Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby placówek wsparcia dziennego w Stalowej Woli

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 156 433 456 , fax. 156 433 412
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 156 433 456, fax. 156 433 412
    REGON: 83040908600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na potrzeby placówek wsparcia dziennego w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na potrzeby placówek wsparcia dziennego w Stalowej Woli. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: a) Część I zamówienia: Przebudowa parteru budynku na świetlicę dziennego pobytu dzieci „Tęcza”. Zasadniczy zakres robót obejmuje: 1.) Roboty budowlane: - Roboty rozbiórkowe - Roboty murowe - Roboty remontowe i ogólnobudowlane wewnątrz budynku - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Montaż elementów małej architektury - Roboty brukarskie - Rekultywacja terenów wokół obiektu 2.) Roboty instalacyjne – elektryczne: - Demontaż istniejących instalacji – oprzewodowanie, oprawy, osprzęt - Montaż instalacji elektrycznej – gniazd wtykowych i oświetlenia - Montaż instalacji przyzewowej – system ABB - Montaż instalacji teleinformatycznej 3.) Roboty instalacyjne – sanitarne: - Roboty demontażowe i montażowe instalacji wod.-kan. - Montaż instalacji wentylacji mechanicznej - Roboty demontażowe i montażowe instalacji c.o. b) Część II zamówienia: Dostawa mebli i wyposażenia do świetlicy dziennego pobytu dzieci „Tęcza”. c) Część III zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego do świetlicy dziennego pobytu dzieci „Tęcza”. d) Część IV zamówienia: Przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na placówkę wsparcia dziennego, zlokalizowanego przy ul. Klasztornej 27 w Stalowej Woli. Zasadniczy zakres robót obejmuje: 1.) Roboty budowlane: - Roboty rozbiórkowe - Roboty murowe - Roboty remontowe i ogólnobudowlane wewnątrz budynku - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Montaż elementów małej architektury - Roboty brukarskie - Rekultywacja terenów wokół obiektu 2.) Roboty instalacyjne – elektryczne: - Wykonanie instalacji WLZ; - Wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego - Montaż instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; - Instalacja gniazd wtyczkowych; - Wykonanie instalacji przyzywowa. - Wykonanie zasilania wentylatorów. 3.) Roboty instalacyjne – sanitarne: - Roboty demontażowe i montażowe instalacji wod.-kan. - Montaż instalacji wentylacji mechanicznej i gazu ziemnego - Roboty demontażowe i montażowe instalacji c.o. e) Część V zamówienia: Dostawa mebli i wyposażenia do placówki wsparcia dziennego, zlokalizowanego przy ul. Klasztornej 27 w Stalowej Woli. f) Część VI zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego do placówki wsparcia dziennego, zlokalizowanego przy ul. Klasztornej 27 w Stalowej Woli. 3. Warunki dostępności dla osób niepełnosprawnych: a) Części I-III zamówienia: Pomieszczenia objęte zakresem opracowania udostępnione będą również dla osób niepełnosprawnych. Elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektu poprzez projektowaną pochylnię przy wejściu głównym oraz bezpośrednio z poziomu tarasu zewnętrznego. Pokonywanie różnicy poziomów przez osoby niepełnosprawne w poszczególnych pomieszczeniach umożliwiać będzie mobilny schodołaz. Obiekt będzie wyposażony w system przyzywowy dla osób niepełnosprawnych. b) Części IV-VI zamówienia: Elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektu poprzez projektowaną pochylnię przy wejściu głównym. Obiekt będzie wyposażony w system przyzywowy dla osób niepełnosprawnych. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, Specyfikacje techniczne dostaw oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 5. W zakresie części I i IV zamówienia zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: a) Część I zamówienia: - Roboty remontowo-budowlane - Roboty instalacyjne – elektryczne - Roboty instalacyjne – wod. kan. - Roboty instalacyjne – c.o. - Roboty instalacyjne – wentylacji mechanicznej - Roboty brukarskie Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w ramach zadania, dotyczące wszelkich wyżej wymienionych robót w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. b) Część II zamówienia: - Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonawcy (podwykonawcy). c) Część III zamówienia: - Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonawcy (podwykonawcy). d) Część IV zamówienia: Roboty remontowo-budowlane - Roboty instalacyjne – elektryczne - Roboty instalacyjne – wod. kan. - Roboty instalacyjne – c.o. - Roboty instalacyjne – wentylacji mechanicznej i sieci gazowej - Roboty brukarskie Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w ramach zadania, dotyczące wszelkich wyżej wymienionych robót w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. e) Część V zamówienia: - Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonawcy (podwykonawcy). f) Część VI zamówienia: - Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonawcy (podwykonawcy). 2.) Przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo aktualizowana. 3.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4.) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca (podwykonawca) na wezwanie Zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż ich stosunek pracy osób wymienionych w pkt. 2 z wykonawcą ma formę umowy o pracę,) potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1-3. 5.) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Dla części I zamówienia - Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia 25 listopada 2016 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 2. Dla części II zamówienia - Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) do dnia 25 listopada 2016 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 3. Dla części III zamówienia – zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 4. Dla części IV zamówienia - Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia 25 listopada 2016 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 5. Dla części V zamówienia - Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) do dnia 25 listopada 2016 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 6. Dla części VI zamówienia – zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Wadium – Adaptacja pomieszczeń na potrzeby placówek wsparcia dziennego w Stalowej Woli – część …. Zamówienia.” 8. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach