Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń przy ul. Poznańskiej w związku z przeniesieniem wszystkich oddziałów (za wyjątkiem oddziału psychiatrycznego i chorób zakaźnych) z ul. Toruńskiej do obiektu przy ul. Poznańskiej. Postępowanie na: Zadanie nr 1: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział ortopedii na kondygnacji 8 segment C Zadanie nr 2: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział chirurgii na kondygnacji 7 segment C

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7651397 , fax. 062 7571323
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
    ul. Poznańska 79 79
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7651397, fax. 062 7571323
    REGON: 00126675700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń przy ul. Poznańskiej w związku z przeniesieniem wszystkich oddziałów (za wyjątkiem oddziału psychiatrycznego i chorób zakaźnych) z ul. Toruńskiej do obiektu przy ul. Poznańskiej. Postępowanie na: Zadanie nr 1: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział ortopedii na kondygnacji 8 segment C Zadanie nr 2: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział chirurgii na kondygnacji 7 segment C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie na: Zadanie nr 1: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział ortopedii na kondygnacji 8 segment C Zadanie nr 2: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział chirurgii na kondygnacji 7 segment C Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2 są prace budowlane polegające adaptacji pomieszczeń budynku głównego szpitala przy ul Poznańskiej 79, przeznaczonych dla potrzeb: 1. oddziału ortopedii - kondygnacja 8 segment C 2. oddziału chirurgii II - kondygnacja 7 segment C Zakres robót adaptacyjnych: - wymiana armatury i urządzeń sanitarnych, - wymiana paneli nadłóżkowych w salach chorych, - wymiana okładzin ściennych z płytek, - wykonanie fartuszków przy umywalkach - wymiana sufitów podwieszonych w łazienkach pacjentów - wymiana płytek posadzkowych, - wymiana wykładzin pcv, - montaż drzwi i przegród aluminiowych, - malowanie pomieszczeń oraz stolarki drzwiowej i drewnianych okładzin ściennych. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonym przedmiarze robót. Termin wykonania robót - 15 listopada 2009 roku. Roboty będą się odbywać podczas normalnej pracy szpitala w godz. 7-20. Wykonawca powinien dysponować niezbędnym sprzętem oraz wykwalifikowaną kadrą do wykonania zadania. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres min 2 lata. Rozliczanie robót ryczałtem. Osobą upoważnioną do odbioru prac przedstawiciel inwestora. Inwestor zastrzega sobie prawo kontroli materiałów użytych do produkcji, procesu technologicznego. Koszty transportu materiałów i odpadów obciążają wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy pod kątem bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunkami ppoż. Termin realizacji zamówienia: Realizacja zamówienia: rozpoczęcie prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia musi nastąpić niezwłocznie, po zawarciu umowy, a zakończyć w terminie do 15 listopada 2009 roku od dnia zawarcia umowy - dla zadania nr 1 i zadania nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: na zadanie nr 1: 8.750,00 zł na zadanie nr 2: 10.160,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w punkcie I niniejszej SIWZ - dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Kredyt Bank S.A. O-Kalisz 90 1500 1432 1214 3004 7163 0000 z dopiskiem -Wadium w przetargu na zadanie-a nr ....... adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział-y ..............................- Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy załączyć do oferty w osobnej koszulce lub zdeponować w kasie Zamawiającego w godz. 7:00 - 14:30. Kserokopie dowodu wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy gwarancję bankową należy wpiąć trwale do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu 4) na potwierdzenie warunku, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach