Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg
- Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 874 275 400 , fax. 874 275 401
- Data zamieszczenia: 2019-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
ul. Zamkowa 3
11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 874 275 400, fax. 874 275 401
REGON: 79067130800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń po byłej szkole na potrzeby utworzenia klubu dla seniorów w ramach zadania pn. Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+” w Węgorzewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i wykonanie remontu pomieszczeń w byłej Szkole Podstawowej nr 1 na potrzeby utworzenia Klubu „Senior+” w Węgorzewie. Zakres rzeczowy prac budowlanych obejmuje: 1. Prace demontażowe i rozbiórkowe 2. Roboty budowlane montażowe 3. Roboty budowlane wykończeniowe 4. Wykonanie instalacji sanitarnych 5. Wykonanie instalacji elektrycznych 6. Wykonanie prac zewnętrznych (chodnik, podjazd dla niepełnosprawnych). W ramach Klubu powstaną następujące pomieszczenia przeznaczone dla seniorów: - pomieszczenie ogólnodostępne jako sala spotkań i jadalnia, wyposażone w stoły i krzesła; - pomieszczenie kuchenne, wyposażone w sprzęty, urządzenia i naczynia do spożycia i przygotowania posiłków; - szatnia dla seniorów i personelu z indywidualnymi szafkami; - dwie łazienki z toaletami i umywalkami (dla kobiet i mężczyzn); - pomieszczenie do zajęć ruchowych wyposażone w drabinki, materace oraz inne niezbędne wyposażenie. Wyposażenie Klubu zostanie zakupione w odrębnym postępowaniu jako kolejny etap zadania. Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „przedmiotem zamówienia” lub „Robotami”. Wykonawca zwany jest dalej „Wykonawcą”. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana jest dalej „SIWZ” lub „Specyfikacją”. Wykonawca, przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować harmonogram całości prac i uzgodnić go z Zamawiającym. Oferent zobowiązany jest do zapoznania się z terenem planowanej inwestycji. Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji technicznej. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje media (woda, energia) na potrzeby prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca po skończonych robotach uporządkuje teren budowy. Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna: Załącznik Nr 1 do SIWZ – Projekt budowlany Załącznik Nr 2 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót ( materiał pomocniczy) UWAGA: Załączone przedmiary robót, są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w niniejszej SIWZ (Formularz 3.4).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja, przebudowa i budowa dróg na terenie Gminy Bisztynek – etap II”
Dodano: 2024-07-03 - Adaptacja pomieszczeń dla kierunku pielęgniarstwo w budynku Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy Al. Grunwaldzkiej 137.
Dodano: 2024-06-25 - Budowa budynku wielorodzinnego w m. Bajtkowo wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-06-25 - Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1859N na odcinku Szczecinowo – Stare Juchy
Dodano: 2024-06-24 - Budowa amfiteatru w Dąbrównie wraz z zagospodarowaniem terenu.
Dodano: 2024-06-21 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Sportowej 1 w Tolkmicku
Dodano: 2024-06-19 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"
Dodano: 2024-06-19 - Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw przy ul. Portowej we Fromborku.
Dodano: 2024-06-19 - BUDOWA GMINNEJ STACJI UZDATNIANIA WODY
Dodano: 2024-06-18 - Modernizacja dachu na budynku mieszkalnym w Prostkach przy ul. 1 Maja 28
Dodano: 2024-06-18