Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Placówki Wsparcia Dziennego w Bieczu z 5 filiami w miejscowościach Binarowa, Głęboka, Libusza, Sitnica, Strzeszyn

Stowarzyszenie NOWA PERSPEKTYWA ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 512 841 740 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie NOWA PERSPEKTYWA
    Kazimierza Wielkiego 31
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 512 841 740, fax. -
    REGON: 361956894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.npbiecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie - Organizacja Pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Placówki Wsparcia Dziennego w Bieczu z 5 filiami w miejscowościach Binarowa, Głęboka, Libusza, Sitnica, Strzeszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń Placówki Wsparcia Dziennego w Bieczu z 5 filiami, tj. 1.1) Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Binarowej – budynek Szkoły Podstawowej w Binarowej. Zakres planowanych robót obejmować będzie adaptację (remont pomieszczeń) w zakresie podstawowym, który pozwoli na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem. Robotami remontowymi objęte zostaną niektóre pomieszczenia budynku Szkoły podstawowej w Binarowej zgodnie z zestawieniem poniżej: a) sala komputerowa: - zabezpieczenie pomieszczenia przed przystąpieniem do robót, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie ( kolory pastelowe), - dostosowanie instalacji elektrycznej i sieciowej w obrębie pomieszczenia b) sala nr 1 + aneks kuchenny: - zabezpieczenie pomieszczenia przed przystąpieniem do robót, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie ( kolory pastelowe), - dostosowanie instalacji elektrycznej i sieciowej w obrębie pomieszczenia - przeróbka instalacji wod-kan., - dostawa i montaż zlewozmywaka z blachy nierdzewnej na szafce. 1.2) Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Głębokiej – budynek Domu Ludowego w Głębokiej. Zakres planowanych robót obejmować będzie adaptację (remont pomieszczeń) w zakresie podstawowym, który pozwoli na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem. Robotami remontowymi objęte zostaną niektóre pomieszczenia budynku Domu Ludowego w Głębokiej zgodnie z zestawieniem poniżej: a) sala nr 1: - demontaż i montaż stolarki drzwiowej, - odkucie częściowe tynków, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie (kolory pastelowe), - usunięcie starej posadzki i wykonanie nowych warstw posadzkowych, - dostosowanie instalacji elektrycznej b) aneks kuchenny: - zabezpieczenie podłóg folią, - demontaż i montaż stolarki drzwiowej, - odkucie częściowe tynków, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie ( kolory pastelowe), - dostosowanie instalacji elektrycznej, - dostosowanie instalacji wod-kan., - wykonanie nowych oblicowań ścian i posadzki, - dostawa i montaż okapu kuchennego - stal nierdzewna, - wymiana instalacji elektrycznej, demontaż opraw oświetleniowych - wykonanie nowej instalacji wraz z jej zakuciem w ściany, montaż opraw oświetleniowych ledowych szt. 8 ( tak dobrać aby natężenie oświetlenia spełniało warunki pracy w kuchni), wykonanie osobnego zabezpieczenia na kuchnię, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewnej, c) łazienka dla niepełnosprawnych (przystosowanie istniejącej łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych): - rozebranie ścianek działowych (wydzielające kabiny), - wykonanie nowych ścianek działowych, - rozbiórka i wykonanie nowej posadzki w miejscu powstałej łazienki, - zabezpieczenie pomieszczenia przed przystąpieniem do robót, - wykonanie oblicowania ścian i posadzki płytkami, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie ( kolory pastelowe), - dostosowanie instalacji wod.-kan. dla potrzeb nowo wydzielonej łazienki, - dostosowanie instalacji elektrycznej dla nowo wydzielonej łazienki, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie ( kolory pastelowe), - dostosowanie instalacji elektrycznej i sieciowej w obrębie pomieszczenia, - przeróbka instalacji wod-kan., - montaż pochwytów dla niepełnosprawnych, - dostawa i montaż zlewozmywaka z blachy nierdzewnej na szafce. 1.3) Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Libuszy – budynek Domu Strażaka w Libuszy. Zakres planowanych robót obejmować będzie adaptację (remont pomieszczeń) w zakresie podstawowym, który pozwoli na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem. Robotami remontowymi objęte zostaną niektóre pomieszczenia budynku Dom Strażaka w Libuszy zgodnie z zestawieniem poniżej: a) sala nr 1: - zabezpieczenie podłóg folią, - demontaż i montaż stolarki drzwiowej, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie (kolory pastelowe), - renowacja posadzki ( parkiet), b) sala nr 2 + aneks kuchenny: - zabezpieczenie podłóg folią, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie (kolory pastelowe). 1.4) Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Sitnicy – budynek Szkoły Podstawowej w Sitnicy. Zakres planowanych robót obejmować będzie adaptację (remont pomieszczeń) w zakresie podstawowym, który pozwoli na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem. Robotami remontowymi objęte zostaną niektóre pomieszczenia budynku Szkoły Podstawowej w Sitnicy zgodnie z zestawieniem poniżej: a) sala nr 1: - zabezpieczenie podłóg folią, - wykonanie częściowych przymurowań otworów drzwiowych, - montaż stolarki drzwiowej, - odkucie częściowe tynków, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie (kolory pastelowe), b) sala nr 2 + aneks kuchenny: - zabezpieczenie podłóg folią, - wykonanie częściowych przymurowań otworów drzwiowych, - montaż stolarki drzwiowej, - odkucie częściowe tynków, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie (kolory pastelowe), - dostosowanie instalacji elektrycznej, - dostosowanie instalacji wod-kan., - wykonanie nowych oblicowań ścian, - wykonanie nowego zewnętrznego pojemnika izolowanego na butlę propan -butan (przy zewnętrznej ścianie budynku), - dostawa i montaż zlewozmywaka na szafce z baterią ścienną, z blachy stalowej nierdzewnej. 1.5) Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Strzeszynie – budynek Szkoły Podstawowej w Strzeszynie. Zakres planowanych robót obejmować będzie adaptację (remont pomieszczeń) w zakresie podstawowym, który pozwoli na ich użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem. Robotami remontowymi objęte zostaną niektóre pomieszczenia budynku Szkoły Podstawowej w Strzeszynie zgodnie z zestawieniem poniżej: a) pom. nr 1: - zabezpieczenie podłóg folią, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie ( kolory pastelowe), b) pom. nr 2: - zabezpieczenie podłóg folią, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie (kolory pastelowe), c) aneks kuchenny: - zabezpieczenie podłóg folią, - demontaż i montaż stolarki drzwiowej, - uzupełnienie tynków, -usunięcie starej wykładziny podłogowej i rozłożenie nowej, - usunięcie boazerii ze ścian, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie (kolory pastelowe), d) pom nr 4 + wejście: - demontaż i montaż nowej stolarki, - odbicie częściowe tynków i ich uzupełnienie, - rozbiórka i wykonanie nowej posadzki, - zabezpieczenie pomieszczenia przed przystąpieniem do robót, - wykonanie oblicowania ścian i posadzki płytkami, - przetarcie istniejących tynków, wykonanie miejscowych napraw, - zagruntowanie ścian i stropów przed przystąpieniem do malowania, - wykonanie powłoki malarskiej farbami zmywalnymi o podwyższonej odporności na ścieranie (kolory pastelowe), - dostosowanie instalacji wod.-kan., - dostosowanie instalacji elektrycznej, - dostawa i montaż zlewozmywaka z blachy nierdzewnej na szafce. 2. Zadanie dofinansowane w ramach Projektu „Dzieci mówią” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.1. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji tj. załącznikach do zgłoszenia, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót (odrębnych dla każdego obiektu) – stanowiących zał. nr 1 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary robót, który załączył Zamawiający mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. 4. Przy realizacji zamówienia Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany będzie wykonać wszystkie obowiązki wynikające z istotnych postanowień umowy. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych z wyłączeniem przypadków o których rodzaj pracy może być wykonywany na podstawie innych przepisów prawa. 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wykonanie robót przygotowawczych, - wykonanie robót malarskich, - dostosowanie instalacji elektrycznej i sieciowej, - przeróbka, dostosowanie instalacji wod-kan., - dostawa i montaż zlewozmywaka z blachy nierdzewnej na szafce, - wykonanie częściowych przymurowań otworów drzwiowych, - usunięcie boazerii ze ścian, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - rozebranie ścianek działowych i wykonanie nowych ścianek działowych, - demontaż i montaż stolarki drzwiowej, - usunięcie starej posadzki i wykonanie nowych warstw posadzkowych, - wykonanie nowych oblicowań ścian i posadzki, - wykonanie renowacji posadzki ( parkiet), - usunięcie starej wykładziny podłogowej i rozłożenie nowej, - dostawa i montaż okapu kuchennego - stal nierdzewna - montaż pochwytów dla niepełnosprawnych, - wykonanie nowego zewnętrznego pojemnika izolowanego na butlę propan –butan. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2 czynności: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922),tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imiona, nazwiska, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Ponieważ umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji, każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. 7) Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy celem potwierdzenia zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 6. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z pełną dokumentacją przetargową oraz lokalnymi warunkami realizacji zamówienia. 7. Jeżeli w dokumentacji przetargowej w tym w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji lub kosztorysowej oraz w załącznikach do SIWZ dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych o parametrach równych lub wyższych od podanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Dokumentacja projektowa, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej i projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA, na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ, (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy). 4.Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach