Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na salę obsługi K-P OW NFZ Delegatury we Włocławku przy ul. Kilińskiego 16 oraz remont pomieszczeń toalet w części istniejącej delegatury.

Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 85-863 Bydgoszcz, Łomżyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 252 702, , fax. 523 252 709
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    Łomżyńska 33
    85-863 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 252 702, , fax. 523 252 709
    REGON: 15817985001360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na salę obsługi K-P OW NFZ Delegatury we Włocławku przy ul. Kilińskiego 16 oraz remont pomieszczeń toalet w części istniejącej delegatury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania roboty budowlanej - adaptacja pomieszczeń na salę obsługi oraz remont pomieszczeń toalet w części istniejącej delegatury wg dokumentacji w zał. nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Przedmiotowy obowiązek dotyczy w szczególności osób, które będą wykonywały takie czynności jak: a) roboty budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej, m. in. prace wyburzeniowe, tynkarskie, murarskie, malarskie, posadzkarskie, stolarskie, montażowe itp. zgodnie z przedmiarem w tej branży, b) roboty budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych m. in. układanie przewodów instalacji elektrycznej, montaż gniazd wtyczkowych, montaż lamp oświetleniowych, itp. zgodnie z przedmiarem w tej branży, c) roboty budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, m. in. wymiana/montaż instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji wentylacyjno- klimatyzacyjnej, instalacji cieplnej i centralnego ogrzewania, urządzeń sanitarnych, itp. zgodnie z przedmiarem w tej branży. Dopuszcza się wszystkie rodzaje umowy o pracę – umowa na czas nieokreślony, określony, na zastępstwo, na okres próbny, w pełnym lub częściowym wymiarze czasu pracy – zgodnie z regulacjami Kodeksu pracy. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić stosowne zapisy odnośnie powyższego wymogu we wszystkich umowach o podwykonawstwo (dalsze podwykonawstwo). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem (pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie). W trakcie realizacji robót Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy i podwykonawców odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz weryfikacji tożsamości osób wykonujących pracę (możliwość weryfikacji tożsamości zapewnia wykonawca). W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia przewiduje się żądanie przez zamawiającego w szczególności: a) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę – wykaz zawierający nazwę pracodawcy, imię, nazwisko, rodzaj umowy o pracę, data zawarcia umowy o pracę (Zamawiający informuje, że posiada możliwość weryfikacji informacji o sposobie zatrudnienia w bazach danych ZUS/KRUS/NFZ) – w terminie 14 dni od podpisania umowy (aktualizacja co 14 dni), b) w przypadku wątpliwości Zamawiającego odnośnie przedstawionego oświadczenia, Zamawiający żąda poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; kopia powinna być zanonimizowana tj. sporządzona zgodnie z zachowaniem przepisów RODO w szczególności bez adresu, nr PESEL, wysokości wynagrodzenia a zawierająca informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. c) w przypadku uzasadnionej wątpliwości Zamawiającego co do przestrzegania zasad prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może powiadomić Państwową Inspekcję Pracy, d) naruszenie przez Wykonawcę, podwykonawcę zasad prawa pracy oraz uchylanie się Wykonawcy, podwykonawcy od przedłożenia w terminie żądanych przez Zamawiającego wymienionych powyżej dokumentów upoważnia Zamawiającego do naliczenia kar umownych a w przypadku powtarzających się zdarzeń (powyżej dwóch zdarzeń), do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na przedmiot zamówienia w wysokości: 17 000,00 słownie: siedemnaście tysięcy 00/100 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą, każdy wykonawca: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, uwzględniający wymagane prawem oświadczenia Wykonawcy m.in. dotyczące spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z niniejszego postępowania ( wg załącznika nr 1 do SIWZ ), – będące podstawą oceny spełnienia warunku określonego w pkt. 5.1,5.2.1 i 5.2.2 SIWZ. b) jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części zamówienia podwykonawcom winien wskazać dane dotyczące części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców, c) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów i oświadczenie podmiotu/ów (na zasoby, których powołuje się wykonawca przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) o braku podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnianiu warunku w zakresie w jakim udostępnia zasoby, d) pełnomocnictwa osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, o ile są to inne osoby niż wymienione w dokumentach rejestrowych (KRS, CEIDG), PEŁNOMOCNICTWO ORYGINAŁ LUB KOPIA POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA e) w przypadku gdy wykonawcy będą występowali z ofertą wspólną - przedsiębiorcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą informację - oświadczenie przewidującą sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności i spełnić wszystkie wymogi określone w pkt. 6.5. f) dowód wniesienia wadium – potwierdzona kopia przelewu lub inny dokument

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach