykonawcę wynosić będzie minimum 5 (pięć) lat. Podwykonawcy: Zgodnie z art. 36 ust 4 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy. Zamawiający, zgodnie z regulacją ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż przewiduje zmiany umowy, które zostaną określone w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy - wzorze umowy stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 55 000,00 złotych (pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych), w formach przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wniesienia wadium Zamawiający umieści w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: A1 - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej); A2 - iż Wykonawca posiada Koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U 05 145 . 1221 wraz późniejszymi zmianami) A3 - iż wykonawca posiada poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem, systemu LMS i systemu sygnalizacji włamania i napadu CS6 (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami) B. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie: B.1-. iż dysponują osobą która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) a także jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; B.2. iż dysponują osobami, które będą pełnić obowiązki kierowników robót i posiadają uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym, odpowiednio w poszczególnych branżach: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej (z wyłączeniem branży, w której uprawnienia posiada osoba wskazana jako kierownik budowy) i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym jak w p. B 1, odpowiednio w poszczególnych branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, z wyłączeniem branży, w której uprawnienia posiada osoba wskazana jako kierownik budowy B. 3 . wykonali w okresie ubiegłych pięciu lat (licząc od terminu publikacji ogłoszenia) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie budynku zabytkowego zawierającego w swoim zakresie minimum następujące branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną w tym wyszczególnione instalacje bezpieczeństwa (system sygnalizacji włamania i napadu lub system sygnalizacji pożaru lub system kontroli dostępu) o kwocie remontu minimum 1 (jeden) milion złotych netto, sporządzą informację, z podaniem nazwy, lokalizacji, wartości, roku, zakresu branż objętych remontem, inwestora wraz z danymi kontaktowymi, podstawy prawnej ochrony konserwatorskiej (numer wpisu do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków). Do informacji musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; B4 - iż wykonawca dysponuje osobami posiadającymi licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia , a osoby kierujące pracami licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. B5 - iż Wykonawca dysponuje osobą, kierującą robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa, która ukończyła specjalistyczny kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych (dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczeń w obiektach zabytkowych) organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych. C. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie: C.1 - iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł. (dwa miliony złotych); C.2 - iż wykonawca posiada zdolność kredytową w kwocie co najmniej 800.000,00 zł (osiemset tysięcy złotych) lub posiada własne środki finansowe na koncie w wysokości co najmniej 800.000,00 zł (ośmiuset tysięcy złotych) D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych. publicznych Dz.U. 06.164.1163 tekst jednolity z późniejszymi zmianami; Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych n.w oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków. Znaczenie warunków: warunki: A1, A2, A3, B1, B2, B3, B4, B5, C1, C2, D - warunki te muszą zostać bezwzględnie spełnione przez wykonawcę składającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do składania ofert zamawiający zaprosi 6 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli powyższe warunki spełni więcej niż 6 wykonawców - do składania ofert zamawiający zaprosi tych sześciu (6) wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu bezwzględnie obowiązujące (opisane w punktach A, B, C i D) oraz uzyskają największą ilość punktów zgodnie z poniżej wskazanym sposobem przyznawania punktów; punkty będą przyznawane: - za każda wykonaną i należycie wykazaną robotę budowlaną (ponad tę jedną wymaganą bezwzględnie i wskazaną w punkcie B3) polegającą na : remoncie budynku zabytkowego zawierającego w swoim zakresie minimum następujące branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną w tym instalacje bezpieczeństwa (system sygnalizacji włamania i napadu lub system sygnalizacji pożaru lub system kontroli dostępu) o kwocie remontu minimum 1 (jeden) milion złotych netto - wykonawca otrzyma 1 punkt, UWAGA: Do każdej wykazanej roboty budowlanej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. W celu należytego wykazania wykonania robót objętych punktacją wykonawca ponad to sporządzi ich wykaz. W wykazie tym Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia minimum: nazwy, lokalizacji, wartości, roku, zakresu branż objętych remontem (w tym podanie rodzaju instalacji bezpieczeństwa), inwestora wraz z danymi kontaktowymi, podstawy prawnej ochrony konserwatorskiej (numer wpisu do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: Ad A 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Ad A 2 - Koncesja MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U 05 145 . 1221 wraz późniejszymi zmianami) Ad A 3 - poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem systemu LMS i systemu sygnalizacji włamania i napadu CS6 (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami), Dokumenty o których mowa w punkcie: AdA1,AdA2, AdA3 na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną -e do reprezentowania wykonawcy osobę -y. Ad B 1: a) wykaz zwierający informacje na temat osoby kierującej robotami (Kierownik Budowy), która to osoba posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, b) kserokopia wydanych uprawnień na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) - dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu -a), c) kserokopia uprawnień budowlanych (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej ) - dla osoby wykazanej na podstawie punktu -a), d) kserokopia lub odpis zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych - dla osoby wykazanej na podstawie punktu -a), e) oświadczenie osoby posiadającej w/w uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków kierownika budowy w przedmiocie zamówienia - dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu -a). Ad B 2: a)wykaz osób kierujących robotami; Kierownicy Robót Branżowych - konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej (z wyłączeniem branży, w której uprawnienia posiada osoba wskazana jako kierownik budowy), które to osoby posiadają uprawnienia budowlane w rozumieniu art. 12 ust 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, b)kserokopia wydanych uprawnień na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) - dla osoby-osób wykazanych na podstawie punktu -a), c)kserokopia uprawnień budowlanych - dla osoby-osób wykazanych na podstawie punktu -a), d)kserokopia lub odpis zaświadczenia o przynależności do właściwej do właściwej izby inżynierów budowlanych - dla osoby-osób wykazanych na podstawie punktu -a), e)oświadczenie osoby-osób posiadającej w.w uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków kierownika robót w przedmiocie zamówienia - dla osoby-osób wykazanych na podstawie punktu -a). Ad B3: a) Informacja o wykonanej w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie -jednej robocie budowlanej polegającej na remoncie budynku zabytkowego zawierającego w swoim zakresie minimum następujące branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną w tym wyszczególnione instalacje bezpieczeństwa (system sygnalizacji włamania i napadu lub system sygnalizacji pożaru lub system kontroli dostępu) o kwocie remontu minimum 1 (jeden) milion złotych netto, , z podaniem nazwy, lokalizacji, wartości, roku, zakresu branż objętych remontem, inwestora wraz z danymi kontaktowymi, podstawy prawnej ochrony konserwatorskiej (numer wpisu do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków). b)do informacji musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; Ad B 4: a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia wraz z b) kopiami licencji zabezpieczenia technicznego I stopnia, c) wykaz osób, które będą kierować pracami, posiadających licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia wraz z d) kopiami licencji zabezpieczenia technicznego II stopnia; Ad B 5: a) wykaz zawierający wskazanie osoby, która będzie kierować robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa, która ukończyła specjalistyczny kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych (dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczeń w obiektach zabytkowych) wraz z b) kopią zaświadczenia wydanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych potwierdzającą ukończenie specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych (dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczeń w obiektach zabytkowych) UWAGA: Wykonawca, składa pisemne zobowiązanie innego podmiotu, które udostępnią osoby zdolne do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach, o których mowa w punkcie B1 i B2, B4, B5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty o których mowa w punkcie: AdB1b, AdB1c, AdB1d, AdB2b, AdB2c, AdB2d, AdB3b, AdB4b, AdB4d, AdB5b na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną -e do reprezentowania wykonawcy osobę -y. Ad C1: a)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż co najmniej 2.000.000,00 zł. (dwa miliony złotych) - dokument ten ma być aktualny (tj. taki, którego ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania wniosków), b)oświadczenie, iż po upływie ważności polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Ad C2: Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, wskazująca, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową o wartości minimalnej 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych). UWAGA: Wykonawca sam wybiera sposób potwierdzenia dostępności środków finansowych, czyli informacja o stanie konta lub informacja o zdolności kredytowej (albo częściowo w jeden sposób albo w drugi), niemniej z treści złożonej informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, jednoznacznie powinno wynikać, jakimi środkami finansowymi dysponuje Wykonawcą lub, jaką posiada zdolność kredytową. Dokumenty o których mowa w punkcie: AdC1a, AdC2 na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną -e do reprezentowania wykonawcy osobę -y. Ad D - Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych UWAGA: 1.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt Ad: A1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1 niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach