Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola w ramach projektu: „Utworzenie i funkcjonowanie Integracyjnego oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 imienia Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju”

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2019-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola w ramach projektu: „Utworzenie i funkcjonowanie Integracyjnego oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 imienia Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne i remontowe przedszkola wraz z terenem przyległym do budynku przy ul. Zamojskiej 4 w Biłgoraju. Zakres zadania obejmuje między innymi: Modernizację pomieszczeń: łazienki, aneksu kuchennego, sali nr 4, leżakowni i szatni poprzez: a) Roboty rozbiórkowe, b) gruntowanie, szpachlowanie oraz malowanie ścian i sufitu pomieszczeń farbami emulsyjnymi, c) malowanie ścian pomieszczeń farbami lateksowymi zmywalnymi, d) malowanie farbą olejnymi grzejników radiatorowych i rur grzejnikowych, osłon grzejników. e) Roboty instalacyjne elektryczne ( zgodnie z projektem branży elektrycznej), f) remont podłóg, g) wymiana listew podłogowych przyściennych z drewna litego 3-krotnie lakierowanych, h) wymiana listew progowych drzwiowych na aluminiowe płaskie, i) poszerzenie otworów drzwiowych dla potrzeb dzieci niepełnosprawnych szerokość w świetle ościeżnic min. 90 cm, j) wymiana kratek wentylacyjnych prostokątnych z zamykanymi żaluzjami, k) wymiana drzwi wewnętrznych płytowych, ościeżnic z wkładką i klamką. l) wykonanie zabudów pionów kanalizacyjnych, c.o. i wod-kan. m) wymiana armatury w łazienkach, kuchni, n) remont okładziny schodów z lastryko wraz z montażem taśm antypoślizgowych na stopniach o) wymiana balustrady schodowej na balustradę ze stali nierdzewnej z dodatkowym podchwytem dla dzieci, Roboty zewnętrzne - wykonanie przy budynku przedszkola placu zabaw z ławkami, nawierzchnią bezpieczną do gry w klasy i funkcjonalnym chodnikiem, a) wyrównanie i wyprofilowanie podłoża pod plac zabaw, b) dostawa i montaż nawierzchni bezpiecznej typu PUZZLE z grą „KLASY”, c) dostawa i montaż ławek z oparciem, d) budowa chodnika z kostki brukowej betonowej. e) Wykonanie ogrodzenia systemowego wysokości 1,2m Szczegółowy zakres opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiOR, SIWZ. ISTOTNE INFORMACJE: 1. Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie. 2. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót remontowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Organizacja robót musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla Zamawiającego. 4. Do budowy Wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami. 5. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt przenoszenia istniejącego wyposażenia przedszkoli celem wykonania niezbędnych prac. 6. Zamawiający dopuszcza zmiany lokalizacji kabli i urządzeń na etapie wykonawstwa z uwagi na możliwe kolizje z niewidocznymi istniejącymi instalacjami podtynkowymi. Wszystkie przejścia przez przegrody budowlane wykonać w tulejach ochronnych, odpowiednio zamaskowanych i obrobionych na „czysto”. 7. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 8. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 9. Wszystkie materiały i urządzenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić przed ich zamówieniem z zamawiającym. 10. Wykonawca dokona podłączenia do istniejącej sieci elektrycznej urządzeń, które tego wymagają. 11. Wszystkie wymagania techniczne określone w dokumentacji technicznej należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”. 12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 13. Przed odbiorem końcowym robót, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do użytku (należą tu m. innymi: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów, wyniki testów i pomiarów itp. oraz uzyskanie wymaganych zgód) 14. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: a) zmiany sposobu wykonania jakiegoś elementu robót pod warunkiem że nie zostanie zwiększony zakres ilościowy a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac, ale w ramach tego obiektu. b) Wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. c) Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. 15. Potrzeba wykonania ewentualnie dodatkowego zakresu robót będzie przedmiotem odrębnego postępowania. 16. Wymagane warunki gwarancji na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 5 lat od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. Dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach